Know the best shopping centers in Moscow

بهترین مراکز خرید مسکو را بشناسید

24 خرداد 1401

6 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

یکی از لذت های اساسی بسیاری گردشگران خرید کردن است. حتی بعضی ها اصلا به نیت گشت زدن در مراکز خرید به سفر می روند! برای این گونه افراد، تور مسکو می تواند گزینه خوبی باشد. تفاوت ارزش روبل روسیه با ریال ایران چندان زیاد نیست و همین مسئله سفر به این کشور و خرید کردن در آن را ساده تر می کند.  اگر تصمیم به سفر به روسیه را دارید، قطعا چرخ زدن در بهترین مراکز خرید مسکو با آن معماری‌، تنوع برندها و قیمت‌های مختلف و عالی، کلی تجربه‌ و اوقات به یادماندنی و دلچسبی را برای شما خواهد ساخت‌‌، چرا که مسکو به عنوان یکی از گرانقیمت‌‌ترین شهرهای توریستی روسیه می‌تواند متفاوت ‌تر از بقیه شهرها جهت خرید کردن و تهیه سوغاتی باشد که در زیر فهرستی از پرطرفدارترین مراکز خرید این شهر جذاب را برای شما تهیه کرده‌ایم، برای شناخت بیشتر این مراکز خرید در شهر مسکو با ما همراه باشید.

معرفی مراکز خرید روسیه قطعا کمک بزرگی به گردشگران روسیه است و تجربه خوش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آیندی از این سفر برای آنها به جا می‌گذارد.

آشنایی با بهترین مراکز خرید مسکو

مرکز خرید گوم

مرکز خرید گوم را می‌توان اصلی‌ترین مرکز خرید در روسیه نام برد که بین سال‌های 1890 تا 1893 ساخته شده و به صورت مجموعه‌ای با معماری بسیار شگفت‌انگیز و خیره کننده در میدان سرخ مسکو خودنمایی می‌کند و همچنین دارای 200 بوتیک‌ بسیار لوکس و گران قیمتی است که هر گردشگری را به سوی خود می‌کشاند و دسترسی به آن از طریق رفتن به میدان سرخ صورت می‌پذیرد پس اگر به مسکو سفر کردید، بازدید و خرید از این مرکز خرید را از دست ندهید و از بهترین رستوران‌ها، ‌کافی شاپ‌ها،‌ و بخش‌های تفریحی آن نهایت لذت را ببرید و بدانید که این مرکز خرید روزانه از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده خوش آمدگویی به مهمانان خود است.

 

مرکز خرید تسوم

این مرکز خرید بزرگ در منطقه تاریخی و جاذبه‌های توریستی این شهر از جمله میدان سرخ قرار گرفته است که در سال 1908 ساخته شده است و سبک معماری آن گوتیک است و بیش از 1000 برند معروف را ارائه می‌کند که همانند مرکز خرید گوم به خاطر بوتیک‌های لوکس و معماری خیره کننده خود محبوبیت زیادی بین گردشگران خارجی کسب کرده است و دوشنبه‌ها بین ساعات 10 صبح تا 10 شب و یکشنبه‌ها بین ساعات 11 صبح تا 10 شب در حال فعالیت است.

 

مرکزخرید آخوتنی ریاد

مرکز خرید آخوتنی ریاد در نزدیکی میدان سرخ مسکو قرار دارد که قیمت‌های خیلی ارزان‌تری نسبت به دو مرکز خرید گوم و مرکز خرید تسوم دارد و از بزرگترین مراکز خرید مسکو محسوب می‌شود چرا که در آن می‌توانید در صورت دلخواه از تعداد 160 بوتیک مختلف که دارای انواع پوشاک با برندهای جهانی،‌ کیف و کفش، زیورآلات و لوازم آرایشی و بهداشتی، به هنگام بازدید از کاخ کرملین مسکو خرید داشته باشید و ساعات کاری این مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب است.

 

مرکز خرید آفی مال

این مرکز خرید تا حدودی دورتر از مرکز شهر است که به طور قابل توجهی ارزان‌تر از بقیه مراکز خرید مسکو است و در قلب تجاری این شهر واقع شده است که شامل پنج سطح فضای خرده فروشی با بیش از 400 فروشگاه، 50 رستوران، کافی نت و یک سینما IMAX است و معمولا از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت دارد.

 

مرکز خرید اروپا

این مرکز خرید با دسترسی خوبی که به ایستگاه مترو دارد به یکی از دوست داشتنی‌ترین مراکز خرید برای گردشگران تبدیل شده است و لازم به ذکر است که هایپر مارکت موجود در طبقه پایین آن به محبوبیتش افزوده است و دارای بیش از 500 فروشگاه، سینما و کلوپ‌های شبانه است، پس اگر به مسکو سفر کردید حتما به این مرکز خرید محبوب سر بزنید و یادتان باشد که این مرکز خرید همه روزه بین ساعات 10 صبح تا 10 شب  فعالیت می‌کند.

 

مرکز خرید چوتنویی

این مرکز خرید هیجان‌انگیز و جالب درهفت طبقه بنا شده است که به شما قول داشتن یک روز خوب را با داشتن انواع سرگرمی‌ها و خوردنی‌های متنوع می‌دهد و این را تضمین می‌کند که می‌توانید با هر بودجه و هر سلیقه‌ای که دارید با خیال راحت خرید کنید چرا که از انواع برند ارزان قیمت تا برند‌های گران‌قیمت جهانی در این مرکز خرید گرد‌آوری شده‌اند و شما از دوشنبه تا شنبه بین ساعات 10 صبح تا 10 شب و شنبه تا یکشنبه بین ساعات 10 صبح تا 10 شب می‌توانید از مراجعه و خرید از این مرکز خرید لذت ببرید.

 

مرکز خرید دتسکی میر

این مرکز خرید شاید متفاوت‌تر از بقیه مراکز خرید در مسکو باشد به این جهت که در این مرکز بیشتر به کودکان پرداخته و می‌تواند برای ساعت‌ها آنها را سرگرم نگه دارد به طوری که انواع و اقسام لوازم و بازی‌های کودکان از جمله کتاب،‌ اسباب‌ بازی، نمایش و عروسک‌های بزرگی که به سرگرم کردن کودکان می‌پردازند در آن پیدا می‌شوند و بزرگتران به راحتی و با خیال آسوده می‌توانند از خرید انواع سوغاتی و قدم زدن در این مرکز خرید لذت ببرند.

 

مرکز خرید آشان

این مرکز خرید یک هایپر مارکت بزرگ متشکل از فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی و همچنین لوازم منزل و یا لوازم باغبانی با قیمت‌های مناسب است که بیشتر برای اهالی خود مسکو جذاب و روزانه تعداد زیادی از مردم را به سمت خود می‌کشاند و همچنین مورد توجه گردشگران خارجی هم است که می‌توانند با خیال راحت و بدون نگرانی از بالا بودن قیمت‌ها به خرید کردن و لذت بردن از محیط این مجموعه بپردازند و لازم به ذکر است که ساعات کاری این مجموعه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب است.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور