Holding the ITB Tourism Exhibition in China (ITB China)

برگزاری نمایشگاه گردشگری آی تی بی در چین (ITB China)

6 مرداد 1401

4 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

زمان برگزاری نمایشگاه گردشگری آی تی بی چین از تاریخ 15 می یعنی 25 اردیبهشت ماه تا 17 می یعنی 27 اردیبهشت و در شهر شانگهای چین می باشد ، لازم به ذکر است که این نمایشگاه بر بازار گردشگری چین متمرکز می باشد و جالب است بدانید که بالغ بر 850 خریدار برتر و منتخب از 300 آژانس گردشگری و متخصصان این صنعت محبوب از سراسر جهان در این نمایشگاه دور هم جمع می شوند .

 نمایشگاه گردشگری در چین

یکی از جاذبه هایی که در تور چین می توانید از آن دیدن کنید، نمایشگاه گردشگری آی تی بی است. بسیاری از آژانس ها در زمان برگزاری این نمایشگاه تورهخای ویژه برگزار می کنند و پکیج های خاص ارائه می دهند. زمان برگزاری این نمایشگاه از تاریخ 15 می یعنی 25 اردیبهشت ماه تا 17 می یعنی 27 اردیبهشت و در شهر شانگهای چین می باشد ، لازم به ذکر است که این نمایشگاه بر بازار گردشگری چین متمرکز می باشد و جالب است بدانید که بالغ بر 850 خریدار برتر و منتخب از 300 آژانس گردشگری و متخصصان این صنعت محبوب از سراسر جهان در این نمایشگاه دور هم جمع می شوند ، توجه داشته باشید که برگزار کنندگان برای این نمایشگاه ، رویدادهای شبکه ‌ای متفاوت و وضعیت خاص و منحصر به فرد از سیستمی سازگار با هنر را جهت ارتقای شبکه تجارت و بالا بردن فرصت‌ های تجاری تدارک دیده‌ اند ، خوب است بدانید که کنفرانس گردشگری چین همزمان با این نمایشگاه برگزار می شود و با شرکت در این نمایشگاه با یک تیر دو نشان خواهید زد .

 

تمامی بازدیدکنندگان از نمایشگاه گردشگری آی تی بی چین ، متخصصین و تاجران صنعت گردشگری می باشند که همان طور که گفته شد از سراسر جهان در این نمایشگاه شرکت می‌ کنند ، لازم به ذکر است که در این نمایشگاه طیف وسیعی از خدمات و محصولات گردشگری به نمایش گذاشته می شود و انجمن‌ های مسافرتی ، هتل‌ها ، ایرلاین ‌ها ، آژانس ‌های مسافرتی ، تکنولوژی سفر ، سرمایه‌گذاری و مشاوره را پوشش می دهد .

مزایای شرکت در نمایشگاه ITB چین

با شرکت در نمایشگاه  ITBمی توانید عضوی از شبکه عظیم آی تی بی چین شوید ، همچنین می توانید با متخصصین این صنعت آشنا شوید و با پتانسیل ‌های تجاری این شبکه که در فضایی سازنده برای تجارت و کسب و کار فعالیت دارند ، دیدار داشته باشید ، خبر خوب این که با شرکت در نمایشگاه  ITBدر مرکز اخبار صنعت گردشگری قرار خواهید گرفت ، یکی از بهترین مزایای این نمایشگاه و شرکت در آن ، آشنایی با پیشگامان بازار گردشگری چین در سال آینده است و بدینوسیله می توانید در بازار آینده صنعت گردشگری چین سهمی داشته باشید .

زمان برگزاری نمایشگاه  ITB چین

نمایشگاه  ITBچین در مرکز نمایشگاه ‌های بین‌ المللی شانگهای در قسمت سالن 1 و همان طور که گفتیم در تاریخ 15 می الی 17 می 2019 برگزار می گردد ، ساعت برگزاری نمایشگاه از ساعت 9:30 صبح تا 5 عصر می باشد .

دسترسی به نمایشگاه ITB 

برای رسیدن به محل برگزاری نمایشگاه می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید ، برای این منظور باید سوار خط 8 مترو شانگهای شوید و در ایستگاه موزه هنر چین پیاده شوید ، از این ایستگاه تا محل برگزاری نمایشگاه ، فقط 5 دقیقه پیاده روی دارید ، همچنین می توانید از خط 10 مترو هم استفاده کنید ، در این صورت باید در ایستگاه Hongqiao سوار قطار شوید و در ایستگاه Lao Xi Men خط را عوض کنید ، بعد از این که سوار خط 8 شدید دیگر می دانید که در کجا پیاده شوید ، اگر از فرودگاه می خواهید مستقیما به نمایشگاه بروید باید سوار خط 2 مترو شوید ، بعد از آن در ایستگاه Long Yang Road خط را عوض کنید و سوار خط 7 شوید و در ایستگاه Yao Hua Road سوار خط 8 شوید .

 

هتل های نزدیک به نمایشگاه 

هتل 5 ستاره Wyndham Grand Plaza Royale Oriental Shanghai

هتل 5 ستاره InterContinental Shanghai Expo

هتل 4 ستاره Regal Shanghai East Asia

هتل 4 ستاره Ramada Plaza Pudong

هتل 3 ستاره Holiday Inn Express Shanghai Xuhui Binjiang

هتل 3 ستاره All Seasons Hotel

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور