The most popular restaurants in Kish

محبوب‌ ترین رستوران‌ های کیش

5 تیر 1401

7 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

آیا با محبوب ترین رستوران‌های کیش آشنا هستید؟ و می‌ دانید که این رستوران‌ ها علاوه بر جاذبه‌های گردشگری این جزیره از پرطرفدارترین و پرگردشگرترین مکان‌ها برای بازدید هستند و مسافران داخلی و خارجی زیادی دارند؟ و آیا پیدا کردن یک رستوران مناسب در زمانی که در کیش هستید آسان است؟ اگر اینطور نیست و یافتن یک رستوران مناسب دغدغه بزرگی در طول سفر شما است با این سایت همراه باشید تا اطلاعات مفیدی راجع به مشهورترین رستوران‌های جزیره کیش به دست آورید.

 

فضای داخلی رستوران‌های کیش معمولا با دکوراسیون‌های بسیار جذاب و موسیقی زنده است.

با بهترین رستوران‌ های کیش آشنا شوید

  • رستوران میر مهنا

این رستوران از رستوران‌های برتر جزیره کیش است که فضای داخلی و کیفیت و تنوع غذاییش بر محبوبیتش افزوده است و میهمانان می‌توانند در کنار صرف غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی از اجرای موسیقی زنده نیز لذت ببرند و این رستوران در فاصله کمی از دریا و در کنار متل تاپ رز قرار گرفته و بعد از صرف یک غذای لذیذ می توانید در کنار ساحل قدم زده و از مناظر چشم نواز اطراف هم لذت ببرید و از امکانات آن که شامل پارکینگ، رستوران ملل، امکان رزرو آنلاین و غیره هست بهره‌مند شوید که آدرس آن در کیش، خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی است.

  • فود کورت دامون

فود کورت دامون هم یکی از بهترین رستوران‌های کیش است که از ۱۲ غرفه متنوع و گوناگون تشکیل شده است و مساحت آن بیش از ۲۵۰۰ متر مربع است که فضای سبز آن نیز حدود بیش از ۹۰۰ متر است که در طبقه دوم مرکز خرید دامون واقع شده که دارای یک تراس زیبا و منحصر به فرد است و شما برای خوردن غذا زیاد منتظر نمی‌مانید ولی اگر تصمیم دارید در روزهای تعطیل به آنجا بروید حتما زودتر بروید وبدانید که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به مکان‌های دیگر داشته و غذاهای چینی که شما می‌توانید طبخ آن را از پشت شیشه تماشا کنید از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند  و البته از صبحانه‌های کامل و خوشمزه آن هم نباید گذشت و بهتر است برای صرف نهار به این فودکورت بروید چون شب‌ها بسیار شلوغ است و غرفه‌های آن غذاهای سنتی، مکزیکی، هندی، چینی، غذای سلامت و فست‌فود ارائه می‌دهند که کیفیت بالایی دارند و آدرس آن در کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون است.

  • رستوران پایاب 

رستوران پایاب به صورت دهلیزی است که در سطح زمین در کنار دهانه چاه قنات حفر با شیب تند و با استفاده از تعدادی پله به سطح آب جاری قنات در زیرزمین می‌رسد و در روزهای گرم تابستان، هوایی ملایم و دلپذیر دارد و در سالهای اخیر بازسازی شده و از جاذبه‌های گردشگری کیش است که دارای یک چایخانه و رستوران غذاهای سنتی ایرانی نیز بوده و در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک واقع شده و غذاهای زیادی در این رستوران سرو می‌شود که عمده تمرکز آن‌ها بر روی غذاهای اصیل ایرانی مثل قرمه سبزی و قیمه و انواع کباب‌ها و دیزی و آبگوشت است.

  • رستوران پدیده شاندیز

این رستوران در غربی‌ترین نقطه جزیره کیش و در نزدیکی پارک کشتی یونانی کیش ساخته شده‌ است و بیشتر مشهور بودن این رستوران به دلیل پخش موسیقی زنده در آنجا است، شیشلیک‌های مشهور این رستوران باعث شده است که بر محبوبیت آن افزوده شد و یک نمای لنگر که وزن آن ۱۰۰ تن است را در نزدیک خود جای داده که زیبایی خاصی به این رستوران بخشیده و آن را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کرده است، داشتن تنوع غذایی بالا، پرسنل خوش برخورد و محیطی آرام، شیک و دلچسب از مهم ترین ویژگی های این رستوران می باشند. که آدرس آن در کیش، بلوار جهان، پشت هتل مارینا پارک است.

  • رستوران فودلند

رستوران فودلند درکنار ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرارگرفته است که دارای  مساحتی حدود 2000 متر مربع می باشد و یکی از بزرگ‌ترین و متفاوت‌ترین رستوران‌های کیش است که دکوراسیون زیبا و منحصر به فردی دارد و در سه سالن اصلی ساخته شده و هر کدام با دکوراسیون و نورپردازی متفاوت، پاسخگوی هر سلیقه‌ای است و از تنوع غذایی بالایی برخوردار است به طوری که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نوع غذا، پیش غذا و دسر از کشورهای مختلف در منوی غذایی این رستوران سرو می‌شود و آدرس آن را می‌توانید در بازار مرجان، انتهای لاین غربی بازار پیدا کنید.

  • رستوران رویال استار

این رستوران یکی از شیک ترین رستوران های کیش است و دارای دکوری رنگارنگ و جذاب بوده و  برخورد پرسنلش مودبانه است و علاوه بر فضای داخلی و دکوری با میز و صندلی های رنگی، غذا خوردن در تراس آن هم می‌تواند تجربه خوبی برای شما باشد و این رستوران را بیشتر به استیک‌ها و برگرهایش می‌شناسند و می‌گویند بهترین استیک و برگر جزیره را باید در آن خورد و علاوه بر این چیکن پارمزان، بشقاب غذاهای دریایی، پاستای آلفردو و سالاد سزار آن هم نظر خیلی ها را جلب کرده که ممکن است از قیمت بالاتری نسبت به رستوران‌های دیگر برخوردار باشند که آدرس آن در کیش، بلوار صدف، فاز 1، ساختمان بساک، طبقه 3 است.

  • رستوران بابا قدرت

رستوران بابا قدرت کیش فعالیتی ۷ ساله داشته و با سرو غذاهای ایرانی و با کیفیت خاطره خوشی رای برای مهمانان خود رقم می‌زند که ترکیبی از پذیرایی سنتی و مدرن در این رستوران است و همچنین انواع پیش‌غذاها، سالادها، بهترین و تازه‌ترین کباب‌ها، ماهیچه‌ها و غیره در منوی این رستوران به چشم می‌خورد و واقعا لذیذ و خوش طعم هستند و لازم به ذکر است که آدرس آن در کیش، خیابان رودکی، طبقه زیرین هتل پارمیدا است.

  • رستوران کوه نور

 رستوران کوه نور به عنوان یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های جزیره کیش شناخته شده است و بنای آن با جریان‌هایی از آبشارهای زیبا و رویایی تالارهای اسرار آمیز از تخته سنگهای بزرگ، نقش برجسته های اسطوره‌ای  و اشعار کهن، این رستوران 600 متری را آماده پذیرای میهمانان خود در فضایی استثنائی کرده است و لذیذترین غذاهای فرانسوی را با سرویس عالی به میهمانان خود عرضه کند و آدرس آن در کیش، میدان امیر کبیر است.

  • رستوران توتی فروتی

رستوران توتی فروتی کیش بی شک یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های جزیره کیش است و در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش قرار گرفته است و  این رستوران، با نمای رو به دریا و با دکوراسیون چوبی زیبایی خاصی که داشته به همراه منوی کامل و متنوعش پاسخگوی هر سلیقه و ذائقه‌ای بوده و غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و غذای دریایی و در کنار انواع نوشیدنی‌ها و دسرها، تنوع غذایی توتی فروتی را بسیار بالا برده است و موزیک زنده نیز به وجود آوردن یک فضای آرامش بخش کمک کرده که می‌تواند مکانی جذاب با دید کامل رو به دریا باشد که آدرس آن در کیش، انتهای بلواردریا است.

  • رستوران نهنگ سفید

معماری این رستوران به شکل یک نهنگ سفید بزرگ است که در کنار دریا واقع شده و منظره بسیار زیبایی دارد و در آن، انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بین‌المللی توسط آشپزهایی ماهر طبخ می‌شود که طعم لذیذی دارند و غذاهای دریایی مانند، قلیه ماهی، کوسه کباب و میگو پفکی منوی آن را کامل‌تر کرده‌اند و لازم به ذکر است که سطح قیمت‌های این رستوران کمی بالا است که دلیل آن هم به خدمات خوب، تنوع و کیفیت بالای غذاها برمی‌گردد و همچنین برای دیدن موسیقی زنده بدون غذا باید مبلغ اندکی پول پرداخت کنید که آدرس آن در کیش، میدان سنایی، پشت هتل فارابی و بازار مریم است.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور