Cruise ships of Kish Island

کشتی های تفریحی جزیره کیش

4 تیر 1401

9 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

سفر با تور کیش می تواند تفریحات متنوع و هیجان انگیزی را برای شما بسازد و اگر به کیش سفر کنید خواهید دید که چه سوپرایزهایی در انتظار شماست. از آنجاییکه تفریحات آبی در این جزیره بسیار طرفدار دارد قصد داریم به معرفی یکی از بهترین آنها بپردازیم. گشت و گذار در آب های نیلگون خلیج فارس با استفاده از کشتی های تفریحی و قایق ها بادبانی در این جزیره بسیار لذت بخش و به یادماندنی خواهد بود. کشتی های تفریحی شبانه، کشتی های آکواریوم و قایق های کف شیشه ای برای شما تعبیه شده اند تا بتوانید به گشت های دریایی بروید و کلی کیف کنید. کشتی های شبانه معمولا از ساعت 21 گشت در دریا را شروع میکند و تا ساعت 1 بامداد این گشت ها که همراه با موزیک زنده، سرو شام، پذیرایی از میهمانان، جنگ شادی، برنامه های مفرح و شاد، برگزاری مسابقه، برنامه های مهیج قرعه کشی و اهدای جوایز و … ادامه خواهد داشت. همچنین قایق های کف شیشه ای و کشتی های آکواریومی، امکان مشاهده موجودات زیردریا مثل انواع ماهیان زیبا و تزئینی، انواع ماهیان، خرچنگ ها، ستاره های دریایی و طوطیاها را برای شما فراهم می کند و اگر شما جزو گردشگرانی هستید که به دنیای زیر آب علاقه مندید، می توانید این کشتی ها را برای تفریح و روزی سراسر مهیج انتخاب کنید.

 

گشت و گذار در آب های نیلگون خلیج فارس با استفاده از کشتی های تفریحی و قایق ها بادبانی در این جزیره بسیار لذت بخش و به یادماندنی خواهد بود.

معرفی کشتی های تفریحی جزیره کیش

در کشتی های تفریحی کیش از تفریحات شاد و ترکیبی در آن استفاده میشود. کشتی تفریحی کیش یک کشتی کروز و مجلل با پذیرایی شام یا ناهار به همراه موسیقی زنده و کلی برنامه های مهیج بوده که معمولا یک برنامه 2 ساعته است. کشتی های تفریحی در کیش دارای سالن مسافری و عرشه هستند که در مدت زمان گشت دریایی بهترین پذیرایی را از شما خواهند کرد. در طول سفر گروه موزیک با اجرای موسیقی های شاد و خاطره انگیز حال و هوای خوشی را ربرای میهمانان می سازد و پذیرایی شام یا ناهار هم به صورت رایگان در کشتی تفریحی انجام می شود. شما علاقه مندان برای مراسم خاص خود هم می توانید کشتی های خصوصی را بصورت روزانه یا طولانی تر رزرو کنید و خاطرات بی نظیری را رقم بزنید.

  • کشتی اوستا

کشتی تفریحی اوستا کیش را میتوان به عنوان یکی از بزرگترین کشتی های تفریحی این جزیره نام برد که طرفداران بسیار زیادی هم به خود اختصاص داده و با برنامه ریزی دقیق لحظات شادی را برای مسافران می سازد. کشتی اوستا، تنها کشتی دارای گواهینامه بین المللی ایزو 10002و 10004 و 9001  در سطح جزیره کیش می باشد و بیشتر مسافران معمولا از این کشتی تفریحی رضایت کامل را نشان داده اند و برنامه های کشتی تفریحی اوستا شامل نهار، شام، موسیقی زنده فارسی و عربی، کمدین استندآپ و… می باشد و در عرضه کشتی نیز کافی شاپ با منوی متنوع و هیجان انگیز وجود دارد و همزمان می توانید از عکاسان حاضر بر روی عرشه بخواهید که از شما عکس یادگاری بگیرند. مدت گشت در این کشتی دو ساعت بوده و قیمت اصلی : 150 هزار تومان و هر بلیط مخصوص یک نفر میباشد و اینکه در هر سانس به نسبت زمان ناهار یا شام سرو میشود و در آخر بدانید محل مراجعه جهت سوارشدن به کشتی اوستا کیش ” بندرگاه کیش ” میباشد.

  • کشتی سیمرغ

یکی از کشتی های دیگر تفریحی موجود در جزیره کیش ” کشتی سیمرغ ” است. این کشتی دارای کف شیشه ای زیبایی بوده و از کشتی های شبانه کیش هم بشمار می رود. گشت و گذار در این کشتی از ساعت 9 شب شروع میشود و تا 2 بامداد در 2 سانس ادامه دارد. شما گردشگران از ابتدای ورود به این کشتی، شاهد برنامه های سرگرم کننده و بسیار مهیجی خواهید بود که در ادامه این برنامه ها شامل، اجرای موسیقی زنده، سرو شام، جنگ شادی، قرعه کشی و اهدای جوایز و… می باشد و شما می توانید لحظات بسیار شاد و به یادماندنی در کنار خانوادتان در این کشتی تفریحی تجربه کنید.

  • کشتی آرتمیس

یکی دیگر از کشتی های تفریحی و زیبای جزیره کیش ” کشتی تفریحی آرتمیس ” است که با گشتی دو ساعته دور جزیره کیش لحظات سراسر لذت و شادی را برای شما رقم میزند و کشتی تفریحی آرتمیس دارایی طولی معادل 30 متر و عرض 10 می باشد و رستوران آن دارای 130 صندلی در طبقه اول کشتی موجود بوده و نیز کشتی آرتمیس یکی از بزرگترین رستوران های دریایی را در خود جای داده است که از سال 1387 افتتاح و دارای دو طبقه مجزاست و شما با خرید بلیط این کشتی علاوه بر موزیک زنده در تمام سانس ها پکیج وعده غذایی و بهمراه نوشیدنی دریافت میکنید. قیمت اصلی این کشتی 93 هزار تومان است که هر بلیط مخصوص یک نفر میباشد و در هر سانس به نسبت زمان ناهار یا شام سرو میشود و نیز محل مراجعه جهت سوارشدن به کشتی آرتمیس کیش؛ بندرگاه کیش می باشد.

  • کشتی نوید دریا

کشتی تفریحی بعدی با نام ” نوید دریا ” در این جزیره شناخته می شود که در اصل از لوکس ترین کشتی های کیش محسوب می شود که ساخت کشور ژاپن است و در 3 طبقه مختلف با تمامی امکانات و تجهیزات طراحی و ساخته شده است. لازمه بدونید که این کشتی دارای نور افکن هایی بسیار قدرتمند می باشد که باعث می شود شما در شب هم بتوانید مناظر بکر و زیبای دریا را مشاهده کرده و کلی لذت ببرید. سالن های وی آی پی، فرست کلاس و سالن موزیک با به روزترین امکانات رفاهی در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد تا سفری دلچسب را بتوانید تجربه کنند و هم چنین عرشه این کشتی بسیار وسیع و دلباز می باشد و شما با قدم زدن بر روی آن می توانید از هوای دلچسب جزیره کیش لذت ببرید. در طی دو ساعت برنامه جنگ شادی به همراه اجرای زنده موسیقی در سالن اصلی کشتی برگزار شده و بعد از اجرای جنگ شادی مسابقه ای بین میهمانان عزیز انجام می گیرد و به برندگان مسابقه هم هدایایی اهدا میشود. در آخر توجه داشت باشید که قیمت با تخفیف 86 هزار تومان بوده که هر بلیط مخصوص یک نفر میباشد و در هر سانس به نسبت زمان عصرانه یا شام سرو میشود و نیز محل مراجعه جهت سوارشدن به کشتی نوید کیش؛ بندرگاه کیش است و رزرو بلیط برای کودکان بالای سه سال الزامیست.

  • کشتی آکواریوم کف شیشه ای

از آرامش بخش ترین تفریحات جزیره کیش گذراندن چند ساعت در کشتی آکواریوم کف شیشه ای کیش می باشد که در اینجا سوار بر کشتی شده و پس از طی مسافتی به یکی از سایت های تجمع موجودات دریایی می رسید و قادر خواهید بود انواع ماهی های کوجک و بزرگ ، مرجان ها و دنیای زیر آب را از پشت شیشه از نزدیک نظاره گر باشید و در طول مسیر هم راهنما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد و اجرای موزیک زنده هم جزو برنامه های کشتی می باشد. قیمت اصلی این کشتی 40 هزار تومان است که هر بلیط مخصوص یک نفر میباشد و نیز محل مراجعه جهت سوارشدن به کشتی آکواریوم کیش کف شیشه ای ” اسکله تفریحی ” میباشد. زمان مراجعه جهت استفاده از کشتی آکواریوم کیش کف شیشه ای ساعت 10:00 صبح الی 16:00 بعدازظهر است.

  • کشتی آکواریوم ستاره دریایی

کشتی آکواریوم ستاره دریایی کیش، یکی دیگر از کشتی های تفریحی کیش می باشد که دارای کف شیشه ای بوده و برنامه های شاد و شگفت انگیزی را ضمن تماشای ماهیان و مرجان های خلیج فارس به شما ارائه می کند. کشتی تفریحی آکواریوم ستاره دریایی به ابعاد 12*5*2.6 ( طول و عرض و عمق) است و به عنوان اولین کشتی آکواریومی قادر است تا زیبایی های خلیج فارس را از عمق 2.5 متری سطح دریا از طریق پنجره هایی که وجود دارد به شما هدیه کند. کشتی آکواریومی ستاره دریایی در طول روز چندین برنامه گشت دریایی را که به صورت یک ساعته بوده برای تمامی علاقه مندان برگزار می کند. گشت های تفریحی شبانه این کشتی دارای سانس های دو ساعته بوده و از ساعت 21 شروع شده و تا 1 بامداد ادامه خواهد داشت. پذیرایی از میهمانان، سرو شام، اجرای موزیک زنده و جنگ شادی از برنامه های مفرح این کشتی است.

  • اجاره کشتی تفریحی خصوصی

در آخر پیشنهاد می کنیم اگر به صورت خصوصی با خانواده تان می خواهید این تجربه را داشته باشید اجاره  کشتی تفریجی در جزیره کیش بهترین گزینه است. این کشتی ها به صورت ماهانه، روزانه و هفتگی اجاره داده می شوند و دارای امکاناتی عالی مثل دو اتاق خواب به همراه چهار تخت خواب، آشپزخانه، گاز، یخچال و مبلمان و … می باشد. همچنین ظرفیت این کشتی بین 10 الی 12 نفر است و سکوی شیرجه و ماهیگیری مخصوص برای علاقه مندان هم در داخل کشتی تعبیه شده است. کشتی های خصوصی میتواند لحظات به یادماندنی و خاص را برای شما بسازد اگر قصد داشته باشید تولد، میهمانی، سوپرازیر و یا سالگرد ازدواجتان را در آن برگزار کنید بسیار عالی هستند و در آخر بر روی عرشه آن هم میتوانید از حمام آفتاب نهایت لذت را ببرید. قیمت اصلی آن 2 میلیون و 600 هزار تومان می باشد که بسته به نوع و زمان اجاره متغییر می باشد.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور