The most luxurious restaurants in Agra

لوکس ترین رستوران های آگرا

4 تیر 1401

7 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

آگرا یکی از شهرهای کشور هند است که افراد زیادی آن را برای سفر انتخاب می کنند. دیدار از تاج محل با شنیدن داستان عاشقانه آن، هر کسی را وسوسه می کند که برای یک بار هم شده از این بنای بی نظیر دیدن کند. یکی از گزینه هایی که در سفر به هند برای خیلی ها جذابیت دارد، غذاهای هندی است. هرچند که عده ای به دلیل تند بودن غذاهایشان خیلی مشتاق آن نیستند. به طور کلی غذاهای هندی در دنیا به استفاده از ادویه های مخصوص و تندشان شهرت دارند. غذاهای شهر آگرا نیز از این قاعده مستثنا نیستند. در سفر صرفا خوشمزه بودن غذاها ملاک نیست و افراد دوست دارند در فضایی زیبا و دلنشین غذایشان را میل کنند؛ از این رو محیط رستوران می تواند یکی از عوامل تاثیر گذار در جذب توریست باشد. بد نیست پیش از سفر به شهری که در دل خود تاج محل را جای داده است، درباره لوکس ترین رستوران های آگرا اطلاعاتی را به دست آورید.

اگر اهل غذاهای تند و محلی هندی نیستید؛ در رستوران های لوکس این شهر می توانید بهترین غذاهای ملل حتی غذاهای ایرانی میل کنید.

بهترین رستوران ها در شهر آگرا

آگرا شهر توریستی کشور هند سالانه از مسافران زیادی پذیرایی می کند، به همین دلیل پر از رستوران های لوکس است. در این شهر می توانید علاوه بر رستوران هایی که غذاهای هندی و غذاهای محلی را سرو می کنند، رستوران چینی، رستوران ایتالیایی و رستوران تایلندی نیز ببینید. این یک فرصت ایده آل است تا افرادی که غذاهای هندی را دوست ندارند بتوانند از طعم های بین الملل در دنیای هند لذت ببرند. به جز رستوران، این شهر زیبا برای نشستن و لذت بردن دارای کافی شاپ ها و رستوران هایی است که غذاهای فست فود ارائه می دهند.

 

رستوران تاج

این رستوران در پشت بام هتل 3 ستاره تاج قرار دارد که به دلیل نمای بسیار زیبایی که از تاج محل دارد در بین گردشگران محبوب شده است. علاوه بر این که به تاج محل بسیار نزدیک است، غذاهای خوش مزه و خوبی نیز در آن سرو می شود. در این رستوران انواع غذاهای هندی، بین المللی و غذاهایی از دیگر کشورهای آسیایی را می توان سفارش داد. بهترین زمانی که می توانید از فضای این رستوران لذت ببرید، لحظه غروب است که بسیار چشم نواز و تماشایی است.

 

رستوران سالت کافه کیچن

این رستوران یکی از بهترین رستوران های این شهر است. شهرت این رستوران لوکس به دلیل داشتن چند فضای مجزا با ترکیب رنگی متفاوت است. فضای رومانتیک و جذاب این رستوران به رنگ آبی و سفید، موجب آرامش مهمانان در زمان پذیرایی از آنها می شود. سالن دیگری در این رستوران به طرز زیبایی تزئین شده و در نمای سقف آن گیاهان طبیعی به کار رفته است. این رستوران رتبه نوزدهم را در بین رستوران های آگرا از آن خود کرده است و خوشبختانه به تاج محل نزدیک است و انواع غذای هندی، ایتالیایی، مکزیکی و چینی در آن سرو می شود. حتی برای سفارش فست فود نیز می توانید این رستوران را انتخاب کنید.

 

رستوران پشاوری

یکی از دیگر از رستوران های شهر آگرا که رتبه هفتم در میان رستوران این شهر را گرفته است، رستوران پشاوری است که در آن انواع غذای هندی افغانی سرو می شود. یکی دیگر از مزایای آن نیز نزدیکی به تاج محل است. اگر در خوردن غذا رژیم خاصی دارید، این رستوران می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. در منوی این رستوران غذاهای حلال، گیاهی، بدون قند و رژیمی وجود دارد و دست مهمانان خاص را برای انتخاب باز گذاشته است.

 

رستوران انیسه

اگر به دنبال یک رستوران با فضای ویژه برای صرف شام هستید، این رستوران می تواند برای شما بهترین باشد. موسیقی زنده سنتی هندی در این رستوران یکی از جاذبه های آن است. یکی از دلایل این که این رستوران را برای شب انتخاب می کنند این است که شب ها بسیار جذابیت دارد و طاقچه های اطراف آن به نورهای رنگارنگ مزین می شود.

 

رستوران داساپراکاش

داساپراکاش مخصوص گیاهخواران است. اگر گیاه خوار هستید و قصد سفر به این شهر را دارید، نباید اصلاً نگران باشید، می توانید غذاهای متنوعی در این رستوران سفارش دهید. غذاهای با کیفیت این رستوران بیشتر مربوط به جنوب هند هستند. به علاوه داساپراکاش برای خوردن صبحانه نیز جای بسیار مناسبی است. فضای رستوران به طرز زیبایی از رنگ قرمز و چوب تزئین شده است و در سراسر فضا نمادی از تاریخ و فرهنگ هند دیده می شود.

 

رستوران تیسه می

یکی از رستوران های شیک و لوکس این شهر رستوران تیسه می است. در این رستوران می توانید انواع غذای چینی، شمال هند و ایتالیایی را بچشید و از فضای شیک و زیبای رستوران نیز لذت ببرید. این رستوران در بام هتل او هاوس یکی از زیباترین و شیک ترین هتل های آگرا قرار دارد؛ هنگام صرف غذا در این رستوران می توانید نمای زیبایی از شهر را می توانید از آنجا به تماشا بنشینید.

 

رستوران اینجا چین است

این رستوران نیز همان طور که از نامش پیداست مخصوص غذاهای چینی است. اگر طعم غذاهای کشور چین را دوست دارید می توانید، به این رستوران که نزدیکی تاج محل قرار دارد سری بزنید و از آن لذت ببرید. بعد از دیدن تاج محل چشیدن طعم غذاهای چینی باید لذت بخش باشد. فضای رستوران در عین حال که بسیار زیبا شیک است حال و هوای چینی را نیز تداعی می کند.

 

رستوران سیلک روت

یکی از جذابیت های سیلک روت فضای زیبا و شیک آن است. اگر به دنبال رستورانی هستید که هم دکوراسیون چشم نواز داشته باشد و هم غذاهای خوش مزه، سیک روت یا همان جاده ابریشم می تواند انتخاب مناسبی باشد. فضای داخلی آن بسیار بزرگ و مزین به سنگ های مرمر است. اصولا سنگ مرمر نمادی از زیبایی و شکوه است و حتی در بسیاری از جاذبه های دیدنی و تاریخی هند نیز دیده می شود. رستوران جاده ابریشم نیز با به کارگیری این سنگ، نمایی مجلل به فضا داده است.

 

رستوران اصفهان آگرا

این رستوران یکی از لوکس ترین رستوران ها است. رزرو میز در این رستوران سخت و البته قیمت غذاها نیز بسیار گران است. اما طعم خوش غذاها شما را به آنجا می کشاند. اگر طعم غذاهای محلی هندی به مذاق شما سازگار نیست و دوست دارید از غذاهای وطنی لذت ببرید، شاید این رستوران بتواند خواسته شما را برآورده کند.

 

رستوران مومو

در این رستوران می توان مزه غذاهای شمال هند و اروپا را چشید. همه چیز در این رستوران عالی و بی نظیر است و برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام می توانید به این رستوران مراجعه کنید. رستوران فضایی گرم و صمیمی دارد و در بخش های مختلف آن المان های براق و مدرن زیاد به کار رفته است. صندلی های راحت و مدرن و در کنار اجزای لوکس زیبایی محیط رستوران را بیشتر می کند.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور