The most attractive cafes in Moscow

جذاب‌ترین کافه‌ های مسکو

28 خرداد 1401

7 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

جذابترین کافه‌های مسکو کدامند؟ آیا میخواهید با آنها آشنا شوید؟ آیا میخواهید که بعد از پیاده روی در شهر خستگی خود را در یکی از این کافه‌ها در کنید؟ می‌خواهید بدانید که  چه چیزهای مهمی علاوه بر مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های دیدنی وجود دارند که ممکن است برای هر گردشگری که به این کشور سفر می‌کند جذاب بوده و باید بیشتر درباره‌شان بداند؟ اگر نه با ما همراه شوید تا شما را با چند نمونه از جذاب‌ ترین کافه‌های شهر مسکو آشنا کنیم .

کافه گردی یکی از جذاب ترین کارهایی است که در تور مسکو می توانید انجام دهید. البته هر هتلی که انتخاب کنید کافی شاپ مخصوص به خود را دارد اما تجربه محیط های جدید و حشر و نشر با مردم محلی، چیزی است که بسیاری افراد را به سمت پیدا کردن بهترین کافه ها می کشاند. برای پیدا کردن آدرس ها و مسیرها می توانید از لیدر تور خود کمک بخواهید. 

 

مسکو به داشتن کافه‌هایی با دکوراسیون عجیب و غریب و اغراق شده و مبلمان‌‌هایی لوکس و تجملاتی مشهور است.

مشهورترین کافه‌های مسکو را بشناسید

کافه پوشکین ( Pushkin )

این کافه کلاسیک، کافه‌ای بسیار محبوب در سطح شهر مسکو است که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند و نمونه یک کافه بسیار مجلل و با شکوه با طراحی منحصر به فرد توسط معماران سرشناس و معروف مسکو است که در لیست بهترین کافه‌های مسکو قرار دارد، همچنین لباس‌های کارکنان این کافه و دکوراسیون داخلی این کافه نمایانگر اصالت مردمان شوروی سابق (روسیه) است و جذابیت آن را چند برابر کرده است و دسرهای بسیار خوشمزه‌ای در آن سرو می شود که در نوع خود بی‌نظیرند که البته از قیمت های بالایی نیز برخوردارند، این کافه به سه بخش تقسیم می شود که به محض ورود به هر قسمتی محو معماری شیک و خاص آن می‌شوید که آدرس آن در مسکو، بلوار تورسکوی، شماره 26 و ساعت کاری آن معمولا بین ساعات 12 ظهر تا 12 شب است.

کافه میشل

کافه میشل در قسمت مرکزی شهر مسکو واقع شده، اما مکانی آرام و بی سروصدا بوده و همچنین موقعیت مکانی این کافه دارای دسترسی آسان به ایستگاه‌های اتوبوس و مراکز خرید است که در سال 2009 توسط برترین معماران آرشیتکت روسیه طراحی و ساخته شده است، با طرح چوب مزین شده و کاملا به سبک رستوران‌های فرانسوی است به طوری که فضای اروپا و فرانسه را برای مشتریانش تداعی می‌کند که آدرس آن خیابان سیزدهم پرسنیا، که یک منطقه فرانسوی نشین در مسکو است واقع شده و از دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، و شنبه تا یکشنبه از ساعت 12 ظهر الی 12 باز است.

کافه آپشرون

این کافه یکی از بهترین کافه‌های مسکو به شمار می‌رود که علاوه بر اهالی خود مسکو، گردشگران بسیاری را هم به سمت خود می‌کشاند و به دلیل کیفیت و قیمت‌های عالی آن به خصوص برای مسافران کاملا مقرون به صرفه است و منوی آن شامل انواع غذا‌های روسی، آذربایجانی، گرجستانی و اروپایی است که از بهترین و تازه‌ترین مواد در طبخ آنها استفاده می‌شود و از ویژگی‌های دیگر این کافه نیز می‌توان به دکوراسیون ساده و رنگ روشن آن اشاره کرد که آدرس آن در مسکو، خیابان پارکووایا، شماره 50 است و ساعت کاری آن معمولا از 10 صبح تا 12 شب است.

کافه دیوید بی

کافه دیوید بی یک کافه کوچک اما دنج و آرام است که دکوراسیون جذاب آن از تابلوهای مدرن تا چراغ‌های صنعتی چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند، همچنین عکس‌هایی از خواننده محبوب انگلیسی دیوید بوویی ( David Bowie ) بر روی دیوارهای آن خودنمایی کرده که نام کافه نیز برگرفته از اسم همین هنرمند است و منوی آن نیز شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و قهوه درجه یک است، این کافه همچنین مکان مناسبی برای گرفتن عکس یادگاری است و آدرس آن را در مسکو، منطقه بالشوی پالاشوسکی، شماره 8 و ساعت کاری آن از 8 صبح تا 9 شب است.

کافه مالاکو

این کافه برای مشتریانی مناسب است که می‌خواهند مسکو سنتی و واقعی را ببینند چرا که دکوراسیون زیبای چوبی و لامپ‌های بزرگش نمایانگر حال و هوای روسیه قدیم است و منوی آن بهترین دسرها و شیک‌ها را شامل می‌شود و آدرس آن در مسکو، خیابان بالشایا دمیترووکا، شماره 5 و ساعت کاریش تقریبا 24 ساعته است.

کافه بوسکو

این کافه را شاید بتوان محبوب‌ترین کافه در بین گردشگران دانست چرا که با قرار گرفتن در مرکز خرید گوم در میدان سرخ و دسترسی به جاذبه‌های توریستی دیگر، جای نگرانی از بابت محل استراحت بعداز گشت و گذار در میدان سرخ  و اطراف آن را برای هیچ کس باقی نمی‌گذارد و دکوراسیون زیبای آن با گلکاری‌های زیاد و رنگارنگ اطرافش عقل را از سر هر بیننده می‌پراند و شما انواع و اقسام شیرینی‌ها و دسرهای سنتی و مدرن و همچنین غذای عالی و سرویس دهی بسیار مناسب و منحصر به فرد را می‌توانید در کنار هم داشته باشید و آدرس آن را در مسکو، میدان سرخ، مرکز خرید گوم پیدا کنید که ساعات کاری آن معمولا از دوشنبه تا شنبه ساعت 10 صبح تا 10 شب و یکشنبه از 10 صبح تا 8 شب است.

کافه هارد راک

هارد راک کافه، کافه‌ای پر شور و هیجان در خیابان آربات است که با موسیقی زنده و هیجان انگیز خود می‌تواند برای هر گردشگر عاشق موسیقی راک جالب باشد و همانند تمامی شعبات این کافه در سراسر دنیا دکوراسیون آن از تابلوهای مشاهیر بزرگ موسیقی راک و همچنین ادوات موسیقی راک تشکیل شده است و در منوی آن می‌توان انواع غذاها از قبیل همبرگر و پیتزا و نوشیدنی‌های خنک را مشاهده کرد که آدرس آن در مسکو، خیابان آربات، شماره 44 و ساعات کاری آن معولا بین 9 صبح تا 12 شب است.

کافه کوارتیرا

این کافه کوچک و دنج با نورپردازی آرام و خاص خود فضای شوروی سابق را برای مشتریان خود تداعی کرده و با موسیقی کلاسیک و نوای پیانو از آنها پذیرایی می‌کند و همچنین محیطی بسیار آرام برای کسانی است که می‌خواهند در آن کتاب بخوانند و منوی آن شامل انواع قهوه‌ها و غذاهای روسی است و آدرس آن در مسکو، خیابان بالشایا نیکیتسکایا، شماره 2/22 و ساعت کاری آن بین 12 ظهر تا 12 شب است.

کافه تیبل

این کافه کوچک در منطقه تجاری مسکو واقع شده است که مکانی پر از انرژی در عین حال آرامش بخش را به شما نشان می‌دهد چرا که در میان خیابان‌های شلوغ مسکو نوای ملایم موزیک را می‌توانید در آن شنیده و از آن لذت ببرید و بهترین گزینه منوی آن که قهوه لاته ماچا است را امتحان کنید و بدانید که نوشیدنی‌های دیگری نیز در دسترس شما هستند که می‌توانید آنها را سفارش داده و از گشت و گذار در این منطقه خسته نشوید و آدرس آن در مسکو، خیابان لسنایا، شماره 45  و ساعات کاری آن معمولا از 9 صبح تا 9 شب است.

کافه واروارا

این کافه درست در بافت تاریخی و در مرکز شهر مسکو قرار دارد و رنگ‌های قرمز و گرم درون کافه، شما را  هیجان زده خواهد کرد و نقاشی زیبای دیوار نیز در نوع خود بی‌نظیر است، طرحی از بانویی با دامنی بلند و زیبا، کافه واروارا منویی از غذاهای روسی، اروپایی و دریایی را پیش روی شما قرار می‌دهد که می‌تواند تجربه متفاوتی در دل مسکو باشد و شک نکنید که هر کدام از انتخاب‌هایتان شما را پشیمان نخواهد کرد و آدرس آن در مسکو، خیابان پتروکا 23/10، ساختمان پنجم و ساعات کاری آن از 10 صبح تا 11 شب است.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور