Know the most famous restaurants in Moscow

معروفترین رستوران های مسکو را بشناسید

26 تیر 1401

7 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

اگر مسافر روسیه هستید لازم است که معروفترین رستوران‌ های مسکو را بشناسید! چرا که مسکو پایتختی پر از تضاد است و با شهرتی که بطور ذاتی با دهه های حکومت کمونیستی در ارتباط بوده است، بی شک به یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی دارای آشپزی غنی تبدیل شده است، بنابراین این شهر حرف‌های زیادی در مورد تنوع غذایی این کشور برای غافلگیر کردن شما دارد. یکی از مهمترین دغدغه های مسافران در سفر، مسئله غذا است. غذای خوب می تواند لذت سفر را چند برابر کند. در تور مسکو از این نظر مشکلی نخواهید داشت. نیازی نیست به رستوران هتل بسنده کنید. فرهنگ غذایی و رستوران های این شهر متنوع هستند و هر کس می تواند چیزی را که باب طبعش باشد پیدا کند. برای پیدا کردن رستوران ها، از راهنمایی های لیدر تور خود استفاده کنید. 

آشنایی با رستوران‌ های مسکو

رستوران استرلکا

رستوران استرلکا در مکان سابق کارخانه محبوب شکلات سازی محلی اکتبر قرمز واقع شده است و این رستوران در مجاورت مجموعه هایی از استودیوها ، باشگاه ها ، گالری ها و کافی شاپ های هنری قرار گرفته و این رستوران دارای منوی دربرگیرنده غذاهای پر از کربوهیدرات که در مسکو بسیار رایج است و همچنین مکان مناسبی برای لذت بردن از سالادهای متنوع ، غذاهای گوشتی و غذاهای دریایی بوده و از جمله امتیازهای ویژه این رستوران می توان به چشم انداز خیره کننده آن به رودخانه مسکو، کاخ کرملین ، کلیسای مسیح نجات دهنده و همچنین آخر هفته هایی شاد همراه با موزیک اشاره کرد که آدرس آن در مسکو، برسنوفسکی نابرجنایا ، شماره 119072 است و نیز ساعت کاری این رستوران از 12 بعد از ظهر تا 3 صبح است .

 

کافه رستوران پوشکین

کافه لوکس پوشکین در سال 1999 افتتاح شد و یکی از اصلی‌ترین مراجع برای پذیرایی در این شهر بزرگ است و این کافه سه طبقه با چیدمانی بسیار کلاسیک، معماری شگفت انگیز و ظریف و همچنین پیشخدمت‌هایی کاملا ماهر و خوش برخورد نمایش دهنده  نوستالژی امپراطوری بزرگ و فاخر روسیه است و این کافه با بهره ‌گیری از ظرافت و زیبایی ساختار خود به همراه مبلمان‌های عتیقه  و گران قیمت برتری خاصی نسبت به دیگر مکان های پذیرایی در شهر مسکو را دارد و منوی آن شامل انواع پیش غذاها، سالادها، سوپ‌ها وغذاها از قبیل گوشت گریل شده و خاویار است که آن را تبدیل به مکانی هیجان‌انگیز برای مهمانان خود کرده است و سالانه گردشگران زیادیرا به سوی خود جذب می کند و آدرس آن در مسکو، بلوار تورسکوی، شماره 26 و ساعت کاری آن معمولا بین ساعات 12 ظهر تا 12 شب است .

 

رستوران سی دی ال

یکی از رستوران‌هایی که در بازدید از مسکو نباید آن را از دست داد رستوران سی دی ال است که جورج بوش و رونالد ریگان از بزرگ‌ترین سیاست مداران آمریکا به عنوان مشتریان آن شمرده می‌شدند و این رستوران در یک ساختمان قدیمی مربوط به قرن نوزدهم میلادی واقع شده که دارای نقش برجسته هایی با الهام از عصر نقره روسیه است و منوی آن به همراه غذاهایی کاملا ارگانیک و طعم داده شده، مانند کبوتر بو داده شده با ترشی سیب و گلابی که توسط سر آشپز محبوب آن الکساندر پوپوف درست شده است، با موقعیت مکانی آن مطابقت خاصی دارد و آدرس آن در خیابان پووارسکایا، ساختمان 50/53  و ساعات کاری آن از دوشنبه تا جمعه بین ساعات 10 صبح تا 12 ظهر و شنبه و یکشنبه از 12 ظهر تا 12 شب است .

 

رستوران چمدان

رستوران چمدان بی شک یکی از رستوران‌ های جذاب مسکو است که با فضایی الهام گرفته از قرن بیستم و فضایی پرجنب و جوش که تحت تاثیر موسیقی‌های قدیمی ایجاد شده آماده  پذیرایی بسیار گرمی از مهمانان خود است و دستور غذایی این رستوران بر پایه مواد بسیار نادر از برخی از مناطق دور روسیه مانند سیبری است که این مکان را تبدیل به یک مکان متفاوت برای افرادی کرده است که به دنبال تجربه کردن مناطق گردشگری بسیار خاص در شهر مسکو هستند و همچنین رستوران چمدان دارای جایزه بین المللی ( tripadvisor ) در سال 2014 برای سرو انواع غذاهای دریایی مانند ماهی سالمون، قزل آلا، خاویار و غذاهی دیگری مانند غاز یا گوزن شمالی شده است و آدرس آن در بلوار گوگولوفسکی، ساختمان شماره 25 و معمولا بین ساعات 12 ظهر تا 12 شب هر روزه باز است.

 

رستوران گالری

رستوران کافه گالری یکی از رستوران‌های بسیار گرم و بی نظیر شهر مسکو است که ترکیب موسیقی، هنر و میهمانی‌های مختلف در آن دست به دست هم داده تا این رستوران را به یکی از هیجان انگیزترین رستوران‌های مسکو تبدیل کند و این رستوران زیبا در عمارتی مربوط به قرن نوزدهم میلادی واقع شده که آثار متعدد هنری معاصر را به نمایش می گذارد که به صورت نمایشگاه‌های دایمی مدرن در معرض دید بازدید‌کنندگان قرار می‌گیرند و  این رستوران همچنین مکانی بسیار محبوب و مردمی بین ساکنین اطراف آن به شمار می رود که مشتریان غریبه و آشنای خود را با منوی وسوسه انگیز خود که شامل راویولی، ریسوتا، گوشت گاو با سس زعفران، کیک پسته به همراه توت فرنگی و موز است به سمت خود می کشاند و آدرس آن در خیابان پترووکا، شماره 27 و ساعات کاری آن معمولا از 12 ظهر تا 12 شب است.

 

رستوران خاچاپوری

اگر می خواهید غذاهای برجسته گرجی را امتحان کنید حتما به رستوران خاچاپوری در مسکو بروید، مخصوصا اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی با سنت ها و گنجینه‌های مختلف کشور روسیه آشنا شوید، این رستوران با یک تخته سیاه بزرگ دیواری و یک پیانوی کهنه و همچنین منویی غنی از غذاهای خوش آب و رنگ گرجستان ترکیبی کامل از یک فضای قدیمی و گرم را به شما ارائه می دهد و منوی آن شامل کوفته های لذیذ گوشت ، ماهی غزل آلا سرخ شده با سس انار شیرین، گوشت گاو مزه دار شده با انواع ادویه ها، ترشیجات گران قیمت و همچنین آجیل بو داده شده با سس انگور، وسوسه کننده هر گردشگری است که برای اولین بار به مسکو می رود و آدرس آن در بلوار اوکراینسکی، شماره 7 است و معمولا بین ساعت های 10 صبح تا 11 شب فعالیت می‌کند.

 

رستوران ماری وانا

رستوران ماری وانا یک رستوران بسیار خاص به سبک شوروی سابق که زندگی را به صورتی برایتان به تصویر می کشد که ممکن است شما را برای بار دوم به سمت خود بکشاند و فضای داخلی آن با انواع و اقسام گلدان‌ها، جعبه‌های قدیمی و قاب عکس‌های گران بها تزیین شده که تداعی کننده شیوه زندگی 50 سال پیش روسیه است و همچنین تم داخلی خود را از بخش‌های سنتی روسیه وام گرفته است که شامل سرو کردن انواع خورش‌ها، گوشت گاو، سیب زمینی له شده و دسرهای هوس انگیز مانند شیرینی‌های سبک به همراه  یک لیوان چای داغ به سبک روسی است و آدرس آن در مسکو، اسپیریدونیوسکی، شماره 10A و فعایت کاری این رستوران معمولا بین ساعت های 9 صبح تا 11 شب است.

 

رستوران استالووایا

این رستوران یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها در اطراف میدان سرخ مسکو است که صف های طولانی برای آن در هنگام ناهار توصیف کننده این محبوببیت است و جالب است بدانید که استالووایا در لغت به معنی کافه کارگران است که غذای خود را به روش کتاب های آشپزی قدیمی تهیه می‌کند و شامل: انواع سوپ‌ها، خورش‌ها، غذاهایی متشکل از شاه ماهی و و دسرهای نوستالژیک از قبیل کیک شیری تهیه است و آدرس آن در مسکو، میدان سرخ، مرکز خرید گوم و ساعت کاری این رستوران از 10 صبح تا 10 شب است.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور