orange county resort hotel alanya

هتل اورنج کانتی آلانیا

5 آبان 1401

7 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

آلانیا به عنوان یک شهر توریستی که بخشی از استان آنتالیا محسوب می‌شود دارای جاذبه‌های متنوع گردشگری و هتل‌هایی زیبا می‌باشد. تعداد روزهای آفتابی سال در آلانیا، قدمت تاریخی، مراکز خرید و سایر جذابیت‌های توریستی آن باعث ورود تعداد قابل توجهی از گردشگران به آن شده است. لذا هتل‌های باکیفیت و دارای استاندرادهای جهانی در این شهر به ارائه خدمات به مسافران پرداخته تا طعم یک سفر لدل‌پذیر را تجربه کنند.

هتل اورنج کانتی یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره آلانیا بوده که از امکانات بی‌نظیری برای پذیرایی از مهمانان خود برخوردار است. از امکانات اصلی و مختص هتل‌های پنج ستاره گرفته تا امکانات اختصاصی هتل اورنج کانتی آلانیا توانسته است پاسخگوی سلیقه طیف‌های مختلف مسافران باشد. این هتل در یک منطقه ساحلی واقع شده که با اکورجلار فاصله نزدیکی دارد. هتل اورنج کانتی الانیا دارای امکانات ویژه کودکان، امکانات رفاهی عالی، رستوران‌های کیفی، اتاق‌های مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا و تفریحات مختلف بوده که به افزایش سطح رضایت مهمانان کمک خواهد کرد. جالب است بدانید که این هتل در زمینی به مساحت هزار متر مربع در مجاورت دریای مدیترانه بنا گردیده است. ساحل اختصاصی صخره‌ای با 340 متر مربع وسعت برای این هتل شش طبقه‌ای با 555 اتاق یکی از بهترین امکانات مورد نیاز گردشگران در تورهای تفریحی است.

orange county hotel alanya

امکانات هتل اورنج کانتی ریزورت آلانیا

وقتی صحبت از یک هتل 5 ستاره لوکس آلانیا باشد به طور حتم انتظارات از آن بالا خواهد بود. از امکانات این هتل لاکچری می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار رایگان، پارکینگ، سشوار، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، ماساژ، حمام ترکی، سالن بازی کودکان، باشگاه بدنسازی، تیم انیمیشن، ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل، صندوق امانات، خشکشویی، سالن کنفرانس، پارکینگ، خودپرداز، اسنک بار، اسنک بار ساحلی و صندلی‌های حمام آفتاب اشاره کرده که در دسترس مهمانان تور هتل اورنج کانتی آلانیا قرار دارد. البته پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری چمدان، خدمات معلوین و خدمات آرایشگاه و زیبایی از دیگر امکانات عمومی هتل مذکور است. یکی دیگر از امکانات یا بهتر بگوییم ویژگی منحصر به‌فرد تور آلانیا هتل اورنج کانتی ریزورت این است که کارکنان آن به زبان‌های انگلیسی، فارسی، ترکی استانبولی، آلمانی و روسی صحبت می‌کنند که باعث محبوبیت بیش‌تر آن شده است.

Features Hotel Orange County Resort Alanya

ویژگی‌های اتاق‌های هتل اورنج کانتی آلانیا

اتاق‌ها در هتل‌های پنج ستاره دارای ویژگی‌های منحصر به‌فردی هستند که اتاق‌های هتل اورنج کانتی آلانیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. این هتل در 6 طبقه و با 555 اتاق در انواع استاندارد و فمیلی باعث رضایت خاطر مهمانان خواهد شد. اتاق‌های استاندارد با مساحت 40 متر مربع و اتاق‌های فمیلی دارای مساحت 60 متر مربع هستند. تمامی اتاق‌های استاندارد و خانوادگی دارای سرویس حمام، بالکن، سشوار، آشپزخانه، تهویه مطبوع، عایق صدا، نظافت روزانه، چشم‌انداز رو به دریا بوده و غیرسیگاری می‌باشند. اتاق‌های خانوادگی دارای وجه تمایز با اتاق‌های استاندارد می‌باشند چرا که این اتاق‌ها با 60 متر مربع مساحت شامل دو اتاق تو در تو بوده تا مناسب اقامت خانواده باشند. همچنین اتاق اول دارای یک تخت دونفره و اتاق دوم نیز دو یا سه تخت یک‌نفره را شامل می‌شود. این اتاق‌های بزرگ دوخوابه و مبله بهترین انتخاب مسافرانی خواهد بود که به صورت خانوادگی در تور آلانیا به سفر پرداخته‌اند.

علاوه بر اتاق‌ها، سوئیت‌های کینگ این هتل نیز مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرند چرا که این سوئیت‌ها هم 80 متر مربع مساحت دارند و دارای چشم‌انداز رو به دریای مدیترانه و تراس هستند.

Features of Orange County Alanya Hotel Rooms

امکانات ویژه کودکان هتل اورنج کانتی آلانیا

هتل لوکس اورنج یک ویژگی منحصر به‌فرد نسبت به دیگر هتل‌های پنج ستاره دارد و آن هم داشتن امکانات مربوط به کودکان می‌باشد. این هتل توجه ویژه‌ای به امکانات مورد نیاز کودکان داشته لذا انواع بازی‌ها، پخش کارتون‌های دیدنی، مینی کلاب، استخر ویژه کودکان، پارک‌های آبی، پارک‌های آموزشی، زمین بازی، مینی دیسکو، رستوران با منوهای غذایی ویژه کودکان برای مسافرانی ارئه می‌شود که به صورت خانوادگی سفر می‌کنند. جشن‌ها، کارناوال‌ها، نقاشی روی صورت، ساخت قصرهای شنی، المپیک‌های شادی و بسیاری از فعالیت‌های هیجان‌انگیز دیگر در انتظار کودکان مهمان در هتل اورنج هستند.

Special facilities for children in Orange County Resort Hotel Alanya

تفریحات هتل اورنج کانتی آلانیا

این هتل علاوه بر بازی‌ها و سرگرمی‌هایی که برای کودکان دارد به همان اندازه نیز تفریحات مهیجی برای بزرگ‌سالان در نظر گرفته است. وجود استخرهای تمیز سرباز و سرپوشیده به همراه ساحل اختصاصی بیش‌ترین هیجان را به مهمانان این هتل داده و همچنین چشم‌انداز پانورامایی بسیار جذاب در تراس اتاق‌ها از ساحل اختصاصی و استخرها، باعث جذابیت بیش‌تر این هتل نزد مسافران شده است. البته در این میان نباید از مرکز سلامتی این هتل لاکچری غافل ماند که انواع خدمات درمانی، ورزشی، انواع ماساژها، پکیج‌های اسپا، فضای ریلکس کردن، خدمات زیبایی پوست و مو نظیر پدیکور و مانیکور، حمام ترکی و صندلی‌های ویژه آفتاب‌گیری را در اختیار اقامت‌کنندگان خود قرار می‌دهد. نمایش‌های گروهی، کلاب شبانه، تنیس روی میز و ورزش‌های آبی از دیگر سرگرمی‌های هتل اورنج است.

Orange County Alanya hotel entertainment

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل اورنج کانتی آلانیا

یکی از مهم‌ترین امکاناتی که در هتل‌های پنج ستاره بسیار مهم است رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی آن می‌باشد. از آنجایی که خدمات این هتل از نوع uall است لذا تمام وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام و میان‌وعده‌ها به صورت بوفه رایگان به مهمانان ارائه می‌شود. هتل اورنج کانتی آلانیا دارای دو رستوران بوده که رستوران A La Carte ویژه سرو انواع غذاهای ایتالیایی و بین‌المللی و رستوران A la Carte Fone Bone انواع غذاهای دریایی تازه و باکیفیت را به گردشگران تور هتل اورنج کانتی ریزورت آلانیا ارائه می‌دهد. البته علاوه بر دو رستوران آلاکارته این هتل دارای یک رستوران اصلی و چندین رستوران مجزای دیگر نظیر رستوران همبرگر، رستوران پاستا، پیتزا پلنت و رستوران ویژه کباب ترکی است. همچنین این هتل دارای دو کافی‌شاپ بوده که یکی از آن‌ها تخصص شیرینی و قنادی دارد. البته هتل اورنج کانتی آلانیا  دارای هفت بار در خود ساختمان هتل بوده که انواع نوشیدنی‌ها را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

Restaurants and coffee shops of Orange County Hotel, Alanya

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور