Karting Kish

کارتینگ کیش

4 تیر 1401

8 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

کیش سرزمین تفریحات جذاب و متنوعی دارد که امروز قصد داریم به کارتینگ کیش بپردازیم و خوشبختانه با سفر به این جزیره دوست داشتنی شما ساعتی بدون سرگرمی و تفریحات هیجان انگیز در این مجموعه نخواهید ماند. جالبه بدونید که بسیاری از تفریحات برای اولین بار در کیش بکار گرفته شده اند و بعد از آن به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم در سایر شهرها نیز استفاده شده اند و در ادامه کارتینگ کیش یکی از این تفریحات ورزشی بشمار می رود و اینکه در جزیره دارای پیستی به طول 800 متر است که بزرگ ترین پیست خاورمیانه به حساب می آید. در اصل کارتنیگ نوعی تفریح و ورزش هیجان انگیز است که پایه اصلی آن اتومبیل‌ رانی بوده و با تجربه این ورزش آدرنالین خون شما را بالا میرود و تمامی استرس و ناراحتی را از بدنتان خارج می‌ کند. یکی از ویژگی‌ های بسیار خوب خودروهای کارتینگ این است که هرگز واژگون نمی ‌شوند و امنیت عالی دارند و تنها در صورت از دست دادن تعادل به دور خود می ‌چرخند. در آخر اگر به دنبال هیجانات توصیف ناپذیری در سفر با تور کیش هستید کارتینگ بهترین گزینه برای شماست.

 

پیست کارتینگ کیش، نخستین کارتینگ ایران محسوب می‌شود و اینکه به دلیل داشتن تجهیزات و امکانات فوق ‌العاده‌‌ ای که ارائه می دهد، خود را به یکی از عالی ‌ترین مراکز تفریحی کیش بدل کرده است.

معرفی پیست کارتینگ جزیره کیش

کارتینگ نوعی تفریح ورزشی محسوب می شود که مهد شکل گیری آن از کشور آمریکا بوده است. این ورزش مفرح و دوست داشتنی بر پایه اتومبیل رانی می باشد و اگر به دنبال هیجان بالا و تخلیه آدرنالین خونتان با رانندگی مهیج و متفاوت هستید قطعا کارتینگ چاره نیاز شما خواهد بود. ضمنا این ورزش نوعی ورزش موتوری با خودروهای چرخ‌ باز بوده و خودروهایی که چرخ آنها بیرون از بدنه و گلگیرها قرار گرفته باشد در اصطلاح ” چرخ‌ باز ” نامیده می شوند. قطعا این را می دانید که جزیره کیش در ایجاد امکانات تفریحی همیشه پیش قدم بوده و هست. از این رو همیشه بهترین تفریحات چه ورزشی و … اولین بار در کیش استارت می خورد و مهم ترین دلیل این موضوع گردشگری بودن این منطقه و حضور حجم زیادی از مسافران تور کیش است که به قصد تفریح و سرگرمی و گذراندن تعطیلات به یادماندنی به این جزیره سفر کرده اند. همچنین پیست کارتینگ کیش به عنوان پیشگام این ورزش در ایران، با 19 سال تجربه در سال 1378 به تلاش ساسان جیربندی، به عنوان اولین و بزرگترین پیست کارتینگ در ایران شروع به کار کرد و اینکه آقای ساسان جیربندی اولین وارد کننده و سازنده پیست موتورهای ATV و ماشین های باگی در ایران می باشند و در این روزها پیست ماشین های باگی در مجموعه ای بسیار عالی در کیش در حال فعالیت هستند و همچنین پیست کارتینگ کیش به طول 800 متر و عرض 7 متر، امروزه به عنوان بزرگترین کارتینگ ایران و حتی خاورمیانه حرف های زیادی برای گفتن دارد. لازم به ذکر است که این پیست دارای انواع امکانات حرفه ای و رفاهی فوق العاده در زمینه خود می باشد مثلا از این امکانات می توان به دارا بودن زمانگیر کامپیوتری و خودروهای کارت حرفه ای اشاره نمود.

اگر با تور کیش به این جزیره رویایی راهی می شوید، یادتان باشد که برای تخلیه انرژی و هیجانات خود به کارتینگ کیش بروید و لذت این تجربه به یادماندنی را در این سفر از دست ندهید. پیست کارتینگ کیش، نخستین کارتینگ ایران محسوب می‌شود و اینکه به دلیل داشتن تجهیزات و امکانات فوق ‌العاده‌‌ ای که ارائه می دهد، خود را به یکی از عالی ‌ترین مراکز تفریحی کیش بدل کرده است. به همین دلایل مختلف است که این پیست هر ساله میزبان علاقه‌ مندان و گردشگران زیادی از سراسر ایران دنیاست. لازمه بدونید بسیاری از ورزشکاران اتومبیل ‌رانی برای شرکت در مسابقات کارتینگ قهرمانی به پیست کارتینگ کیش مراجعه و ثبت نام می کنند. در پیست کارتینگ جزیره کیش فضاهای متنوعی عبیه شده است تا رانندگان بتوانند به راحتی موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشین ‌هاى کنترل از راه دور را در آن برانند و کلی لذت ببرند. اما این را هم فراموش نکنید که برای رفتن به پیست کارتینگ کیش، باید رانندگان دو قانون این پیست را حتما در نظر داشته باشید: اول اینکه قدی بالای 140 سانتی متر داشته باشند و دیگری لازم نیست حضور خانواده رانندگانی که سن آن‌ ها زیر 16 سال باشد. کیش کارتینگ بدون تردید یکی از بهترین پیست های کارتینگ در کشور بوده که بهترین نوع خدماتی را به شما مسافران کیش ارائه می ‌دهد که کمتر جایی را می توان پیدا کرد که بتوان این تجربه پر از هیجان را به دست آورد. پیشنهاد می ‌کنیم در کنار پیست کارتینگ از دیگر دیدنی های کیش همچون روستای باغو، شهر زیرزمینی کاریز کیش، گذر هنرمندان، پارک ساحلی مرجان، بوستان آهوان و … هم بازدید کنید تا لذت سفرتان در کیش را دو برابر کنید.

 

نکات لازم جهت استفاده از کارتینگ کیش

 

  • حداقل سن جهت استفاده از کارتینگ 10 سال می باشد.
  • حداقل قد افراد بایستی 140 سانتی متر باشد.
  • حضور والدین برای استفاده کنندگان زیر 16 سال الزامی است.
  • استفاده از کارتینگ کیش برای عموم خانم ها و آقایان آزاد می باشد.
  • داشتن حجاب مناسب برای خانم ها و آقایان الزامی است.
  • با توجه به ورزشی بودن پیست بهتر است از لباس های راحت و مناسب ورزش استفاده کنید.
  • هر گوکارت ظرفیت سوار شدن یک نفر را دارد.
  • امکان خرید آنلاین بلیط کارتینگ در کیش وجود دارد.
  • هزینه استفاده از کارتینگ برای هر نفر 37 هزار تومان می باشد.
  • امکان استفاده برای افرادی که خیلی قد بلند هستند یا وزن خیلی زیادی دارند وجود ندارد.
  • بلیط خریداری شده قابل استرداد نمی باشد.
  • در صورت گم کردن بلیط امکان صدور المثنی وجود ندارد.
  • ارائه یک مدرک شناسایی معتبر مانند شناسنامه ، کارت ملی یا گواهینامه الزامی است.
  • در این مجموعه مکانی برای نگهداری کودکان وجود ندارد؛ بنابراین بهتر است از همراه آوردن کودکان اجتناب کنید.
  • در بخش های مختلف پیست دوربین هایی نصب شده اند که از لحظات حساس سواری شما عکس می گیرند. شما می توانید این تصاویر را مشاهده کرده و در صورت تمایل با پرداخت هزینه آن ها را جهت یادگاری خریداری نمائید.

 

هزینه استفاده از کارتینگ در کیش

در این مجموعه خودروهای کارت مورد استفاده در کارتینگ کیش به دو دسته یک موتوره و دو موتوره تقسیم می شوند که طبیعتا نوع دوموتوره سریع تر از نوع یک موتوره این خودروها می باشد. همچنین در صورت کسب مهارت لازم و رسیدن به زمان یک روند زیر 48 ثانیه که به وسیله دستگاه زمان گیری در اینجا محاسبه می شود امکان استفاده از کارت های دوموتوره نیز وجود خواهد داشت. اما کارت های یک موتوره که غالبا مشتریان از آن ها استفاده می کنند بر اساس زمان استفاده به دو قیمت مختلف ارائه می شوند. هزینه استفاده از کارت یک موتوره 40000 تومان به ازای 10 دقیقه سواری است. همچنین در صورت استفاده از کارت یک موتوره به مدت 6 دقیقه می بایستی 30000 تومان پرداخت نمایید.

 

آدرس مجموعه کارتینگ کیش

جهت دسترسی به مجموعه کارتینگ در کیش باید ابتدا به بلوار خلیج فارس و میدان امیرکبیر کیش بروید. البته بهتر است قبل از مراجعه به پیست بلیط تان را به صورت اینترنتی از سایت کارتینگ کیش خریداری نمایید تا با مشکل مواجه نشوید و با خیال راحت راهی آن بشوید. ساعات کاری مجموعه در حالت معمول بین ساعت 19 الی 1 بامداد است؛  اما جهت اطمینان می توانید قبل از مراجعه با شماره 44422225-076 تماس حاصل نمایید و از این موضوع مطمئن بشوید و در آخر توجه داشته باشید که سفر به این مکان می تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. در صورتی که علاقه مند به سفرهای هوایی به کیش هستید می توانید با خرید بلیط چارتر و یا تور لحظه آخری کیش سلام پرواز از دغدغه های سفر خود کم کنید. هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتوانیم پیشنهادات عالی و هیجان انگیزی برای شما داشته باشیم.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور