9 European countries that easily give Schengen visa

9 کشور اروپایی که به آسانی ویزای شینگن می دهند

6 مرداد 1401

5 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

شاید خیلی وقت ها به فکر سفر به اروپا و بازدید از کشورهای این قاره زیبا به سرتان زده ولی این که چگونه ویزای اروپایی را دریافت کنید کمی شما را از سفر ناامید می کند و این امری طبیعی است چرا که رفتن به کشورهای اروپایی و به خصوص کشورهای عضو پیمان شینگن به این آسانی نیست و برای این سفر باید حتما ویزای شینگن دریافت کنید که این موضوع مستلزم ارائه مدارک زیاد و صرف هزینه هایی می باشد که اغلب به تنهایی نمی توان این کار را انجام داد و بیشتر افرادی که می خواهند به حوزه شینگن سفر کنند برای دریافت ویزا به آژانس های مسافرتی مراجعه می کنند و کارشناسان هم با بررسی مدارک شانس ویزا شدن مسافر را تخمین می زنند ، بدترین حالت این است که تمامی مدارک را ارئه دهید و در نهایت مهر ریجکتی بر گذرنامه حک شود ، اگر نگران این موارد هستید و به همین دلیل تا به حال برای اخذ ویزای شینگن اقدام نکرده اید در این قسمت 10 کشور از حوزه شینگن را به شما عزیزان معرفی می کنیم که اگر از طریق آن ها اقدام به گرفتن ویزا نمایید ، احتمال ویزا شدن بسیار بالا می رود .

بهترین کشورهای اروپایی برای دریافت ویزای شینگن

فهرستی که در ادامه برای شما می آوریم با بالاترین ضریب صدور ویزا آغاز می شود و با مطالعه این مطلب می توانید آگاهانه تصمیم بگیرید و اقدام کنید و شانس ویزا شدن خود را بالا ببرید .

1- کشور لتونی در بالاترین رتبه از نظر صدور ویزا قرار دارد و اگر شما از طریق این کشور اقدام به اخذ ویزای شنگن نمایید 99.3 درصد ویزا می شوید به عبارت دیگر سفارت لتونی تنها 0.7 درصد تقاضانامه و فرم های درخواست ویزای شینگن را ریجکت می کند و یکی از بهترین سفارت ها برای تقاضای ویزا به شمار می رود .

2- ایسلند یکی از بهترین کشورهای اروپایی و حوزه شینگن است که در رتبه دوم از نظر صدور ویزا قرار دارد ، با درخواست ویزا از سفارت این کشور به احتمال 99.1 درصد ویزا خواهید شد و بسیاری افراد برای این که به راحتی ویزای شینگن دریافت نمایند از طریق سفارت ایسلند اقدام می کنند .

3- استونی هم یکی از بهترین سفارتخانه ها را از نظر صدور ویزا دارد و در رده سوم با نرخ 99 درصد قرار گرفته است و با درخواست ویزا از این کشور به راحتی می توانید ویزای شینگن دریافت و به کشورهای حوزه شینگن سفر کنید .

4- حتما نام کشور فنلاند را شنیده اید و می دانید که یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان به شمار می رود و جمعیت بسیار کمی هم دارد ، فنلاند هم از دسته کشورهایی است که خیلی سختگیری نمی کند و برای 99 درصد از افرادی که درخواست می دهند ، ویزا صادر می کند .

5- اسلواکی که قبلا جزیی از جمهوری چک بود امروزه خود کشوری مستقل و از کشورهای حوزه شینگن محسوب می شود که به کشورهای اتریش و مجارستان بسیار نزدیک است ، از طریق سفارت اسلواکی هم می توانید با شانس زیادی با نرخ 98.4 درصد ویزای شینگن دریافت نمایید .

6- کشور لهستان هم برای اخذ ویزای شینگ گزینه خوبی است و به راحتی می توانید ویزا شوید ، سفارت این کشور تنها 1.7 درصد از فرم های درخواست ویزا را ریجکت می کند و به مابقی ویزا می شوند .

7- کشور یونان هم جزیی از اتحادیه اروپا است که ویزای شینگن صادر می کند و نرخ صدور ویزا از طریق سفارت یونان 98 درصد می باشد ولی این سفارت را چندان پیشنهاد نمی کنیم چرا که در سال های اخیر پناهندگان بسیاری برای رسیدن به دیگر کشورهای اروپایی در یونان اطراق کرده اند و بسیاری از آن ها ایرانی هستند و به همین دلیل ممکن است جزو 2 درصدی باشید که درخواست ویزایتان رد می شود ، البته احتمالش کم است ولی احتیاط شرط عقل است .

8- لوگزامبورگ کشور کوچکی در اروپای غربی و حوزه شینگن است که جمعیت بسیار کمی دارد ، از طریق سفارت این کشور نیز می توانید برای اخذ ویزای شنگن اقدام نمایید ، نرخ صدور ویزا از طریق این کشور 97.9 درصد می باشد و می توانید برای ویزا شدن فرم های درخواست خود را به این سفارت ارائه دهید .

9- جمهوری چک در آخرین رتبه از نظر صدور ویزا در بین 10 کشور با نرخ 97.8 درصد قراردارد و سفارت این کشور تنها 2.2  درخواست ها را ریجکت می کند و به راحتی می توانید از طریق این سفارت برای اخذ ویزا اقدام نمایید .

با این تفاسیر شاید ذهنتان کمی از بابت اخذ ویزا آرام گرفته باشد ، درست است که برخی کارها دشوار و زمانبر هستند ولی هیچ کاری وجود ندارد که انجام نپذیرد ، ولی توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی با کارشناسان مجرب ما در زمینه تکمیل فرم ها و مدارک خود تماس بگیرید و مشاوره ای داشته باشید تا شانس ویزا شدنتان 100 درصد شود .

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور