Kish Island Women's Beach

پلاژ بانوان جزیره کیش

25 خرداد 1401

9 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

جزیره زیبای کیش یکی از برترین جاذبه های گردشگری در ایران می باشد و سالانه افراد بسیار زیادی از سراسر کشور برای بازدید از این جزیره با تور کیش راهی می شوند، اصلی ترین دلیل توریستی بودن این جزیره سواحل بسیار زیبا و آب های نیلگون خلیج فارس می باشد، بیشتر مسافران و علاقه مندان غالبا در سفر به کیش علاقه دارند که در آب های دریا شنا کنند، اما این امکان شاید تا چندین سال قبل برای بانوان وجود نداشت، اما امروزه پلاژهای بانوان کیش یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش هستند که از دیر باز مورد استقبال طیف وسیعی از گردشگران و شهروندان این جزیره بوده و هست. این را هم بدانید این روزها با مراجعه به پلاژ بانوان کیش این امر به سادگی برایتان مهیاست که لذت استفاده از سواحل و تفریحات آبی کیش را به خودتان هدیه دهید، پلاژ بانوان کیش، مکان بسیار شگفت انگیز و رویایی برای بانوانی می باشد که به این جزیره زیبا سفر کرده اند. جزیره کیش شهری است پر از جاذبه های گردشگری متنوع اما پلاژ بانوان کیش یکی از بهترین تفریحات برای خانم ها بشمار می رود که سرگرمتان خواهد کرد. با سلام پروازهمراه باشید تا با پلاژ بانوان کیش آشنا بشوید.

 

امروزه پلاژهای بانوان کیش یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش هستند که از دیر باز مورد استقبال طیف وسیعی از گردشگران و شهروندان این جزیره رویایی قرار گرفته است

معرفی پلاژ بانوان کیش

جزیره کیش در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری در صنعت گردشگری کرده و توانسته بعنوان بهترین مقصد توریستی داخلی مورد توجه قرار بگیرد و ‏با وجود داشتن امکانات تفریحی و رفاهی متعددش مورد استقبال قرار گیرد و ما در این مقاله قصد ‏داریم یکی از امکانات این جزیره زیبا که تنها ویژه بانوان می باشد را به شما عزیزان در تور کیش ‏معرفی کنیم. از آنجاییکه بانوانان همانند آقایان نمی توانند در هر کجای ساحل زیبای خلیج فارس که دوست دارند به راحتی شنا کنند و به تفریحات آبی بپردازند؛ پس به همین دلیل مسئولین پلاژ بانوان کیش را برای خانم ها افتتاح کرده اند که بانوان با لباس شنا و امنیت خاطر با رعایت حفظ ایمنی بتوانند شنا کنند و حمام آفتاب بگیرند. در این پلاژ افرادی تحت عنوان غریق نجات که در کار خود بسیار ماهر و زبر دست هستند، در تمامی بخش ها مستقر هستند که فضای امن تری برای شما فراهم نمایند، به همین منظور بانوان می توانند فرزندان خود را نیز با خیالی راحت با خود به همراه ببرند و نیز پلاژ بانوان کیش با دارا بودن مساحتی غالب بر 20 هزار متر مربع در شمال شرقی جزیره ‏کیش قرار گرفته و ساخت آن به شکلی است که از بیرون پلاژ هیچ گونه دیدی به ‏داخل آن وجود ندارد بنابراین خیالتان راحت باشد. اطراف پلاژ بانوان با دیوار های بلند و سایه بان محاصره شده، همچنین لازم به ذکر است که ‏پرواز هواپیما و سایر وسیله های تفریحی نظیر جایرو کوپتر (هلی کوپتر) در این منطقه ممنوع می ‏باشد به همین جهت بانوانی که با تور کیش راهی شده اند، می توانند در پلاژ بانوان ‏کیش با خیال راحت از شنا کردن در سواحل خلیج فارس نهایت لذت را ببرند.

 

در این جزیره بهترین و جدیدترین تفریحات کیش در متنوع ترین حالت تعبیه شده است که تفریحات آبی یکی از این تفریحات مهیج است، شاید در ذهنتان این سوال پیش بیاید که شنا در آب‌ های جزیره کیش براستی خطر دارد؟ در وهله اول در نظر داشته باشید که برای شنا کردن بهتره که از ‌مکان ‌های مشخص شده در ساحل جزیره کیش یعنی پلاژهای مخصوص بانوان استفاده کنید. این را هم بدانید و مطمئن باشید که آب ‌های ساحلی جزیره کیش فاقد کوسه خطرناک بوده و شنا در دریا کاملا بی‌ خطر میباشد. کوسه ‌هایی هم که بعضی مواقع از سال در ساحل کیش دیده می ‌شوند، از ماهی ‌های کوچک در دریا تغذیه می ‌کنند و شناگران را تهدید نمی کنند؛ فقط هنگام شنا در آب‌ های کم ‌عمق یا هنگام راه رفتن در آب دریا مواظب توتیا باشید.

 

بخش های مختلف پلاژ بانوان کیش

این ساختمان با ایده اصلی که بر اساس محدودیت دید به داخل محدوده پلاژ از اطراف برای بانوان طراحی و اجرا شده است و اینکه در اصل سایه بانی است که به صورت سطحی شیب دار بر پلانی نیم دایره که تمام کننده اسکله موجود بوده بر سازه ای فلزی دارای سطح پوشش حدود 42 متر و ارتفاع 18 متر که هر 5 متر کشیده شده است و همچنین با سازه سبک فلزی پوسته را بوجود آورده و کاربری های خدماتی و رفاهی متنوعی اعم از استخر و سالن های ورزشی ، سالن های مد و آرایشگاه در زیر این پوسته با سازه ای بسیار هوشمندانه جانمائی شده است. در داخل ساحل، یک حوضچه آبگرم وجود دارد، که دارای خاصیت درمانی های حرفه ای، ماساژ های شفا بخش، ماساژ سنگ گرم و … است. همچنین یک سالن آرایش و در نهایت دو رستوران کوچک هم برای رفاه حال شما تعبیه شده است که آب میوه های تازه، غذا های فوری، غذا های ایرانی و میان وعده خوشمزه ای را به شما میهمانان عزیز ارائه می کنند. از دیگر بخش های این پلاژ این است که برای حفظ نکات بهداشتی و جلوگیری از ابتلا شدن گردشگران عزیز به بیماری های مختلف، در این مجموعه لوازم بهداشتی به مقدار کافی وجود دارد تا بعد از شنا کردن در دریا، بانوان بتوانند حمام کنند و با خیال راحت بیرون بیایند. همچنین در رختکن ها تعدادی سشوار گذاشته شده است تا بانوان محترم بتوانند موهای خود را خشک کنند. همچنین مغازه ای وجود داشت که روغن های برنزه، روغن های ماساژ و همه محصولات مربوط به آفتاب گرفتن را به فروش می رساند که می توانید به راحتی از آن ها استفاده نمایید.

 

امکانات پلاژ بانوان کیش

مجموعه پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره در زمینی به وسعت 20 هزار متر مربع میزبان بانوان گردشگر و شهروندان این منطقه است و در این پلاژ امکانات متنوعی اعم از دوش آب شیرین صحرایی و سر پوشیده، تخت و سایه بان، غرفه های فروش لوازم شنا و بهداشتی، مواد غذایی، آرایشگاه، نقش حنا، بافت مو، زمین والیبال، زمین بدمینتون، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، بوفه خوراکی، اجاره تیوب و وسایل بازی برای کودکان، صندلی های مخصوص جهت آفتاب گرفتن ، رختکن با ظرفیت 878 لاکر و امکانات ماساژ، سایه بان و نورپردازی مناسب، دوش آب شیرین و رختکن، استخر و سالنهای ورزشی، زمین والیبال ساحلی، سالن بدن سازی، سالن مد و آرایشگاه و … وجود دارد که به مراجعه کنندگان خدمات عالی را ارائه می کنند. علاوه براین به دلیل وجود مربیان شنا و غریق نجاتان حرفه ای در پلاژ بانوان کیش ایمنی و سلامت شما به طور کامل تضمین شده است، به همین علت پلاژ بانوان کیش به دلیل دارا بودن موقعیت مکانی مناسب، امکانات و تجهیزات لازم و دسترسی راحت به شدت مورد استقبال گردشگران عزیز گذاشته شده و به یکی از بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران تبدیل شده که ساعت ها با دوستانتان لحظاتی خوش و به یادماندنی را به ثبت برسونید. 

 

شایان ذکر است، در بیستمین جشنواره تابستانی کیش نیز پلاژهای بانوان و آقایان همیشه به عنوان یکی از جاذبه های اصلی کیش با استقبال خوب ساکنان و گردشگران مواجه شده است. بخشی از پلاژ نیز به غواصی اختصاص داده شده که ‏زیر نظر مربی های با تجربه و حرفه ای می توانید غواصی را تجربه کرده و لحظات بسیار شادی در شفاف ترین آب دریا را کسب کنید. در داخل ساحل همچنین حوضچه آبگرمی تعبیه شده که دارای خاصیت درمانی حرفه ای، ماساژهای عالی، ماساژ سنگ گرم بوده که پیشنهاد می کنیم اینها را از دست ندهید و همچنین در این قسمت دو رستوران مناسب هم وجود دارد که آب میوه های تازه، غذاهای سنتی و دریایی، میان وعده های خوشمزه را می توانید تهیه کنید. در رختکن ها نیز تعداد زیادی سشوار تعبیه شده و در قسمتی نیز روغن های برنزه، روغن های ماساژ می فروشند که می توانید از آنجا تهیه کنید. از دیگر امکانات این پلاژ می توان به این اشاره کرد که محوطه به دلیل اینکه فقط زمان خاصی از شبانه روز و فقط توسط بانوان قابل استفاده میباشد، دارای ساحلی بسیار بکر و تمیز و شفاف است به همین دلیل شنا کردن در این جا تجربه متفاوت و لذت بخشی را برای بانوان ایرانی رقم می زند. همچنین می توانید در فاصله یک تا دو متری از خشکی در بین ماهیان زیبا با رنگ های شگفت انگیزشان در دمای مطبوعی از آب که حتی در فصل های سرد هم گرم و دلچسب است شنا و تفریح کنید. شفافیت آب های گرم خلیج فارس که باعث شده تا چند متر از داخل آب کف دریا قابل دید باشد لذت شنا کردن را در این آب ها را دو چندان میکند، آفتاب کیش همواره داغ است حتی در فصل زمستان پس سعی کنید همیشه از روغن بدن و کرم های ضد آفتاب در کنار ساحل استفاده کنید.

 

اطلاعات پلاژ بانوان در کیش

  • ساعات کار این پلاژ از 7 صبح تا 6 عصر است که می توانید از محل اقامت خود با تاکسی های موجود در کم تر از 10 دقیقه به پلاژ بانوان برسید.
  • بلیط پلاژ بانوان کیش برای هر نفر 25 هزار تومان است.
  • تلفن مجموعه پلاژ بانوان ۲۴ ۴۶ ۴۴۲ (۰۷۶۴) میباشد.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور