مرکز خرید پروما مشهد

6 تیر 1401

7 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

اگر در تور مشهد به‌ دنبال تفریحاتی مثل خرید کردن، قرعه ‌کشی، تجربه هیجان بازی و سرگرمی هستید یا اگر علاقه مند به مکانی برای گذراندن لحظاتی شاد و مهیج کنار خانواده تان و چشیدن طعم به ‌یادماندنی نوشیدنی یا غذایی گرم هستید، بهترین گزینه ” مرکز خرید پروما “ است. مجتمع پروما درست در میدان جانباز مشهد قرار دارد و اینکه این مرکز خرید در چهار طبقه بزرگ ساخته شده و علاوه بر داشتن هایپرمارکت بزرگ که در طبقه همکف این مجموعه هست؛ انواع مواد خوراکی، میوه، البسه، کیف و کفش، لوازم خانگی و… را در زیربنایی در حدود شش هزار متر مربع برای رفاه حال مراجعه کنندگان ارائه کرده است، همچنین 250 واحد تجاری نیز در طبقات دیگر پاساژ پروما هست که واحد‌های تجاری پروما را تشکیل می دهند. البته در مجتمع تجاری پروما زعفران، خشکبار و سوغات نیز به فروش همگان میرسد. در طبقه آخر مجتمع پروما هم کافی ‌شاپ و فست ‌فود موجود است که می توانید بعد از گشت و گذار برای رفع خستگی به این طبقه مراجعه کنید و این مرکز بی شک بعنوان بهترین مراکز خرید مشهد نامیده می شود. همچنین امکاناتی از قبیل شهربازی، بولینگ، بیلیارد در طبقه آخر مجتمع تجاری پروما برای سرگرمی و تفریح بازدید کنندگان عزیز فراهم شده است که بتوانید روزی سرشار از شادی را در تور مشهد خود تجربه کنید.

 

اگر در تور مشهد به‌ دنبال تفریحاتی مثل خرید کردن، قرعه ‌کشی، تجربه هیجان بازی و سرگرمی هستید یا اگر علاقه مند به مکانی برای گذراندن لحظاتی شاد و مهیج کنار خانواده تان هستید بهترین گزینه مرکز خرید پروما میباشد.

معرفی مرکز خرید پروما در مشهد

پروما مشهد یکی از مراکز تجاری مورد توجه و بسیار محبوب در بین گردشگران و شهروندان خود شهر مشهد می باشد. پروما در اصل مجموعه ای از فروشگاه های زنجیره ای بوده که در اکثر شهرهای ایران شعبه دارد و شعبه مشهد در سال 1379 با زیر بنایی در حدود 25000 متر مربع در این شهر مقدس آغاز و در سال 1383 به بهره برداری و تکمیل گردید. از امکانات رفاهی پروژه مجتمع تجاری پروما میتوان به شهربازی، پارکینگ، کافی شاپ، بولینگ، بیلیارد و … اشاره نمود که در نوع خود بی نظیرند. مجتمع تجاری پروما مشهد در 4 طبقه ساخته شده است که طبقه همکف آن به هایپر مارکت پروما با زیر بنای 6000 متر مربع تعلق دارد و در آن این امکان را دارید که انواع محصولات مورد نیاز مصرفی تان همچون : آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، میوه، پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و … را خریداری نمایید. در طبقات دیگر پاساژ پروما مشهد حدود 300 واحد تجاری هست که شما می توانید از کالاها و اجناس مختلف آنها دیدن و کلی خرید کنید. همچنین فروشگاه هایی که ارائه دهنده محصولاتی با برندهای معروف دنیا هستند را در طیف متنوع و چشمگیری مشاهده و خریداری نمایید. همچنین علاوه بر تمام این کالاهای گفته شده، اگر شما به دنبال تهیه سوغاتی و صنایع دستی این شهر جذاب هستید، می توانید زعفران و خشکبار را از فروشگاه های عرضه کننده این محصولات در مرکز خرید پروما مشهد تهیه کنید و همراه ببرید. اگر در سفر با تور مشهد فرصت زیادی برای دیدن همه مراکز خرید و تهیه سوغات ندارید پیشنهاد ما این است که به مرکز خرید پروما مشهد را در الویت خود قرار بدهید، زیرا هر آنچه را که لازم دارید، در این مرکز در دسترس تان است. 

بعلاوه توجه داشته باشید که پروما در نزدیکی یک میدان زیبا به نام جانباز که یکی از میادین معروف مشهد است، قرار دارد که میتوانید با المان های اطراف میدان عکس های یادگاری بسیار زیبایی بگیرید. بیشتر افرادی که به دنبال خرید اجناس برندهای شناخته شده هستند بدون فوت وقت به مرکز خرید پروما میروند، چرا که این مرکز خرید نمایندگی بسیاری از برندهای لوکس و درجه یک دنیا را در خود جای داده و اما با این توصیفات این دلیل نمیشود که مرکز خرید پروما ، حراج های آخر فصل را تجربه نکند. اگر از مشتریان همیشگی پروما هستید حتما می دانید که در برخی از روزهای سال می توانید برخی اجناس این مرکز را ارزان تر از مبلغ واقعی آن بخرید. مثلا اگر به دنبال خرید چکمه و بوت های شیک و خوشگل هستید حتما اوایل اسفند ماه سری به پروما بزنید تا از قیمت های ارزان و باورنکردنی این مجموعه استفاده کنید. همچینن اگر به فکر خرید لباس های مختلف در هر رده سنی هستید پیشنهاد می کنم حتما اواخر آبان و یا اوایل آذر ماه برای خرید لباسهای تابستانی خود از این مجموعه اقدام نمایید.

 

بخش های مختلف مرکز خرید پروما

 

  • شهربازی مرکز خرید پروما

یکی از بهترین ویژگی های این مرکز خرید داشتن همین شهربازی مهیج و فوق العاده است این شهربازی با امکانات جذابی که برای تفریح و سرگرمی افراد در نظر گرفته توانسته دل کندن از این مجموعه را برای کودکان کمی سخت کند. بدانید که در طبقه آخر این مجموعه شهربازی بزرگی به نام ” شهربازی جنگل جادویی “ وجود دارد تا والدین بتوانند بعد از کلی خرید های زمان بر و طولانی به فرزندان خود شادی و هیجان هدیه کنند. در خصوص این شهربازی جالب است بدانید که این شهر بازی در لیست بهترین شهربازی های مشهد قرار گرفته است و تمامی وسائل بازی و سرگرمی در این مرکز طبق استاندارد روز دنیا ساخته شده اند و والدین می توانند با خیال راحت فرزندان خود را در این محیطی آرامش بخش برای انتخاب بازی شاد و آزاد بگذارند.

 

  • سالن بولینگ و بیلیارد مرکز خرید پروما

شاید کمتر مرکز خریدی را در مشهد بتوانید ببینید که در آن سالن بولینگ و بیلیارد با هم وجود داشته باشد. این مجموعه تفریحی جذاب از جمله معدود مراکزی است که این امکان را برای علاقه مندان به بولینگ و بیلیارد گذاشته تا نهایت بهره را از آن ببرند و همین علت باعث شده جذابیت جدیدی به پروما اضافه شود و گردشگران بیشتری را به خود جذب کنند و یکی از ویژگی های سالن بولینگ و بیلیارد پروما این بوده که امکان استفاده از خدمات آن برای خانم ها و آقایان در یک زمان امکان پذیر است و با توجه به فضای خانوادگی مجموعه شما علاقه مندان می توانید از این سالن به عنوان یک تفریح جذاب و هیجان انگیز استفاده نمایید.

 

  • کافی شاپ و رستوران های پروما

امروزه وجود یک کافه و رستوران هیجان انگیز و جذاب در محیطی آرامش بخش برای هر مرکز خریدی لازم و ضروری است. مرکز خرید پروما هم از این قائده مستثنی نیست و یک فضای نسبتا وسیعی را برای کافه در اختیار مراجعه کنندگان خود گذاشته است. کافی شاپ مجموعه پروما ظرفیتی بالغ بر 120 نفر را در خود جای داده است و این باعث شده تا بسیاری از مردم برای مراسم های خاص خود مثل تولد و یا سالگرد و … از این کافه استفاده کنند و جالبه بدونید که  این کافی شاپ پروما را به عنوان بهترین کافه برای تولد در مشهد نام می برند. همچنین مهمه بدونید که تنها فضای این کافه جذابیت آن نیست، چرا که خدمات و سرویس دهی این کافه رضایت مشتریان خود را بیشتر از همیشه جلب کرده و باعث شده این کافه به عنوان بهترین کافه های مشهد نمبرده شود.

 

امکانات مدرن مجتمع تجاری پروما

  • سیستم‌ های خنک‌ کننده و گرم ‌کننده مرکزی (کریر) ساخت آمریکا
  • سیستم اعلام حریق C-TEC ساخت انگلستان
  • سیستم پیجینگ مرکزی TOA ساخت ژاپن
  • سیستم تلفن سانترال Panasonic ساخت ژاپن (500 خط)
  • سیستم مدار بسته و نظارت تلویزیونی AXIS ساخت سوئیس
  • نما تماما از شیشه سکوریت آبی رفلکس بلژیک
  • پارکینگ‌های مسقف در حدود 600 متر مربع، با دارا بودن سیستم تهویه
  • تایل سقف از نوع آموستیک آرمسترانگ با ریلینگ اصلی، ساخت آمریکا
  • UPS مرکزی ساخت GE آمریکا
  • SERVER ها و کلیه تجهیزات شبکه Legrand ،igabyte 3 – Com،Linksys ،P
  • آسانسورهای پانوارمیک، ساخت ایتالیا
  • پله‌ های برقی (OTIS) ساخت فرانسه
  • اینترنت بی سیم رایگان

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور