The best cafes in Mashhad

بهترین کافه های مشهد

24 خرداد 1401

7 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

شاید از نگاه مسافرانی که تنها برای زیارت حرم امام رضا و بازدید از جاذبه‌ های گردشگری مشهد زمانی برای گشت و گذار از مشهد نمی‌ گذارند، فکر کنند که این شهر کافه‌ های زیادی نداشته باشد؛ اما برعکس واقعیت این است که مشهد کافه‌ های بسیار متنوع و زیبایی با فضا و دکوراسیون‌ های هیجان انگیز و آرامش بخشی دارد. کافه‌ های لوکس و درجه یک، کافه‌ های دنج که پاتوق اهالی شهر که شما را شیفته خود می کند. در سفر با تور مشهد نیز به همانند دیگر شهرها کافه گردی یکی از تفریحات خوب و پرطرفدار و در عین حال سالم به حساب می آید، این روزها مردم در هر رده سنی چه پیر باشند و چه جوان از رفتن به کافه های دنج لذت می برند حتی اگر به تنهایی به کافه ای بروند و در آن جا یک نوشیدنی برای خود سفارش بدهند یا مشغول خواندن کتابی بشوند، می خواهیم مژده ای بشما بدهیم که مشهد شهری پر از کافه های بسیار جذاب است و در سفر به این شهر می توانید از این تعداد کافی شاپ های مختلف نهایت بهره را ببرید، چرا که کافی شاپ های مشهد، محیط و منوی بسیار هیجان انگیزی را به شما رائه می کنند که هر گردشگری را مجذوب خود می کنند، قبل از این که راهی شهر مشهد شوید لازم دونستیم در این مطلب شما را با چند کافی شاپ معروف این شهر آشنا سازیم.

 

مشهد کافه‌ های بسیار متنوع و زیبایی با فضا و دکوراسیون‌ های هیجان انگیز و آرامش بخشی دارد. کافه‌ های لوکس و درجه یک، کافه‌ های دنج که پاتوق اهالی شهر که شما را شیفته خود می کند

بهترین کافه های مشهد کدامند؟

  • کافه کوک

کافه کوک یکی از بهترین کافه های مشهد شناخته می شود که فضای کوچک و دنج کافه از ورودی ‌‌آن کاملا مشخص است. شما مسافران عزیز اگر به دنبال گوشه ‌ای دنج و آرامش بخش در مشهد هستید، کافه کوک با دکوراسیون چوبی، موزیک آرام و منوی متنوع و هیجان انگیزش، بهترین انتخاب برای شما در تور مشهد بشمار می رود. در ادامه کافه کوک همان مکان فوق العاده ای است که اگر از اهالی مشهد هم سوال کنید، به ‌عنوان یکی از بهترین کافیه های خوب شهر به شما پیشنهادش می ‌کنند. منوی کافه شامل نوشیدنی‌ های سرد و گرم، کیک، صبحانه، انواع سالاد، میان وعده، پیتزا و پاستا و… است. در آخر ظرفیت آن نیز 30 نفر است و می ‌توانید برای جشن ‌های خصوصی خود از قبل میز رزرو کنید و ساعت کاری کافه از 9 صبح تا 12 شب است.

 

  • آدرس: مشهد، بلوار خیام، خیام 10، خیابان زنبق.
  • کافه دیدار

کافه دیدار یکی از متفاوت ‌ترین کافه های مشهد محسوب می شود؛ مکانی دنج و عالی برای افرادی که به دنبال آرامش ‌و سکوت هستند. به محض باز کردن در چوبی کافه، عطر خوش قهوه به استقبالتان شما می آید جوری که حتما یک سفارش قهوه خواهید داد. منوی کافه دیدار بسیار متنوع و شامل انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم، کیک و میان ‌وعده های هیجان انگیز و خوشمزه است. البته این را بدونید که بی شک نقطه قوت منو کافه دیدار، قهوه‌ های خوش طعمش می باشد و نیز این کافه ظرفیت پذیرایی از 35 نفر میهمان را دارد و این امکان هم دارید که جشن‌ های کوچک‌ خودمانی تان را در آن برگزار کنید. اگر هم مسافر باشید و به ‌دنبال نوشیدن قهوه برای رفع خستگی تان، این کافه بهترین انتخاب برای شماست. همچنین ساعت کاری کافه دیدار از 10 صبح تا 12 شب است.

 

  • آدرس: مشهد، احمد آباد، رضا 29، نبش طالقانی 29
  • کافه پیو

کافه پیو با دکوراسیون زیبای چوبی، فضای آرامش بخش، پنجره‌ های تمام قد و کتابخانه، فضایی فوق العاده زیبایی را برای دورهمی و قرارهای دوستانه شما خواهد بود. منوی کافه پیو خیلی متنوع و خوشمزه است و شامل انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم، کیک، میان وعده و غذاهای بی نظیر است. توجه داشته باشید که بیشتر اوقات کافه پیو شلوغ و مملو از جوانان پر شور است؛ بنابراین بهتر است برای آمدن به اینجا میزتان را از قبل رزرو کنید. ضمنا سیگار کشیدن در کافه پیو آزاد است و ساعت کاری کافه از 9 صبح تا 11:30 شب است.

 

  • آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، خیابان سروش 9
  • کافه پیانو

کافه پیانو یکی دیگر از کافی شاپ های پرطرفدار شهر مشهد است که از سال 89 آغاز به فعالیت کرده است و سابقه درخشانی بین کافه‌‌ های مشهد در ارائه خدمات مناسب به مشتریان دارد و اینکه این کافه هر روز از 9.30 صبح تا 11.30 آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی است و یکی از مناسب‌ ترین کافه‌ ها برای برگزاری جشن تولد و سالگرد و این موضوعات است. پیشنهاد می کنیم به این کافه دوست ‌داشتنی سری بزنید و از نوشیدنی‌ ها و میان وعده‌ های خوشمزه در ظروفی شیک کیف کنید. لازم است بگوییم که سرویس ‌دهی در فضای آزاد و اینترنت رایگان از امکانات دیگر این کافه محسوب می شود.

 

  • آدرس: مشهد، بلوار پیروزی، حدفاصل هفت تیر و هنرستان، روبروی پیروزی 49
  • کافه 1860

کافه 1860، کافی ‌شاپی متفاوت در شهر مشهد است که دنیای وسترن را به خاطرتان می‌آورد و از بهترین کافه های مشهد به شمار می آید. این کافه هر روز از 3 ظهر تا 12 شب پذیرای مشتریان است و امکان رزرو تلفنی هم دارد. آسیاب روزانه قهوه، عطر دل ‌انگیزی در فضا ایجاد کرده و فضاسازی زیبایش از وسترن و کابوی، هر شخص خوش‌سلیقه‌ای را به وجد می‌آورد. اگر به دنبال مکانی متفاوت هستید، این کافه جذاب، تجربه متفاوتی برایتان خواهد بود. امتحان چیزبرگر مخصوص کافه 1860 را فراموش نکنید.

 

  • آدرس: مشهد، هاشمیه نود و یک ممیز پنج، خیابان سوم سمت چپ، قطعه آخر
  • کافه لئون

در لیست بهترین کافه های مشهد ” کافه لئون ” همیشه جزو محبوب ترین ها بشمار می رود. از اولین ویژگی ‌های مثبتی که با ورود به این کافه نظرتان را جلب می کند، منظره قشنگ و رویایی این کافه است، به طوری که می توانید مشهد را زیر پایتان نظاره گر باشید. اگر دلتان می خواهد در جایی خوش آب و هوا صبحانه بخورید به مدد میز و صندلی ‌هایی که بیرون از کافه لئون تعبیه شده این امکان برای همه شما فراهم است. از دیگر نکات مثبتی که مشتریان این کافه درباره آن گفته اند کیفیت بالای قهوه ‌های آن می باشد و به علاوه خوردنی های خوشمزه این کافه شما را مجذوب خود می کند و نیز کافه لئون برای ماه رمضان ها هم منوی افطار بی نظیری ارائه می کند. جالب است بدانید که چیز کیک، سوپ، اسنک، سالاد میوه و قهوه این کافه از خوردنی هایی محسوب میشود که امتحان ‌شان را پس داده و مورد رضایت مشتریان آن می باشد.

 

  • آدرس: بلوار کاوه، مجموعه رفاهی آبادگران
  • کافه رترو

کافه رترو هم در لیست بهترین کافه های مشهد جای گرفته است که دکوراسیون خاص و شیک این کافه از ورودی ‌آن کاملا مشخص است. در اینجا همه چیز از جنس چوب و آجر استفاده شده و فضایی شبیه به فیلم ‌های وسترن را برای شما تداعی می کند. شما نیز می ‌توانید صندلی ‌های پشت پیشخوان و یا میزها را برای نشستن انتخاب کنید و به منو متنوع این کافه نگاهی بیندازید و سفارش دهید. ضمنا هرچند دکوراسیون کافه رترو خاص است؛ اما منوی معمولی داشته البته این را توجه داشته باشید که معمولی به معنای نداشتن کیفیت مناسب نیست چون شیک، کیک و سالاد سزار کافه رترو مشتری ‌های خاص خودش را دارد که بسیار هم محبوب هستند؛ درضمن سیگار کشیدن در کافه ممنوع است و ساعت کاری کافه رترو از 11 صبح تا 12 شب است.

 

  • آدرس: مشهد، بلوار پیروزی، بعد از میدان اقبال، بین پیروزی 79 و 81

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور