The best restaurants in Beijing

بهترین رستوران های پکن

23 خرداد 1401

6 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

شناخت بهترین رستوران های پکن راهی بسیار مناسب برای شناخت این شهر است، چرا که برای شناختن فرهنگ، تاریخ، جغرافیا و مردم یک کشور بهتر است که با فرهنگ غذایی و نوع غذاهای آن نیز آشنا شویم و چین جزو آن کشورهاست و این مهم است که این تجربه را داشته باشید تا بتوانید هر چه بیشتر با این کشور زیبا و کهن قاره آسیا آشنایی پیدا کنید، با سفر به پایتخت باستانی این کشور می توانید به راحتی غذاهای خوشمزه محلی را در اختیار داشته باشید. البته ذائقه مردم چین با ما بسیار متفاوت است که این ممکن است، اما اگر تور چین را انتخاب کردید اصلا جای نگرانی نیست چون می توانید تنها غذاهای بین المللی یا فست فود میل نمایید. پس این مطلب را در سایت ما دنبال کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد رستوران‌های پکن و غذاهایی که در آنها ارائه می‌شوند را داشته باشید.

 

پکن ویترین غذاهای سنتی چینی و همچنین غذاهای کشورهای همسایه خود به همراه اضافه کردن کمی از چاشنی‌های خود است.

با بهترین رستوران های پکن آشنا شوید

رستوران چاینا گریل

چاینا گریل رستوران محبوب گوشتخواران است که علاوه بر آن ارائه غذاهای دریایی، سوپ‌ها و سالادهای مختلف منوی آن را تکمیل می‌کنند، این رستوران در بالاترین طبقه ساختمان پارک حیات قرار گرفته و دید بسیار خوبی از سطح شهر پکن به شما ارائه می‌کند، دکوراسیون زیبای این رستوران نیز برای داشتن یک شب کاملا جذاب برای شما کافی است.

 

رستوران یو ابین

این رستوران ادعا می‌کند که اولین رستوران خصوصی کشور است اما از زمان باز شدن در سال 1980، این رستوران با توجه به قیمت ارزان و مناسبش، تبدیل به مکان مورد علاقه افراد محلی شد، از خصوصیات بارز این رستوران ارائه غذاهای محلی سنتی چینی مانند توفو و رول کلم است در واقع نباید انتظار خیلی زیادی از این رستوران داشته باشید، اما برای کسانی که مایل به امتحان کردن یک تکه غذا از پکن قدیم هستند این رستوران انتخاب مناسبی است.

 

رستوران کپیتال ام

رستوران کپیتال ام، رستورانی بسیار شیک و لوکس است که در هنگام صرف غذا در تراس بزرگ آن می‌توانید دید بسیار خوبی به شهر ممنوعه داشته باشید و همچنین از دکوراسیون بسیار چشم‌نواز و زیبای آن لذت ببرید، در منوی این رستوران صبحانه، ناهار، شام و انواع نوشیدنی به چشم می‌خورد و سرو غذاهای اروپایی را به بهترین نحو انجام می‌دهد و مکان بسیار مناسبی برای قرارهای کاری می‌تواند باشد، این رستوران شعبه‌های موفقی نیز در هنگ کنگ و شانگهای نیز دارد.

 

رستوران لان نا تای

این رستوران محبوب مشتریان بسیاری دارد و از پرطرفدارترین پاتوق‌های شبانه برای افراد است، چرا که دکوراسیون زیبای که شامل حکاکی‌های زیبای چوبی بر روی دیوارهای آبی رنگ، توانسته دل هر مشتری چینی و خارجی را ببرد، علاوه بر دکوراسیون زیبایش استفاده از ترکیبات تازه در منوی آن مانند قارچ بخارپز با گوشت، ترشی‌جات تایلند پر ادویه و سرو غذا با سس صدف به محبوبیت این رستوران که سرآشپزان آن تایلندی هستند افزوده است.

 

کافه رستوران شهر گاو سبز

این رستوران برای ارائه یکی از بهترین شیرینی‌های پکن معروف است که برای فعالیت‌هایی در جهت تغذیه سالم به اصطلاح از مزرعه به روی میز نیز مشهور است و سیستم دلیوری غذاهای سالم و تازه آن محبوبیت آن را دوچندان کرده است، همچنین پیدا کردن محل این رستوران به خاطر قرارگیری در پشت یک در آهنی و یک خیابان تجاری شلوغ کمی غلط‌انداز است، اما نگران نباشید چرا که در این کافه رستوران می‌توانید دستسی به انواع غذا و نوشیدنی آن هم از نوع ارگانیکش داشته باشید.

 

رستوران داک دو شین

این رستوران مناسب افرادی است که می‌خواهند حتما غذای اصیل پکنی که همان اردک پکینگ است نوش جان کنند، چرا که این رستوران در ارائه بهترین نوع این غذا مشهور است و علاوه بر اینها حتی سرو غذا در ظروفی که شبیه اردک هستند صورت می‌گیرد و در کنار اینها نیز این رستوران تاثیر بسیار کمی از آشپزی فرانسوی گرفته است، پس برای امتحان کردن غذای اصیل پکن در بهترین شکل خود رفتن به این رستوران را فراموش نکنید.

 

رستوران اوپرا بومبانا

این رستوران ایتالیایی در پکن از رستوران‌هایی است که رفتن به آن پشیمانتان نمی‌کند، چرا که این رستوران توسط سرآشپز خبره ایتالیایی اداره می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است و منوی بسیار متنوعی را که شامل نوشیدینی‌های اصیل ایتالیایی هستند را به شما ارائه می‌کند، همچنین در کنار آن می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی را نوش جان کنید، و از دکوراسون بسیار جالب آن که شامل تابلوهایی از هنرپیشه‌های معروف هالیوود است لذت ببرید.

 

رستوران تی آر بی

این رستوران را در منطقه شهر ممنوعه پکن می‌توانید پیدا کنید، و بهترین غذای آن را که مرغ کانگپائو است را امتحان کنید، و با کارکنان آن به راحتی به انگلیسی صحبت کنید، و در محیط بسیار جذابی که آن را احاطه کرده است لذت ببرید چرا که این رستوران در یک معبد بسیار قدیمی واقع شده است، به علاوه آن منوی این رستوران با غذاهای اصیل چینی و اروپایی اماده پذیرایی از مشتریان خود است.

 

رستوران ناجیا شیاوگوان

این رستوران در تمامی ساعات روز مشتری خود را دارد و در پایان شب تقریبا تمامی میزهای آن پر می‌شوند و در منوی آن می‌توانید انواع غذاهای بسیار قدیمی و سنتی چینی را ببینید و سفارش دهید که شامل غذاهای گوشتی است، دکوراسیون این رستوران به طرز بسیار زیبایی با عناصر سنتی چینی تزیین شده است که با منوی آن همخوانی خاصی دارد.

 

رستوران شیان لائو مان

تخصص این رستوران در پخت و سرو انواع کوفته‌ها است، که تنوع کوفته‌های آن حتی به 60 نوع می‌رسد که کوفته‌هایی پر شده با سبزیجات، گوشت و غذای دریایی انتظار شما را می‌کشند و معمولا برای نوش جان کردن این غذا باید مدتی در صف انتظار این رستوران منتظر بمانید.

 

رستوران جوگی

تخصص این رستوران در پخت غذاهای پکنی است که بسیار مورد علاقه مردم محلی واقع شده است، منوی این رستوران را اردک پنکینگ ترد با پوست و برنج شرخ شده به شکل لانه زنبور و غذاهای جذاب دیگری تشکیل می‌دهند، دکور این رستوران مانند پکن قدیم است نشان دهنده سالم بودن مواد غذایی این رستوران است.

 

رستوران مسکو

دهه‌ها پیش، قبل از توسعه اقتصادی چین رستوران مسکو که در بین مردم محلی با نام ” لائو مائو “خوانده می‌شود، در سال 1945 افتتاح شد که بهترین رستوران غرب پکن بود، این رستوران با اینکه قدیمی است اما، توجه به استانداردهای امروز، سالن غذاخوری بزرگ و قابل توجهی دارد و فضای مناسبی مخصوص شام خوردن است، واجرای زنده موسیقی کلاسیک روسی در آن نیز می‌تواند تجربه بسیار خوشایندی برای شما باشد و در منوی آن انواع غذاهای روسی دیده می‌شود.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور