Famous cafes of St. Petersburg

کافه‌های معروف سنت پترزبورگ

4 تیر 1401

7 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

رفتن به کافه‌ های معروف سنت پترزبورگ از جمله راه‌ های صرف وقت و لذت بردن از این شهر تاریخی و جادویی است چرا که تنوع کافه‌ها با قیمت و کیفیت مناسب در نوع خود بی‌نظیر است. این شهر محل مناسبی برای دورهمی‌های شبانه در خیابان‌ها است و نگرانی خاصی از این بابت نخواهید داشت. برای کسانی که طرفدار کافه گردی هستند، تور سنت پترزبورگ یک گزینه عالی است. علاوه بر قهوه و نوشیدنی های هتل خود، مزه های دیگر را نیز در کافه های دنج امتحان کنید و با مردم محلی گپ بزنید. این می تواند یکی از بهترین تجربیات تان در سفر باشد. 

 

از بناهای تاریخی سر به فلک کشیده گرفته تا شیرینی‌های بسیار ظریف تزیین شده، سنت پترزبورگ گنجینه‌های زیادی در دل خود دارد.

جذاب‌ ترین کافه‌ های سنت پترزبورگ را بشناسید

کافه بوتانیکا

کافه بوتانیکا یکی از کافه‌های مشهور سنت پترزبورگ با قدمتی ده ساله است که خوراکی‌های سالم، مخصوصا خوراکی‌هایی که بر پایه موار ارگانیک و گیاهی هستند در آن سرو می‌شود که تعداد این آیتم‌ها به 100 عدد در منوی آن می‌رسد و غذاهای اصلی آن به دسته‌های غذاهای روسی، ایتالیایی، هندی و ژاپنی تقسیم می‌شوند و غذاهای خاورمیانه‌ای و آمریکایی این منو را تکمیل می‌کنند و همچنین با محیطی بسیار تمیز و آرامش بخش از مهمانان گیاه‌خوار خود به خوبی پذیرایی می‌کن به طوری که کودکان و نوجوانان هم دوستدار منوی این کافه هستند و ضیافت‌هایی برای عروسی‌ها و یا سایر موارد خاص ارائه می‌دهند که ساعت کاری آن همه روزه از 11 صبح تا 12 شب است و آدرس آن در سنت پترزبورگ، خیابان پستل، شماره 7 است.

کافه سینگر

این کافه شهرت خود را مدیون فضایی است که در آن واقع شده که به خانه کتاب سنت پترزبورگ معروف است و این ساختمان  محبوب با گنبد 3 متری برجسته و مشهور خود، در اوایل قرن بیستم برای شرکت سینگر ( Singer ) ساخته شد و مکانی بسیار آرام و دلنشین با چشم‌اندازی فوق‌العاده به کلیسای کازان و خیابان نوسکی است و در منوی آن غذاهای روسی، اروپایی و اروپای شرقی به چشم می‌خورد و همچنین مکان مناسبی برای افراد گیاه‌خوار است که آدرس آن در سنت پترزبورگ ، خیابان نوسکی و شماره 28 است.

کافه میکی اند مانکی

این کافه، کافه‌ای مدرن و پرطرفدار است که به داشتن اورشیک‌هایش ( Overshake ) مشهور است است که تشکیل شده از شیک‌های بسیار خوشمزه در لیوان‌های بسیار بلند است و بعضی از آیتم‌های منوی آن توسط کارکنان همین کافه ابداع و نام گذاری شده‌اند و دارای 5 اتاق بزرگ و یک سالن برای برگزاری جشن‌ها بوده و ساعت کاری آن همه روزه از 10 صبح تا 11 شب است و ناهار آن در روزهای هفته از ساعت 12 تا 4 بعدازظهر سرو شده و آدرس آن در سنت پترزبورگ، خیابان گروخووایا، شماره 26 است.

کافه کو کو کو

این کافه یکی از جذاب‌ترین کافه‌های شهر سنت پترزبورگ است که به دسر‌هایی با تزیینات بسیار زیبا معروف است که همه این‌ها را مدیون سرآشپزش که نه تنها یک آشپز بلکه یک هنرمند واقعی است، می‌باشد که با استفاده ار ترکیب هنر روسی و مدرن به ظاهر غذاها و دسرها روحی دیگر می‌بخشد و با رنگ‌ها و طرح‌های عجیب از شما پذیرایی می‌کند و آدرس آن در سنت پترزبورگ، خیابان وازنسنکی، شماره 6 و ساعات کاریش از 2 بعد ازظهر تا 1 شب است.

کافه زوم

کافه زوم از بهترین کافه‌های سن پترزبورگ بوده و برای صرف غذا به همراه خانواده گزینه مناسبی است و غذاهای آن قیمت‌های مناسبی دارند و همچنین دسترسی آن در دل محلههای مرکزی و تاریخی سنت پترزبورگ است که با گلدان‌ها و دکور چوبی تزیین شده است و مشتریان زیادی دارد و غذاهای روسی، اروپایی و گیاهی در این کافه سرو می‌شود و لازم به ذکر است که زوم تنها یک مکان برای صرف غذا نیست و در آن می توانید همزمان مجموعه جذابی از مجله ها، روزنامه ها، آرشیو موسیقی و کتابها را ببینید و همچنین از مکان‌های تاریخی مانند کلیسای سنت ایزاک دیدن کنید و آدرس آن در سنت پترزبورگ، خیابان گوروکاوایا، شماره 22 است و ساعات کاری آن از شنبه از ساعت 11 ظهر تا 12 شب و یک شنبه از 1 ظهر تا 12 شب و دوشنبه تا جمعه از 9 صبح تا 12 شب است.

کافه سرف

این کافه نیز از شهرت زیادی در بین مردم شهر سنت پترزبورگ و گردشگران دارد چرا که چند شعبه دیگر نیز در شهرهای دیگر روسیه داشته و بیشتر یادآور یک کلبه دنج در سواحل مائوئی است تا یک کافه در شمال روسیه و دیوارهای آجری و گیاهان گرمسیری فضای آن را پر کرده‌اند و یکی از بهترین قهوه‌های شهر در این کافه سرو می‌شود و منوی آن شامل غذاهای گیاهی برای افراد گیاه خوار نیز هست و همچنین منوی نوشیدنی‌های گرم آن بسیار متنوع و پرطرفدار است، ساعات کاری آن بین 10 صبح تا 11 شب بوده و آدرس آن را می‌توانید در سنت پترزبورگ، خیابان گورخووایا، شماه 34 پیدا کنید.

کافه بونچ

این کافه ترکیبی از یک قهوه عالی و یک فضای دنج در مرکز شهر و در نزدیکی میدان کاخ به شما ارائه می‌کند و یک کافه مورد علاقه برای دانشجویان و مترجمان آزاد است، همچنین این کافه نوشیدنی فوق العاده تازه به علاوه طیف وسیعی از چای و لیموناد تهیه می‌کند، صبحانه کامل و ناهار و دسر کافی در منوی این کافه نیز موجود است و به طور خلاصه، این کافه، می‌تواند انخاب خوبی برای گردشگران علاقهمند به امتحان کردن نوشیدنی‌های تازه و گیاهی باشد و ساعات کاری آن از دوشنبه تا جمعه بین ساعات 8 صبح تا 11 شب، شنبه 10 صبح تا 11 شب و یکشنبه از 10 صبح تا 9 شب است و آدرس آن در سنت پترزبورگ، خیابان بالشایا مارسکایا به شماره 16 است.

کافه واف اند لاو

این کافه به دسر مخصوصش که وافل حبابی مدل هنگ کنگی است مشهور است که بسیار پرکالری و هیجان انگیز است و درون حباب‌های آن به دلخواه مشتریان از میوه، اسمارتیز، شکلات و یا پاستیل پر می‌شود و منوی آن شامل آیتم‌های دیگری نظیر چای و قهوه‌های متنوع است که می‌توانند لذت خوردن این وافل را چند برابر کنند واین کافه بین ساعات 10 صبح تا 11 شب فعالیت می‌کند و آدرس آن در منطقه وولینسکی، شماره 4 است.

کافه دی نو

بستنی‌ها و شربت‌های هیجان انگیز و رنگارنگ این کافه، آن را تبدیل به یکی از پر رفت و آمدترین کافه‌های سنت پترزبورگ کرده است و ۱۱۰ نوع ژلاتو و ۴۰ نوع شربت را به چشم خود در این مکان می‌توانید دیده و از سفارش دادن آنها لذت ببرید و بدانید که ساعت کاری آن هر روزه از 9 صبح تا 9 شب است و آدرس آن در سنت پترزبورگ، خیابان لیگووسکی، شماره 74 است. 

کافه شاستیه

این کافه قطعا یکی از مکانهای آرامش بخش برای لذت بردن از یک فنجان قهوه و یا چای و ملاقات با دوستان است و در منوی آن، غذاهای اروپایی و مدیترانه‌ای، دسرها، کوکیها، آب نبات، شکلات و موارد دیگر به چشم می‌خورند، این کافه به غیر از روز های یک شنبه در بقیه روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا نیمه شب به مشتریان خود سرویس می دهد. 

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور