Try these cheap restaurants in Tbilisi

این رستوران های ارزان را در تفلیس امتحان کنید

23 خرداد 1401

7 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

گرجستان و به ویژه پایتخت آن جذابیت های فراوانی دارد و به همین دلیل تور تفلیس افراد بسیاری را به خود جذب می کند. یکی از جاذبه های تفلیس رستوران های آن است. گرجستان همانند کشورمان ایران تاریخ آشپزی غنی و پرباری را دارد و در روش آشپزی گرجستانی از محصولات محلی موجود در کشورش زیاد استفاده می کند و اینکه گرجستانی ها در غذاهایشان اکثرا از گوشت ، مرغ و تخم مرغ به صورت کاملا حرفه ای استفاده می کنند و در کنار آن گرجستان به خاطر نوشیدنی های درجه یک ، رستوران های بی نظیر و شیک ، کافه های کلاسیک و غذاخوری های سنتی اش در دنیا بخصوص ایرانیان معروف و شناخته شده است و همین موضوع باعث شده کلی گردشگر ایرانی طرفدار غذاهای این کشور شوند. یکی از دلایل محبوبیت تور تفلیس همین غذاهای خوشمزه گرجی هستند! مهم است بدانید که رستوران های معروف گرجستان عمدتا در پایتخت آن یعنی تفلیس قرار گرفته که عمدتا متعدد و با کیفیت هستند و سایت ما قصد دارد در این مطلب به معرفی رستوران های محبوب ولی ارزان گرجستان بپردازد که تعدادی از آنها فقط غذای گرجی و تعدادی نیز ترکیبی از غذاها شامل گرجی ، بین المللی و … را سرو می کنند ، با استفاده از این راهنما می توانید رستوران های باکیفیت و ارزان تفلیس را پیدا کنید.  پس با ما همراه باشید .

گرجستان به خاطر رستوران های شیک ، کافه های کلاسیک و غذاخوری های سنتی اش در دنیا معروف شده است.

معرفی رستوران های ارزان تفلیس

یکی از نکاتی که در سفر  به شدت مورد توجه قرار می گیرد کنترل هزینه ها و مدیریت مخارج در خصوص خورد و خوراک در فاصله زمانی سفر شماست که برای هر مسافری در واقع می توان گفت که مشکل ترین قسمت سفرهای خارجی نیز به حساب می آید ، مژده بدهیم به شما که می توانید در سفر به گرجستان به گونه ای برنامه ریزی کنید که با یک هزینه مناسب در خصوص انتخاب رستوران های ارزان سفر خود را به پایان برسانید و البته هم کلی خوش بگذرانید و اینجاست که همواره علامت سوال هایی در ذهن شکل می گیرد که در گرجستان چه چیزی بخورم ؟ کجا غذا بخورم ؟ و سوالات از این قبیل که در ادامه ما شما را راهنمایی می کنیم.

 

رستوران ماچاخلا تفلیس

رستوران ماچاخلا جزو یکی از بهترین رستوران های ارزان در شهر همیشه زنده تفلیس می باشد ، جالب است بدانید که این رستوران زنجیره ای تنها در تفلیس بیش از 12 تا شعبه دارد که علت استقبال مشتریان و گردشگران از این رستوران علاوه بر کیفیت عالی غذاهایش ، قیمت مناسب و ارزان غذاهای آن است که همیشه شلوغ می باشد و اینکه منوی غذاهای این رستوران را غذاهای شرقی و اروپایی در بر گرفته است و در وعده های صبحانه ، ناهار ، شام حتی تا دیروقت به مشتریانش خدمات می دهد و ضمنا توجه داشته باشید که رستوران از ساعت 10 صبح تا 23 شب سرویس به مشتریان ارائه می دهد و بدانید که برترین شعبه رستوران ماچالاخا در تفلیس در خیابان تومانیانی قرار دارد و بسیاری از مسافران و توریست ها  از غذاهای با کیفیت و قیمت های مناسب این رستوران که جزو ارزان ترین رستوران های تفلیس است ، بسیار تبلیغ کرده اند .

 

رستوران هیلتاپ تفلیس

قطعا برای خوردن صبحانه ، ناهار یا شام در بخش تاریخی تفلیس هیچ چیزی نمی تواند لذت بخش تر از خوردن غذا در بالای یک تپه زیبا باشد مخصوصا آن هم زمانی که منظره ای دیدنی و چشم نواز پیش چشم شما قرار بگیرد ، رستوران محبوب ” هیلتاپ تفلیس “ منوی هیجان انگیزی از غذاهای گرجی ، اروپایی ، گیاهی ، آسیایی و حتی خیابانی را با قیمت های بسیار مناسب و ارزان از 5 تا 21 لاری برای شما سرو می کند ، جالب است بدانید که این رستوران در لیست رستوران های برتر سایت تریپ ادوایزر نیز جای گرفته است و دارای فضای داخلی جذابی با طراحی متناسب نیز دارد و اینکه در زمان صرف غذا موسیقی به فضای آن آرامش خاصی نیز می دهد و ضمنا رستوران هیلتاپ تفلیس از ساعت 9 صبح تا دو ساعت بعد از نیمه شب پذیرای شما مشتریان عزیز می باشد .

 

رستوران شخارا تفلیس

این رستوران پرطرفدار یک رستوران کوچک در خیابان روستاولی می باشد که محیطی بسیار گرم و دوستانه دارد که این خصوصیت از جمله ویژگی هایی مثبت این رستوران است و مسافرانی که غذای آن را امتحان کرده اند رضایتمندی خود از این رستوران به وفور بیان کرده اند و این و عموم مردم گرجی معتقدند که کیفیت غذایی که این رستوران دارد باعث شده است که جزو یکی از بهترین رستوران های ارزان تفلیس با رده بالا کیفیت غذایی قرار بگیرد و همچنین با توجه به قیمت مناسبی هم که دارد دلیل اصلی استقبال مسافران از رستوران شخارا شده است و شما علاقه مندان اگر مایل هستید یک وعده غذایی اروپایی یا شرقی را با نازلترین قیمت در تفلیس تست نمایید می توانید از ساعت 9 صبح تا 23 شب و در 3 وعده صبحانه ، ناهار یا شام سری به خیابان روستاولی بزنید و با کمتر از ده لاری یک غذاهای معروف گرجستان را نوش جان کنید .

 

رستوران راچا دوخان

یکی دیگر از رستوران های خوب و با کیفیت تفلیس که در آن می توانید انواع غذاهای گرجی را با قیمت بسیار مناسب امتحان کنید، رستوران راچادوخان است. این رستوران از رستوران های برتر سایت تریپ ادوایزر در رده رستوران های ارزان قیمت شهر تفلیس است ، این رستوران از ساعت نه صبح تا ده شب و در دو وعده ناهار و شام از مهمانان خود با انواع غذاهای گرجی پذیرایی می کند. قیمت غذاهای رستوران تا 25 لاری می باشد که آن را در رده رستوران های ارزان تفلیس جای داده است. از ویژگی های دیگر رستوران راچادوخان فاصله کم آن با میدان آزادی تفلیس است و شما به سادگی می توانید از مرکز شهر به آن دسترسی پیدا کنید .

 

رستوران سامیکیتنو

شاید وقتی پایتان را به رستوران سامیکیتنو بزارید ظاهر و دکوراسیونی شبیه به یک فست فود را ببینید ، اما قضاوت نکنید چون این رستوران توانسته در لیست بهترین رستوران های ارزان در تفلیس از نظر سایت تریپ ادوایزر از نظر کیفیت خودی نشان دهد و طراحی آن به این صورت است که این رستوران دو اتاق بزرگ برای پذیرایی در داخل ساختمان و دو تراس تابستانی جذاب برای پذیرایی در بیرون دارد و بسته به آب و هوای موجود در فصل از میهمانان خود در فضای آزاد میزبانی می کند و اینکه تراسی که در طبقه همکف قرار دارد ویویی عالی از ” رود ماتخی “ را در هنگام صرف غذا پیش روی چشم شما عزیزان قرار می دهد و در نهایت اطلاع داشته باشید که خوردن یک وعده غذای اروپایی یا شرقی با قیمتی بین 7 تا 18 لاری می باشد و همچنین قیمت مناسب و کیفیتی قابل قبول غذاهایش از امتیازات این رستوران به حساب می آید .

 

رستوران آلاوردی

اگر چه ” رستوران آلاوردی “ جزو رستوران های ارزان قیمت تفلیس بشمار می رود اما میزبان بسیار خوبی برای مراجعه کنندگانش می باشد و اینکه غذاهای گرجی و انواع فست فودها را با کیفیتی عالی همراه با قیمتی ارزان به مشتریانش ارائه می دهد که واقعا وسوسه کننده می باشد و از ویژگی های خاص این رستوران میتوان به پخش موسیقی زنده با صدای خواننده های حرفه ای موسیقی محلی در فضای داخلی رستوران اشاره کرد که صرف غذا را برای شما لذتبخش تر می کند و در آخر این رستوران از ساعت 9 صبح تا 23 شب باز می باشد و در 3 وعده اصلی صبحانه ، ناهار و شام آماده پذیرایی از شما می باشد .

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور