Kish Summer Festival

جشنواره تابستانی کیش

28 خرداد 1401

8 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

همان طور که قطعا می دانید جزیره زیبای کیش واقع در جنوب کشور، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری سفرهای داخلی به حساب می آید و سالانه علاقه مندان بسیاری با تور کیش از سراسر ایران را به خود جلب می کند. ویژگی های اقلیمی، بافت جزیره، مراکز خرید و تفریحات آبی و ساحلی بیشمار موجود در این جزیره همگی باعث شده اند، تا این جزیره مورد توجه طیف وسیعی از گردشگران و توریست ها قرار گیرد و بدین ترتیب این جزیره 91 کیلومتر مربعی، نقش بسزایی را در صنعت گردشگری کشور ایفا کرده است و همچنین در میان این همه جذابیت این روزها جشنواره تابستانی کیش جزو پرطرفدارترین جاذبه های این جزیره جلب توجه می کند. خوشبختانه جشنواره تابستانه کیش باعث شده است تا فصل تابستان در این جزیره، رنگارنگ تر و جذاب تر از همیشه و مملو از مسافر باشد و اکثر گردشگران ترجیح دهند تا در فصل تابستان به این جزیره شگفت انگیز و رویایی سفر کنند؛ در ادامه قصد داریم بیشتر به این جشنواره هیجان انگیز بپردازیم.

 

هر ساله در فصل تابستان در جزیره کیش فستیوال ها و جشن ها و مهمتر آفرهای فوق العاده جذابی به مسافرین ارائه می شود که جزو به یادماندنی ترین تجربیات زندگی شما خواهد شد.

معرفی جشنواره تابستانی جزیره کیش

هر ساله در فصل تابستان در جزیره کیش فستیوال ها و جشن ها و مهمتر آفرهای فوق العاده جذابی به مسافرین ارائه می شود؛ ضمن اینکه هر شب در تالار شهر کیش مراسم و جشنی شاد به همراه هزاران قرعه کشی برای شما مسافران حاضر در جزیره در متنوع ترین حالات برگزار می گردد و شاید جالب باشد بدانید که نام جشنواره تابستانی کیش را مسئولین لبخند نامیده اند. این روزها دوره جشنواره تابستانی کیش در حال برگزاری می باشد و تاریخ جشنواره تابستانی کیش از 1 تیر ماه الی 31 شهریور ماه هر سال برقرار می باشد و برنامه های مفرح و شادی از جمله جنگ های شبانه، اجرای موسیقی و تئاتر، برپایی کارناوال های شادی با اهدای جوایز نقدی و غیرنقدی در طول برگزاری جشنواره تابستانه حال و هوای خاصی به جزیره کیش بخشیده که همگان را ترغیب به شرکت در آنها می کند. تخفیف های مراکز خرید کیش در زمان جشنواره تابستانی یکی دیگر از عواملی میباشد که برای دوستداران خرید و بازارگردی قابل توجه و بسیار جذاب است. همچنین اکثر مهمترین تفریحات جزیره کیش همچون پاراسل، شاتل سواری، غواصی، آکواریوم کیش و تفریحات بسیار دیگر کیش در جشنواره تابستانی از تخفیف های مناسب و هیجان انگیزی برخوردارند.

 

برنامه های جشنواره تابستانه کیش

برنامه های جشنواره تابستانی کیش امسال هم مانند سالیان پیش، بسیار شاد و مفرح برگزار می گردد و انواع همایش ها، نمایشگاه ها، مسابقات و کنسرت های موسیقی در آن برگزار می شوند و اینکه برنامه بیست و دومین دوره جشنواره تابستانی کیش عبارتند از:

 

  • جشنواره خرید مراکز خرید کیش و امکان شرکت در قرعه کشی های شبانه با جوایز ویژه به همراه بهره بردن از تخفیفات مناسب.
  • جشنواره آبنبات چوبی ویژه کودکان و بهره بردن کودکان زیر هفت سال از خدمات رایگان هتل ها.
  • جشنواره سلامت و استفاده از امکانات مراکز درمانی بیمارستان کیش.
  • رالی تور خانوادگی و شرکت در قرعه کشی خودرو.
  • برگزاری کنسرت گروه های موسیقی با خوانندگان مطرح کشور، اجرای استند آپ کمدی و دیگر برنامه های هنری ویژه.
  • قرعه کشی هر شب ده میلیون تومانی و هرهفته یک خودرو به شرکت کنندگان در جشنواره.
  • اجرای طرح ویژه با ارائه کارت های هدیه 500 هزار ریالی به کودکان و یک میلیون و 500 هزار ریالی به بزرگسالان
  • برپایی میزهای ارائه خدمت در فرودگاه کیش و ارائه اطلاعات به گردشگران ورودی (و اهدای کارت های هدیه سفر به کیش)
  • برپایی هفته های فرهنگی 4 کشور خارجی و 9 استان داخلی در کیش

 

قیمت هتل ها در جشنواره تابستانی

توجه داشته باشید که انتخاب و رزرو هتل، یکی از مهم ترین مسائلی است که در سفر با تور کیش مورد توجه قرار می گیرد و بعضا هزینه بسیار زیاد هتل ها باعث می شود تا افراد زیادی از سفر مورد نظرشان به کل منصرف شوند. یکی از مهم ترین اتفاقاتی که جشنواره تابستانه کیش برایتان اتفاق می افتد، پایین آمدن نرخ هتل ها برای استفاده همگان می باشد. هتل های بیشماری در جشنواره تابستانه کیش، دارای تخفیف ها آفرهای هیجان انگیزی هستند و بدین ترتیب این امکان را برای شما عزیزان فراهم می کنند تا همراه با اعضای خانواده محترم خود، به آسان ترین و ارزان ترین شکل ممکن سفر کنید و خاطره ای خوش و به یادماندنی را برای خود و و اعضای خانواده شان بسازید ؛ پیشنهاد می کنیم در صفحه تور کیش سلام پرواز بهترین و مناسب ترین پکیج های مسافرتی این مقصد را مشاهده و به دلخواه یکی را انتخاب نمایید.

 

خرید کردن در جشنواره

از دیگر لذت های سفر به هر شهر و یا هر کشوری، قطعا موضوع خرید کردن در بازارهای محلی و یا مراکز خرید آن شهر می باشد که با ارائه محصولاتی جدید و متنوعی از برندهای مختلف دنیا می پردازند. قطعا می دانید که این لذت به ویژه برای خانم ها چندین برابر است و اکثر خانم ها حداقل یک روز از سفر خود را، به گشت و گذار در مراکز خرید، تماشای ویترین ها و خرید کردن از مغازه های مختلف اختصاص داده و در اصطلاح دلی از عزا در می آورند. خوشبختانه جشنواره تابستانه کیش فرصتی عالی و مناسب برای خرید کردن است، چرا که اکثر مراکز خرید در جشنواره تابستانه کیش دارای تخفیفات و آفرهای بسیار جذاب و فوق العاده ای هستند و این امکان را برای شما فراهم می سازد که با کم ترین بودجه ، بیشترین خرید را در کیش انجام دهید.

 

اجرای کنسرت ها و موسیقی زنده

از دیگر رویدادهای لذت بخش در جشنواره تابستانه کیش قطعا شرکت در کنسرت های متنوع وموسیقی زنده در این جزیره می باشد، خوشبختانه با توجه به اینکه در فصل تابستان هستیم امکان شرکت در برنامه های زنده و کنسرت های متنوع در جزیره ی زیبای کیش هستیم و نیز بسیاری از هنرمندان کشورمان در جشنواره تابستانه راهی این جزیره دوست داشتنی شده و به اجرای کنسرت های باکیفیت و هیجان انگیز در آن مشغول می شوند و گردشگران به راحتی می توانند در کنسرت هنرمند مورد علاقه شان شرکت کنند و کلی لذت ببرند. علاوه بر این ها، برنامه های شاد و مفرح بسیاری در جریان جشنواره تابستانه کیش اتفاق می افتد که اکثر آنها دارای اجرای موسیقی زنده محلی و یا پاپ می باشند و اوقات بسیار خوش و به یاد ماندنی را برای شما علاقه مندان به ارمغان می آورند.

 

نمایش فیلم و تئاتر

جالبه بدونید که نمایش فیلم های به روز داخل کشور و همچنین تئاترهای هنرمندانه و بسیار متنوع، از برنامه های جاری در جشنواره تابستانه کیش بشمار می رود که همواره مورد توجه مسافران قرار گرفته و میگیرد. ضمنا شما علاقه مندان در جریان جشنواره تابستانه کیش می توانید، ضمن انجام تفریحات هیجان انگیز، خرید کردن و شرکت در جنگ های شبانه و کنسرت ها، به تماشای فیلم ها و تئاترهای مورد علاقه خود نیز بنشینید و بدین شکل در فعالیتی فرهنگی هم سهیم می شوید و کلی تجربیات جدید را کشف می کنید.

 

کارناوال های شادی

یکی دیگر از رویدادهای شاد جشنواره تابستانه کیش، کارناوال های شادی هستند که در سراسر جزیره برپا می شوند و اتفاقات جذاب و هیجان انگیزی در جریان این جشنواره اتفاق می افتد که شما مجذوب آن می شوید. شما افراد ضمن شرکت در جشنواره تابستان کیش و همچنین شرکت در جنگ های شبانه و کارناوال های شادی در سرتاسر این جزیره این امکان هم دارید که در مسابقات و قرعه کشی های گوناگون نیز شرکت کرده و از جوایز نفیس و ارزشمندی نیز بهره مند شوید. چه بسا افرادی که با سفر با تور کیش و شرکت در جشنواره تابستانه کیش، برند جوایزی گران قیمت و ارزشمندی شده اند و بدین ترتیب لذت سفر را، به صورت چند برابر تجربه می کنید پس تردید را کنار گذاشته و همین الان راهی این مقصد لذت بخش شوید.

 

زمان برگزاری جشنواره تابستانی

جزیره زیبای کیش یکی از نقاط جذاب و چشمنواز در نوار جنوبی کشور است که سالیانه تعداد زیادی گردشگر و مسافر را مجذوب خود کرده است. هر سال در فصل تابستان برنامه های ویژه و هیجان انگیزی در قالب جشنواره در کیش برگزار می گردد که بسیار زمان مناسبی برای سفر به این جزیره رویایی بشمار می رود؛ چرا که با شرکت در این فستیوال ها، لذت سفرتان را دو برابر خواهید کرد. در ادامه فصل تابستان بهترین زمان برای سفر کیش خصوصا برای خانواده هایی هست که دارای فرزند مدرسه ای و دانشجو می باشد چرا که تعطیلات تابستانه را پیش رو دارند. در این فصل به دلیل زمان خالی بیشتر اشخاصی که محصل هستند، می توان خاطرات به یادماندنی را در کنار عزیزانشان تجربه کنند و در آخر زمان جشنواره کیش هر ساله در آغاز فصل تابستان یعنی 1 تیرماه شروع می شود و تا آخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور