The best restaurants in China

بهترین رستوران های چین

23 خرداد 1401

8 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

چین از جمله کشورهای پر توریست که اتفاقا بسیاری از ایرانی ها نیز این کشور را برای سفر انتخاب می کنند. تور چین جذابیت های زیادی دارد که بخشی از آن را تاریخ کهن امپراطوری چین تشکیل می دهد. معابد و آثار تاریخی که شاید به هزاران سال پیش باز می گردند. باغ های چینی نیز شهرت جهانی دارند. زیبایی این باغ ها، نحوه گل آرایی، استفاده از سنگ ها و …  باعث شده تا در بسیاری از نقاط دنیا باغ های چینی را الگو قرار داده و بوستان هایی زیبا در نمونه های کوچکتر طراحی کنند. قطعا می دانید که بخشی از جذابیت سفر آشنا شدن با فرهنگ و آداب و رسوم آن سرزمین است؛ غذاهای محلی نیز جزئی از این جاذبه ها قرار می گیرد. غذاهای چینی با ذائقه بسیاری از ملل متفاوت است و از این جهت دغدغه بسیاری از گردشگران غذایی است که در سفر به سرزمین افسانه ای چین با آن رو به رو می شوند. خوب است بدانید از آنجایی که چین گردشگری قوی دارد و سالانه پذیرای حجم زیادی توریست است؛ توانسته در این زمینه بهترین ها را ارائه دهد. بهترین رستوران ها که انواع غذاهای چینی و ملل را سرو می کنند. به جرات می توان گفت هیچ توریستی در چین با مشکل غذا مواجه نمی شود.

 

چین گردشگری قوی دارد و از این جهت در اکثر شهرها تنوع رستوران زیادی را پیدا خواهید کرد.

تجربه ای متفاوت در بهترین رستوران های چینی

با وجود این که عده ای در سفر به چین نگران ذائقه و غذاهای متفاوت آن ها هستند اما لازم است یادآوری کنم بعضی از غذاهای چینی در زمره پرطرفدار ترین غذاهای دنیا نیز قرار می گیرند؛ با تست کردن این غذاها در بهترین رستوران چین به این موضوع پی خواهید برد. سوشی یکی از آن غذاهایی است که شهرت جهانی دارد و در بسیاری از رستوران های مدرن و لوکس دنیا به عنوان غذایی گران و خوشمزه سرو می شود. به طور کل چه اهل مزه کرده غذاها و طعم های جدید باشید و چه غذاهای بین المللی را ترجیح دهید؛ در هر صورت در چین می توانید بهترین رستوران ها را پیدا کنید. رستوران هایی که با خیال راحت می توانید در آن ها پا بگذارید و هر غذایی که بخواهید سفارش دهید و در محیطی جذاب میل کنید. انتخاب رستوران خوب در سفر به این کشور اهمیت بیشتری پیدا می کند چرا که چین از پرجمعیت ترین کشورهای دنیا است و در سطح شهر رستوران های متنوع با سطح طبقاتی متفاوت دیده می شود. از این جهت انتخاب بهترین رستوران ها کمک می کند تا اولین مزه از غذاهای جدید را با بهترین طعم و در بهترین محیط تجربه کنید.

 

چای یی یوان

این رستوران یکی از بهترین رستوران های چین است که در هتل چهارفصل پکن قرار دارد. هر زمان که به چین سفر کنید می توانید بهترین غذاهای چینی و آسیایی را در این رستوران پیدا کنید. رستوران دکوراسیون جالبی دارد و از رنگ های گرم و تیره در کنار تزئینات چینی استفاده کرده است. دکوراسیون با دقت خاصی طراحی شده و تمام المان های چینی با ظرافت و شکوه تمام در فضا به کار رفته اند؛ از طرفی ویژگی هایی از دکوراسیون کلاسیک نیز در آن دیده می شود که محیط را کاملا لوکس و مجلل کرده است. غذاهای رستوران در حجم متوسط و کمی سرو می شوند و دیزاین عالی دارند. بهترین غذای محلی آن نیز کوفته همراه با خوراک خرچنگ است که از غذاهای معروف و پرطرفدار چینی است؛ اگر اهل غذای گیاهی نیز هستید این رستوران می تواند انتخاب مناسبی باشد. رستوران به نسبت سرویس و کیفیت غذاهایش خیلی گران محسوب نمی شود اما در کل قیمت ها از سطح متوسط بالاتر است. برای رفتن به این رستوران باید به هتل چهار فصل در خیابانLiangmaqiao  در محله chaoyang بروید.

 

اولتراویولت

شاید یکی از جذاب ترین رستوران هایی که در تمام طول عمرتان رفته باشید همین رستوران اولتراویولت است. اگر ترجیح می دهید غذاهای اروپایی و امروزی را تجربه کنید، این رستوران جز بهترین آن هاست. رستوران در شانگهای قرار دارد و سرآشپز آن فرانسوی است و بهترین طعم از غذاهای اروپایی را برایتان سرو می کند. رستوران به خاطر موسیقی خاصش بسیار دلپذیر است. نکته جالب توجه در این رستوان سبک دیزاین اتاق های آن است. زمانی که وارد رستوران می شوید با اتاق هایی مخفی بدون پنجره رو به رو می شوید. اتاق هایی که به زیبایی هرچه تمام تر آراسته شده و در آن ها موسیقی فوق العاده ای نیز پخش می شود؛ دیوارها هر کدام تصویری زیبا از منطقه ای در شانگهای را نشان می دهند و نورها نقش اصلی را در فضای اتاق بازی می کنند. رستوران در منطقه huangpu و در خیابان zhongshan واقع شده است و در اطراف آن دو موزه و یک پارک زیبا وجود دارد که می تواند جزئی از دیدنی ها و جاذبه های چین باشد. اگر به این رستوران رفتید حتما به عنوان پیش غذا سوپ سفارش دهید چون سوپ های این رستوران بسیار شهرت دارند.

 

آسیا بیسترو

هانگژو یکی از شهرهای جذاب و پرتوریست چین است که سالانه نزدیک میلیون ها نفر گردشگر دارد. در این شهر می توانید با هزینه ای نسبتا متوسط بهترین غذاهای چینی را تجربه کنید. یکی از رستوران های معروف و شناخته شده شهر آسیا بیسترو است. در این رستوران انواع غذاهای چینی، دریایی و آسیایی را سرو می کنند و همین طور می توانید غذاهای سالم، بدون گلوتن و گیاهی را سفارش دهید. رستوران در منطقه GongShu در خیابانی به نام HuShu South قرار دارد. رستوران نمایی جذاب دارد و از عناصر براق و خیره کننده در دکوراسیون استفاده شده است. مشهورترین غذای این رستوران صدف، ماهی سالمون و خرچنگ بخار پز شده است.

 

لاست هیون

وقتی از رستوران چینی و غذای چینی صحبت می کنیم بهترین انتخاب می تواند رستوران لاست هیون باشد. البته این رستوران به غذاهای چینی معروف شده است اما غذاهای یونانی و آسیایی نیز در آن سرو می شود. رستوران کاملا حال و هوایی سنتی و چینی دارد و المان های زیادی از فرهنگ چینی در آن دیده می شود. در فضای داخلی دکوراسیون از رنگ های غنی و تیره استفاده شده و وسایل ساختاری سنتی دارند. چوب نیز یکی دیگر از متریال های پر کاربرد در فضای رستوران است که حالتی سنگین و در عین حال جذاب در فضا ایجاد می کند. در این رستوران مجسمه های بودا در ابعاد نسبتا متوسط خواهید دید که در قسمتی خاص تزئین شده اند. لاست هیون در شانگهای قرار دارد؛ برای رسیدن به این رستوران باید به خیابان Gaoyou بروید. رستوران از نظر رنج قیمتی تقریبا متوسط به بالا است و بهترین غذای آن سمبوسه با گوشت بره و همین طور گوشت خوک سرخ شده است.

 

ماناکامانا نپالی

زمانی که شما به شهری مانند هنگ کنگ سفر می کنید قطعا با دنیایی متنوع از رستوران ها رو به رو می شوید. گردشگران این شهر از تمام نقاط دنیا هستند و از این رو انواع رستوران های مختلف را در سطح شهر خواهید دید. شاید تنها مشکل پیدا کردن یک رستوران ارزان باشد چون هنگ کنگ نسبت به سایر شهرها از نظر توریستی کمی گران تر است. رستوران ماناکامانا رستورانی نپالی است که بهترین غذاهای هندی، آسیایی و نپالی را ارائه می دهد. در این رستوران می توانید یک وعده غذای ارزان داشته باشید ولی نه غذای ارزان بی کیفیت؛ بلکه اتفاقا با یکی از بهترین رستوران های شهر رو به رو هستید. رستوران فضایی بسیار ساده و معمولی دارد به طوری که شاید در نگاه اول اصلا برایتان جذاب نباشد اما اغلب افرادی که به این رستوران رفته اند بعد از چشیدن طعم غذاها نظرشان کاملا عوض شده است؛ البته که رستوران فضایی لوکس و مجلل ندارد و اگر به دنبال جایی با دکوراسیون زیبا می گردید این رستوران را باید از لیست خود حذف کنید. رستوران در منطقه  Jordanدر خیابان 165 Temple قرار دارد. اگر به این رستوران رفتید حتما مرغ سیردار را همراه با پنیر تست کنید؛ همین طور مرغ کره ای که یکی از خوشمزه ترین غذاهای آن است.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور