Atlantis, The Palm Hotel

هتل آتلانتیس، د پالم دبی

5 دی 1402

8 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

هتل آتلانتیس یکی از هتل‌های مجلل و 5 ستاره دبی بوده که در جزیره مصنوعی نخل جمیرا واقع گردیده است. این هتل که سبکی از معماری عربی و اقیانوسی را به نمایش می‌گذارد، دارای ساحل شنی مخصوص به خود و چشم‌انداز حیرت‌انگیزی از خلیج فارس و جزیره پالم است. هتل آتلانتیس دبی با داشتن یک آکواریوم زیر آب، امکان دسترسی رایگان را به پارک آبی آکواونچر (Aquaventure) و آکواریوم لاست چمبرس (Lost Chambers) را برای مهمانان خود فراهم آورده است. تمام اتاق‌های این هتل باکیفیت دارای بالکن و چشم‌اندازهای زیبا بوده که از سبک معماری دکورهای عربی و اقیانوسی الهام گرفته شده است. مزید اصلاع مسافران عزیز تور دبی هتل آتلانتیس قابل ذکر است که در طراحی دکوراسیون داخلی و معماری هتل، از داستان‌های افسانه شهر گمشده آتلانتیس بهره برده‌اند که بسیار لاکچری و رویایی به نظر می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های منحصر به‌فرد هتل آتلانتیس می‌توان به پرده‌های زربافت، لوسترهای مجلل، اتاق‌خواب‌های کاملا متفاوت و … اشاره کرد که از لوکس‌بودن آن حکایت دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا از داخل هتل آتلانتیس، لابی، تعداد اتاق‌ها و طراحی آن‌ها، امکانات هتل آتلانتیس و … آن مطلع شوید.

امکانات هتل آتلانتیس دبی

همه ما با هتل‌های 5 ستاره آشنا هستیم و می‌دانیم که بالاترین سطح کیفی خدمات و امکانات متعلق به آن‌هاست. هتل آتلانتیس دبی نیز همانند تمامی هتل‌های پنج ستاره دبی دارای امکانات منحصر به‌فرد و شیکی است که آن را از سایر هتل‌ها، متمایز می‌کند. تعداد اتاق‌های آن به 1539 عدد می‌رسد که انواع اتاق مهمان، خانواده و … را شامل می‌شود. علاوه بر این، می‌توان به امکانات عمومی هتل نظیر رستوران، خشکشویی، گاو صندوق، سشوار، خدمات بیست و چهار ساعته در اتاق، کافی‌شاپ، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان و استخر اشاره کرد. البته نباید از امکانات تفریحی و ورزشی هتل آتلانتیس مانند استخر سرپوشیده، استخر سرباز، جکوزی، سونای خشک و سونای مرطوب، سالن حرفه‌ای اسپا برای ماساژ، زمین مجهز تنیس آزاد، باشگاه‌های پرورش اندام و پارک آبی هم غافل ماند. همچنین خدمات اینترنت نظیر اینترنت وای فای رایگان در تمام بخش‌های هتل به ویژه در لابی و اتاق‌ها از مهم‌ترین امکانات رفاهی هتل آتلانتیس دبی هستند.

Facilities of Atlantis Hotel Dubai

 

انواع اتاق‌های هتل آتلانتیس دبی

پیش‌تر گفتیم که اصولا در هتل‌های پنج ستاره، تمامی امکانات و اتاق‌ها در نهایت لوکس‌بودن طراحی شده‌اند. اتاق‌های هتل آتلانتیس نیز با دقت و زیبایی تمام طراحی شده‌اند که سالانه میزبان مسافران و گردشگران تور دبی هستند. از اتاق‌های مجلل بزرگ گرفته تا اتاق‌های لوکس و پالم که رضایت خاطر هر مهمان و مسافری را تامین می‌کنند. هتل آتلانتیس دارای دو نوع اتاق مجلل بوده که شامل اتاق مجلل و بزرگ با چشم‌انداز دریا که پذیرای سه بزرگ‌سال و سه کودک بوده و اتاق مجلل همراه با ویوی دریا که میزبان سه بزرگ‌سال و دو کودک می‌شود. اتا‌های پالم هتل آتلانتیس نیز شامل اتاق بزرگ Palm، اتاق دوخوابه پالم بوده که اولی دارای یک تخت دونفره بزرگ و دومی دارای دو تخت دونفره بزرگ می‌باشد. اتاق‌های لوکس club، اتاق‌های کویین Queen Ocean و Ocean King، اتاق کینگ پالم و کویین پالم نیز از دیگر اتاق‌های هتل آتلانتیس هستند که مساحتی از 45 تا 47 متر مربع را شامل می‌شوند. تمام اتاق‌های این هتل 5 ستاره دارای امکاناتی نظیر عایق صدا، صندوق امانات، مینی‌بار نوشیدنی، کمد لباس و وسایل، اتاق پرو، کتاب و موسیقی برای کودکان، دستگاه‌های چایی و قهوه‌سازی، دستگاه‌های تصفیه هوا، تراس دارای مبلمان در فضای باز و … بوده که بر جذابیت و منحصر به‌فرد بودن این اتاق‌ها افزوده است.

 

انواع سوئیت‌هایی هتل آتلانتیس دبی

علاوه بر امکاناتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، یکی دیگر از جذابیت‌های هتل آتلانتیس، داشتن سوییت‌های شیک و زیبا است. انواع سوئیت‌های خانوادگی، کلاب (Club)، کلاب تراس، کلاب رگال، گراند، پرزیدنتال، رویال (Royal)، سوئیت‌های دوخوابه همراه با تراس، سوییت‌های لوکس، ایکسکیوتیو (Executive) و … در این هتل وجود دارند که به میزبانی از مهمانان خود می‌پردازند.

برای نمونه می‌توان به توضیح تعدادی از این سوئیت‌ها پرداخت تا مسافران گرامی به راحتی بتوانند سوییت مورد نظر خود را انتخاب کنند. یکی از بزرگ‌ترین سوئیت‌های هتل آتلانتیس، سوییت گراند بوده که دارای مساحتی برابر با 429 متر مربع می‌باشد. این سوئیت مورد توجه بسیاری از مسافران و گردشگران تور دبی هتل آتلانتیس قرار می‌گیرد چرا که دارای چشم‌انداز وسیع و زیبا از خلیج فارس و جزیره نخل است. سوئیت گراند آتلانتیس اماناتی نظیر پنج بالکن اختصاصی، حمام مجهز به وان، دو اتاق خواب، فضای مجزای مختص خانم‌ها و آقایان، دو تختخواب یک نفره و یک تختخواب بزرگ دونفره بوده که ظرفیت پذیرایی از دو بزرگ‌سال و دو کودک زیر شانزده سال یا سه بزرگ‌سال و یک کودک زیر 16 سال را دارد. یکی دیگر از سوئیت‌های بسیار جذاب هتل آتلانتیس، سوییت رویال بریج است. این سوئیت نیز دارای 924 متر مربع مساحت بوده و امکاناتی نظیر پنجره سقفی، کتابخانه اختصاصی، سه اتاق خواب مجزا، اتاق غذاخوری، اتاق بازی، دو تختخواب بزرگ دونفره و دو تختخواب یک‌نفره بوده که به آماده خدمات‎رسانی به شش نفر بزرگ‌سال و سه کودک زیر شانزده سال می‌باشد.

Types of suites in Atlantis Hotel Dubai

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل آتلانتیس دبی

مجموعه آتلانتیس دبی بسیاری از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های معروف این شهر را در خود جای داده است. به صورتی که می‌توانید حتی بهترین غذاهای بین‌المللی و غذاهای بومی امارات را طبخ کنند. رستوران سرو غذاهای چینی یوان، رستوران غذاهای عربی و ژاپنی نوبو (Nobu)، رستوران سرو غذاهای مدیترانه‌ای و لبنانی لوانتین (Levantine)، رستوران‌های ویژه انواع غذاهای مدرن انگلیسی با نام گوردن رامسای (Gordon Ramsay)، رستوران حاکاسان (Hakkasan) مخصوص کوکتل‌های بین‌المللی، ژالئو (Jaleo) جهت سرو غذاهای اسپانیایی و … در هتل آتلانتیس دبی واقع شده‌اند که توانسته‌‌اند پاسخگوی ذائقه‌ها و تقاضاهای مختلف مهمانان خود باشند. ناگفته نماند که برای تهیه و طبخ این غذاها، لازم است که مواد غذایی مورد نیاز آن‌ها از سایر کشورها آورده شود چرا که آب و هوای و اقلیم شهر دبی نمی‌تواند بسیاری از آن‌ها را پرورش دهد. توجه داشته باشید از آنجایی که در این رستوران‌ها، از بهترین مواد اولیه غذایی، بهترین سرآشپزها و بهترین پیش‌خدمت‌ها استفاده می‌شود لذا جزو لاکچری‌ترین رستوران‌های دبی محسوب می‌شوند.

جدا از رستوران‌های شیک و لوکس هتل آتلانتیس می‌توان به کافی‌شاپ‌های آن نیز نظری انداخت. در واقع اگر مبالغه نباشد باید که گفت یکی از بهترین و لاکچری‌ترین کافی‌شاپ‌های دنیا در هتل آتلانتیس قرار گرفته است. کافی‌شاپ جذاب و مشهور این هتل، کافی‌شاپ دریایی بوده که در اطراف آکواریوم دریایی و در طبقه‌های زیرین آن قرار گفته است. مهمانان هتل می‌توانند حین صرف نوشیدنی‌های متنوع در این کافی‌شاپ، از پنجره موجودات دریایی را تماشا کنند.

Restaurants and coffee shops of Atlantis Hotel Dubai

تفریحات مهیج هتل آتلانتیس دبی

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم هتل آتلانتیس دارای یک ساحل شنی و اختصاصی بوده که بهترین امکانات را برای تفریحات آبی و دریایی فراهم آورده است. از فعالیت‌های مفرحی که در این ساحل می‌توان انجام داد عبارتند از حمام آفتاب، شناکردن و شیرجه‌زدن. همچنین ساحل شنی این هتل به امکاناتی نظیر چترهای آفتابگیر، تخت‎‌های ساحلی، نوشیدنی‌های خنک و سایر امکانات لازم مجهز گردیده که مسافران بتوانند لحظات شاد و لذت‌بخشی را در آن تجربه کنند. همچنین پارک آبی آکواونچر (Aquaventure) یکی از معروف‌ترین پارک‌های آبی خاورمیانه بوده که در مجموعه هتل آتلانتیس واقع شده است. این پارک آبی دارای تفریحات مختلف و مهیجی برای بزرگ‌سالان و کودکان بوده که مهمانان را شگفت‌زده خواهد کرد. البته نباید از آکواریوم دریایی هتل، غافل شد که می‌توان از نزدیک به تماشای دلفین‌های بازیگوش و موجودات دریایی و غواصی‌کردن پرداخت.

تفریحات ورزشی نیز از دیگر تفریحات این هتل بوده که به ویژه افرادی که به آن‌ها علاقه‌مند هستند می‌توانند انجام دهند. برای این منظور یک زمین مجز تنیس، چندین سالن بیلیارد، مراکز اسپا و ماساژهای حرفه‌ای، پاشگاه‌های فیتنس و … آماده خدمات‌رسانی به مهمانان هتل آتلانتیس دبی هستند.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور