The best-selling hotels in Istanbul

پر فروش‌ ترین هتل‌ های استانبول

25 خرداد 1401

10 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

استانبول به عنوان یکی از قطب‌های توریستی ترکیه توانسته است در صنعت گردشگری این کشور نقش به‌سزایی ایفا کند. این شهر پایتخت فرهنگی ترکیه و دروازه اروپا بوده که یکی از بزرگ‌ترین شهرهای توریستی آن محسوب می‌شود. همین عوامل سبب گردیده‌اند که انواع اقامتگاه‌ها و هتل‌های استانبول ساخته شوند که خدمات لازم و منحصربه‌فرد را به گردشگران ارائه دهند. از میان این هتل‌ها تعدادی از آن‌ها از محبوبیت بیشتری در بین گردشگران برخوردار بوده و جزو پرفروش‌ترین هتل‌های استانبول می‌باشند. این هتل‌ها آن‌چنان مجلل و باکیفیت هستند که خود به عنوان یک جاذبه گردشگری شناخته می‌شوند. لوکس‌ترین هتل‌های استانبول پنج ستاره بوده که همین امر در کیفیت ارائه خدمات و میزبانی آن‌ها تاثیر به‌سزایی دارد. اقامتگاه‌ها و هتل‌ها به عنوان یکی از بخش‌های ساسی و مهم صنعت گردشگری در توسعه این صنعت نقش داشته و توسعه اقامتگاه‌ها به توسعه توریسم منجر خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد تعدادی از پرفروش‌ترین و بهترین هتل‌های استانبول اطلاعات لازم را ارائه دهیم.

هتل‌های استانبول ترکیبی از معماری اروپایی و آسیایی دارند و به عنوان یک جاذبه گردشگری شناخته می‌شوند.

هتل هیلتون بومونتی (Hilton Istanbul Bomonti)

هتل هیلتون بومونتی از هتل‌های استانبول بوده که دارای استاندارد خدماتی جهانی صنعت هتلداری است. هتل هیلتون در قلب منطقه بومونتی و در فاصله ده دقیقه‌ای از ایستگاه متروی عثمان بی قرار گرفته که تنها به اندازه یک ایستگاه مترو از میدان تقسیم فاصله دارد. یکی از ویژگی‌های هتل‌های استانبول و این هتل اتاق‌های بزرگ با چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز بوده که از جهت اروپایی تا جهت آسیایی آن منظره چشم‌نوازی به مهمانان ارائه می‌کند. هتل هیلتون بومونتی دارای 2 بار و یک رستوران، اتاق‌های میتینگ و یک مرکز تجاری برای نیازهای کاری مسافران بوده و وای فای رایگان را در محوطه‌های عمومی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. شایان ذکر است که اتاق‌های هتل هیلتون بومونتی استانبول از مبلمانی مجلل، فضای کاری مجزا، تهویه مطبوع و پنجره‌هایی با چشم‌انداز پانوراما به بسفروس برخوردار هستند که بر جذابیت آن به عنوان لوکس‌ترین هتل‌های استانبول افزوده‌اند. مهمانان می‌توانند از صبحانه، نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌های این هتل استفاده کرده و به همراه آن به تماشای تلویزیون و روزنامه‌خواندن بپردازند. هتل هیلتون بومونتی یکی از پرفروش‌ترین هتل‌های استانبول بوده که مسافران زیادی تور خود را روی این هتل رزرو می‌کنند.

هتل رامادا پلازا بای ویندهام سیتی سنتر (Ramada Plaza By Wyndham Istanbul CityCenter)

یکی دیگر از پرفروش‌ترین هتل‌های استانبول هتل رامادا پلازا بوده که در مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل پنج ستاره دقیقا رو به روی ایستگاه مترو عثمان بی قرار گرفته که با پیاده‌روی فاصله اندکی با مراکز خرید لوکس و مدرن دارد. این هتل به صورت کلی دارای 175 اتاق است که از این تعداد 94 اتاق استاندارد، 48 اتاق سوپریر، 6 اتاق سوئیت گوشه، 18 اتاق اجرایی، 6 سوئیت جونیور، یک سوئیت پانکالتی و دو اتاق ویژه معلولان می‌باشد. خدماتی که توسط پرفروش‌ترین هتل‌های استانبول ارائه می‌شود شامل تلویزیون ال سی دی، کابل و وای فای رایگان در تمام بخش‌های هتل می‌باشد. طراحی لابی هتل رامادا پلازا به گونه‌ای بوده که مهمانان بتوانند از شلوغی شهر استانبول برای دقایقی راحت شوند. کنسرت‌های پیانویی زنده و یا لیست پخش برنامه‌هایی که در لابی آمده شده می‌تواند بر رضایت مهمانان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط یکی از پرفروش‌ترین هتل‌های استانبول تاثیرگذار باشد. هتل رامادا پلازا در فاصله دو کیلومتری از شرکت اتوبوس‌رانی هاوایست (Havaist) قرار گرفته که مستقیما مسافران را به فرودگاه می‌برد.

هتل ریتز کارلتون (The Ritz-Carlton Hotel)

یکی دیگر از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین هتل‌های استانبول هتل ریتز کارلتون بوده که در مرکز شهر و مشرف به مناظر شگفت‌انگیز شهر و تنگه بسفر واقع گردیده است. اینترنت رایگاه در تمام بخش‌های هتل ریتز در دسترس می‌باشد.  تمامی واحدهای هتل ریتز مبلمان لوکس، تزئینات شیک، صندلی راحتی در بخش نشیمن و کشوهای شیک دارند. حمام مرمری با دوش بارانی مجزا، وان و لوازم اختصاصی حمام نظیر اسپری، دمپایی مخملی در دسترس مهمانان قرار دارد. همچنین تهیه قهوه از طریق دستگاه نسپرسو در اتاق به همراه مطالعه روزنامه‌های روزانه و لذت بردن از مناظر زیبا در این هتل در اختیار مهمانان قرار گرفته که از ویژگی‌های پرفروش‌ترین هتل‌های استانبول می‌باشد. اسپا در هتل ریتز کارلتون دارای یک حمام ترکی، طیف گسترده‌ای از درمان‌های صورت، بدن و امکانات ماساژ و یک استخر سرپوشیده با معماری بیزانسی است. تراس آفتاب‌گیر به همراه یک استخر، سه تا جکوزی و دو اتاق اسپا در فضای کاملا باز از دیگر ویژگی‌های این هتل که از پرفروش‌ترین هتل‌های استانبول است، می‌باشد.

هتل مرکور بومونتی (Mercure Bomonti Hotel)

هتل مرکور بومونتی مانند بسیاری از پرفروش‌ترین هتل‌های استانبول توانسته است سهمی از بازار را به خود اختصاص دهد. این هتل که دارای انواع امکانات و خدمات برای راحتی مهمانان است در منطقه سیسلی و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. وای فای رایگان در بخش‌های عمومی آن در دسترس بوده و همچنین یک مرکز تناسب اندام، سونا و یک تراس روی پشت بام را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. تمام 203 اتاق این هتل دارای عایق صدا، خدمات اتاق 24 ساعته و وای‌فای رایگان بوده که موجب افزایش رضایت مهمانان شده است. پرفروش‌ترین هتل‌های استانبول دارای تلویزیون‌های ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای بوده که کیفیت خدمات را بالا برده است. باید گفت که قیمت هتل‌های استانبول نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهند متفاوت خواهد بود به خصوص هتل‌های استانبول لوکس و لاکچری. هتل مرکور بومونتی استانبول دارای 203 اقامتگاه بوده که تمامی آن‌ها به وسیله راهروهای بیرونی در دسترس بوده و دارای مینی‌بار، گاوصندوق و تلویزیون‌های 40 اینچی ال سی دی می‌باشند. حمام‌های این هتل پنج ستاره دارای دوش با سردوش هیدروماساژ، لوازم بهداشتی رایگان، دمپایی و سشوار می‌باشد که فقط بهترین هتل‌های استانبول این امکانات را ارائه می‌دهند.

هتل کرون پلازا حربیه (Crowne Plaza Harbiye, an IHG Hotel)

هتل کرون پلازا حربیه استانبول که پنج ستاره بوده در فاصله 350 متری ایستگاه متروی عثمان‌بی واقع گردیده است. این هتل که در میان پرفروش‌ترین هتل‌های استانبول قرار گرفته دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، باشگاه بدنسازی و دسترسی رایگان به وای‌فای می‌باشد. فاصله هتل کرون پلازا تا میدان تکسیم 15 دقیقه و با پیاده‌روی تا مرکز خرید نیسانتاسی تنها 8 دقیقه می‌باشد. هر اتاق این هتل بزرگ، مجهز و دارای دکوراسیونی مدرن، تلویزیون ماهواره‌ای بوده و لوازم مخصوص حمام مانند لوازم بهداشتی، سشوار، حوله حمام و دمپایی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. کارکنان با سرو صبحانه و در عصرانه و شام با طیف گسترده‌ای از غذاهای بین‌المللی و محلی در رستوران‌های هتل کرون پلازا به میزبانی مهمانان می‌روند. قیمت هتل‌های استانبول و به ویژه هتل‌های پنج ستاره بالا بوده چرا که در این هتل‌ها خدماتی منحصربه‌فرد و جذاب ارائه می‌شوند.

هتل ارسین تکسیم اند پریمیر (Eresin Hotels Taxim & Premier)

هتل ارسین تقسیم از هتل‌های استانبول و چهار ستاره بوده که دارای استخر سرپوشیده، ماساژ و سونا می‌باشد. همچنین اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت و حمام آبگرم هستند و فاصله این هتل تا کاخ دولما باغچه تنها 9% است. در میان لیست هتل‌های استانبول و به ویژه هتل‌ها چهار ستاره به جرات می‌توان گفت هتل ارسین بهترین هتل استانبول می‌باشد. همچنین از نظر تیم فروش تورهای استانبول سلام پرواز این هتل یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های استانبول مورد نظر مسافران بوده که خدمات متنوعی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل دارای ملحفه‌های سفید بر روی تخت‌ها و کوسن‌های مخملی روی مبل‌ها بوده و مینی‌بار و امکانات تهیه قهوه و چای در دسترس مهمانان قرار دارد. صبحانه‌های این هتل شامل نان‌های تازه پخته شده و چای سنتی بوده و دارای منظره پانوراما از میدان تکسیم، غذاهای بین‌المللی و محلی می‌باشد. این خدمات در هتل‌های استانبول هیجان سفر را بیشتر می‌کنند. مهمانان هتل ارسین می‌توانند با تنقلات، کوکتل‌ها و موسیقی زنده پیانو در بارها به استراحت بپردازند. خیابان محبوب استقلال پنج دقیقه با این هتل فاصله دارد و مترو عثمان‌بی در فاصله 9% مایلی از هتل ارسین قرار گرفته است.

هتل شرایتون سیتی سنتر (Sheraton City Center)

یکی دیگر از پرفروش‌ترین هتل‌های استانبول که پنج ستاره بوده و بسیار مورد توجه مسافران ترکیه قرار می‌گیرد هتل شرایتون سینی سنتر است. این هتل تنها چند قدم با گالری هنری آرتر فاصله داشته و 2.5 مایل از کلیسای ارتدکس یونانی فاصله دارد. 254 اتاق مهمان که بسیار شیک طراحی شده‌اند، استخر سرپوشیده و سرویس رفت و برگشت رایگان به میدان تکسیم، مرکز تناسب اندام و اسپای احیاکننده از دیگر خدمات و امکانات هتل‌های استانبول لوکس می‌باشند. اتاق‌های مهمان هتل شرایتون دارای میز، کمد لباس، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وای‌فای رایگان و حمام خصوصی هستند. در هتل شرایتون صبحانه و غذاهای بین‌المللی و محلی در رستوران‌های مجلل به مهمانان ارائه می‌شود که بر محبوبیت هر چه بیشتر  آن به عنوان یکی از مشهورترین هتل‌های استانبول افزوده است. علاوه بر این تمامی کادر کاری هتل مسلط به زبان انگلیسی و ترکی بوده که به صورت مداوم در حال خدمات‌رسانی به مهمانان می‌باشند. از اماکن پر رفت و آمد نزدیک به این هتل می‌توان به خیابان استقلال، برج گالاتا و میدان تقسیم اشاره کرد که مورد توجه مسافران هتل‌های استانبول قرار می‌گیرد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل شرایتون فرودگاه استانبول بوده که در فاصله 25 مایلی آن واقع شده است.

هتل گرند جواهر (Grand Cevahir Hotel Convention Center)

هتل گرند جواهر از دیگر هتل‌های استانبول بوده که تعدادی از تورهای سلام پرواز روی این هتل بسته می‌شوند و لذا از پرفروش‌ترین هتل‌های استانبول است. از امکانات هتل گرند می‌توان به استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام با وزنه‌های آزاد و تردمیل و فضای باز اشاره کرد. این هتل در فاصله 2.5 مایلی از میدان تقسیم و 0.7 مایلی مرکز خرید جواهر واقع شده است. تمامی اتاق‌های آن دارای تلویزیون صفحه تخت و وای‌فای رایگان، تهویه هوای مطبوع و فضای استراحت بوده و همچنین دارای شاتل رایگان ساعتی به سمت میدان تکسیم و مرکز خرید جواهیر می‌باشد. همچنین مهمانان می‌توانند از منوی غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی در رستوران سلطان هتل گرند و نوشیدنی‌های تازه در تراس یکی از بهترین هتل‌های استانبول لذت ببرند.

هتل جومبالی پلازا (Cumbali Plaza Hotel)

لوکس‌ترین هتل‌های استانبول در سفر با تور مورد توجه بسیاری از مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی قرار می‌گیرد. هتل جومبالی پلازا یکی از هتل‌های چهار ستاره در لیست هتل‌های استانبول می‌باشد که اتاق‌های ان دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، سیستم تهویه هوا، تلفن و مینی‌بار بوده حمام خصوصی با امکانات لازم می‌باشد. صبحانه بوفه‌باز در رستوران‌های لوکس، غذاهای مدیترانه‌ای و تعدادی از غذاهای بین‌المللی در هتل جومبالی پلازا و هتل‌های استانبول سرو می‌شوند. فاصله ایستگاه متروی عثمان‌بی، نیسانتاسی و میدان تکسیم 0.7 مایل از هتل جومبالی پلازا بوده و تا فرودگاه آتاتورک حدود 30 مایل فاصله وجود دارد. این لوکیشن و دسترسی خوب بر کیفیت این هتل از نظر مسافران سلام پرواز افروده است و جزو پرفروش‌ترین هتل‌های استانبول می‌باشد.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور