Aftab Mashhad beach park

پارک ساحلی آفتاب مشهد

25 خرداد 1401

10 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد را باید در کنار سایر پارک های آبی و بهترین جاذبه های شهر مشهد، به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مجموعه های آبی ایران به شما علاقه مندان معرفی کنیم. پارک ساحلی آفتاب مشهد که به گفته مسئولان آن بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان بشمار می رود، در زمینی به مساحت 4000 متر مربع و زیربنای 15000 متر مربع در تابستان سال 1390 به بهره برداری رسید و این روزها بعنوان شگفت انگیزترین جاذبه شهر مورد توجه قرار گرفته است. این مجموعه 7 طبقه از لحاظ زیر بنا و تعداد طبقات نام خود را به عنوان بزرگترین پارک آبی طبقاتی را به خود اختصاص داده و همچنین دارای متنوع ترین و منحصربه فردترین امکانات و خدمات رفاهی است و حضور و استفاده از آن بی شک می تواند یک تجربه جذاب و به یادماندنی را برای شما علاقه مندان تفریحات آبی رقم بزند؛ در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر از این مجموعه تفریحی با ما همراه باشید.

 

پارک ساحلی مشهد بعنوان بزرگترین پارک آبی طبقاتی در جهان می تواند در سفر با تور مشهد برای شما یک سوپرایز جذاب باشد.

معرفی پارک ساحلی آفتاب در مشهد

در بین مجموعه ‌های آبی و تفریحی، ” پارک ساحلی مشهد ” بعنوان بزرگترین پارک آبی طبقاتی در جهان می تواند در سفر با تور مشهد برای شما یک سوپرایز جذاب باشد. این پارک ساحلی درست در سال 1390 افتتاح شد و دارای هفت طبقه می باشد که از لحاظ تعداد طبقات، دارای جایگاه ویژه‌ای است. توجه داشته باشید که یکی از ویژگی‌ های اصلی پارک ساحلی آفتاب، امکان استفاده از خدمات فوق العاده این مجموعه برای بانوان و آقایان بصورت همزمان و کاملا مجزاست که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. همچنین مجهز بودن این پارک آبی به حمام آفتاب نیز بر دلایل محبوبیت پارک ساحلی آفتاب اضافه کرده است و نیز استخرهای وی آی پی در پارک ساحلی آفتاب دارای خدمات منحصر به فردی است که شما را شیفته خود میکند و این را هم بدانید که ایستگاه مشاوره رایگان ورزش در آب با اساتید حرفه‌ ای و با تجربه از خدمات تخصصی پارک ساحلی آفتاب مشهد بشمار می روند.

 

مجموعه پارک ساحلی آفتاب در مشهد با امکانات منحصر به فرد و عالی درست در جنب مجتمع الماس شرق مشهد قرار گرفته است و جزو بزرگترین پارک‌ های آبی طبقاتی بوده که این روزها بعنوان جاذبه های گردشگری پر طرفدار مشهد همیشه مملو از مسافر و گردشگر است. این مجموعه امکاناتی از جمله 3 استخر مجزا برای آقایان، بانوان و استخرVIP، سرسره های متفاوتی از قبیل سرسره سرعت به ارتفاع 18 متر، سرسره آهسته به ارتفاع 15 متر، سرسره پیچ ، سرسره دوقلویی ، چاله فضایی پارک ساحلی آفتاب 17 متر و استخر موج آن 35 متر بوده و همچنین پارک ساحلی آفتاب رودخانه ‌ای به طول 170 متر، دو تونل سنگی، چشمه جوشان آب که از دل سنگ ‌های غار می‌ تراود و دارای آبشاری خروشان با بیش از 18 متر ارتفاع و نیز استخری به عمق 12 متر با نمای طبیعی اعماق اقیانوس مخصوص علاقه مندان غواصی برای اولین بار در ایران در مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد ساخته شده که هر کدام جذابیت های خودش را دارد. قابل توجه شما اینکه برروی پشت بام پارک ساحلی آفتاب مکانی برای گرفتن حمام آفتاب اختصاص داده شده و خاص ترین مورد پارک ساحلی آفتاب مشهد استخر نمک اسپوتا آن است که برای اولین بار در خاورمیانه این استخر با خواص درمانی و لایه برداری پوست در مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد برای مراجعه کنندگان تعبیه شده است. در آخر هدف نهایی پارک ساحلی آفتاب ارائه جامع ترین و بهترین خدمات در راستای افزایش شادابی و نشاط و بهبود سلامت روان شما علاقه مندان به این نوع تفریحات میباشد. استخر، استخر نمک دریایی، سونا، جکوزی، باشگاه پرورش اندام، حمام سنتی، فست فود و کافی شاپ در لیست خدمات پارک ساحلی مشهد قرار گرفته که می توانید بهترین بهره را از آنها ببرید.

 

بخش های مختلف پارک ساحلی آفتاب

  • مجموعه بانوان 

بخش بانوان با امکانات مدرن در 2 طبقه مجهز به پیشرفته ترین سیستم تسویه و گند زدائی ” (OZONE) ” یعنی مهم ترین عامل در از بین بردن قارچ، باکتری و سایر آلودگی های استخر می باشد. همچنین این بخش شامل استخر، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام سونای ماسه (مفید جهت بیماری های جلدی و پوستی، آرتروز، دیسک کمر و تقویت و شادابی پوست)، استخر نمک دریایی، سرسره های پیچ و سرعتی، حمام آفتاب، یوگا، ایروبیک، سالن ماساژ دستی و ماهی، سالن بدنسازی، اتاق نگهداری کودک، منطقه بازی کودکان، انواع فست فود و کافی شاپ، کلاس های ورزش در آب و … تنا بخشی از این مجموعه تفریحی محسوب می شوند و یکی از مهمترین امکانات مجموعه برای مادران عزیز وجود اتاق نگه داری کودک با مربیان مخصوص است که در ادامه به آن می پردازیم.

 

  • مجموعه vip 

محیطی بسیار شاد و مفرح با امکاناتی شگفت انگیز و منحصر به فرد شامل استخر استاندارد، استخر نمک دریایی، غار نمک، سالن بدنسازی، حمام سنتی، سونا و جکوزی به همراه سالن استراحت، چایخانه سنتی رایگان و امکانات جانبی شامل سالن ماساژ(دستی و ماهی) و کافی شاپ و فست فود و…. حمام اسپوتا که با استفاده از نمک دریایی اسپوتا که دارای خاصیت لایه برداری پوست می باشد و همچنین جهت شفافیت و رفع زبری و خشکی پوست مفید می باشد، سونای ماسه که در تمای سال برای التیام بخشیدن به دردهای عضلانی و مفصلی مورد استفاده خواهد بود که برای استفاده از هر کدام از این امکانات می توانید یک روز به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

 

  • مجموعه آقایان 

با ورود به این قسمت از مجموعه با ساختاری متفاوت و اوج معماری اسلامی ایرانی نبوغ و ابتکار مواجه خواهید شد. از امکانات مجموعه آقایان آفتاب می توان به استخر استاندارد (جهت برگزاری مسابقات)، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، ماساژ و پارک آبی مهیج فوق العاده ای با امکاناتی مانند استخر موج، رودخانه خروشان، سرسره چاله فضایی، سرسره سرعت و آهسته، سرسره پیچ و دوقلو، سرسره سقوط آزاد به ارتفاع 20 متر، سرسره های بازی کودکان، چشمه جوشان آب که از دل سنگ های غار، استخر مخصوص غواصی با نمای طبیعی به عمق 12متر جهت استفاده تفریحی و آموزشی و بخش های متنوع و جذاب دیگر است که شما را غرق در هیجان می کند. جالب است بدانید که از همین ایران دهکده می توانید کلی خرید کنید. به تازگی ها هم کلینیک دندانپزشکی افتتاح شده بنام کلینیک دندانپزشکی سیب سفید که تمامی کارهای دندانپزشکی از جمله : ایمپلنت، کامپوزیت دندان، لمینت دندان، ارتودنسی، بلیچینگ دندان و ایمپلنت دندان هم برای شما عزیزان انجام میدهند.

 

امکانات و خدمات مجموعه آفتاب مشهد

 

  • مجهز به مرکز تخصصی بهداشت و سلامت پوست بانوان
  • دارای استخری 25 متری در دو طبقه با رعایت تمامی استانداردهای لازم
  • دارای تجهیزات مدرن برای سیستم تسویه و گند زدایی جهت از بین بردن باکتری‌ ها و قارچ ‌ها
  • مجهز به امکانات نور درمانی و رایحه درمانی
  • بهبود دردهای عضلانی و مفصلی با جکوزی
  • غنی سازی پوست با سونای بخار و نمک ‌های دریایی
  • لایه برداری پوست بانوان با حمام اسپوتا
  • مجهز به سونای کاسه ‌ای جهت از بین بردن زبری و خشکی پوست
  • امکان بهره مند شدن از ماساژ ریلکسی و ورزشی در سالن ماساژ
  • مجهز به انواع سرسره‌ های آبی همچون: سرسره تونلی، سرسره سرعت و آهسته، سرسره پیچ و دو قلو 
  • نگهداری موقت کودکان در اتاق نگهداری کودک
  • برگزاری یوگا و ایروبیک با نظارت اساتید عالی و مجرب
  • استخر طبیعی مخصوص غواصی ویژه آقایان
  • سالن بدنسازی پارک ساحلی آفتاب مشهد

شرایط نگهداری کودکان در پارک ساحلی آفتاب

یکی از امکانات ویژه و بسیار کاربردی مخصوص مادران نگهداری کودکان در مجموعه آفتاب است که به منظور ثبت لحظات خاطره انگیز و آرامش بخش برای مادرانی که پارک ساحلی آفتاب مشهد را برای گذراندن یک روز پر از هیجان و شاد انتخاب کرده اند؛ تعبیه شده است. این پارک آبی طبقاتی اتاق ویژه نگهداری کودکان مهیا ساخته و از این رو برای ورود و استفاده از اتاق ویژه نگهداری کودکان می بایستی نکاتی را حتما رعایت کنید. مثلا اینکه حداقل سن نوزاد برای نگهداری باید بیش از شش ماه باشد. همچنین دختران خردسال با دارا بودن قد زیر 90 می توانند به اتاق نگهداری کودکان منتقل بشوند و نیز برای نگهداری پسران خردسال، حداکثر سن آنان می تواند یک سال باشد.

 

آدرس و راه های دسترسی به مجموعه 

پارک ساحلی آفتاب مشهد درست در بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق قرار گرفته شده است. این مجموعه در واقع به عنوان یکی از بزرگترین پارک آبی های طبقاتی در جهان مورد توجه قرار گرفته که بی شک نمونه مشابه داخلی هم ندارد و از این جهت می تواند برای شما مسافران تور مشهد تجربه جالب و منحصر به فردی باشد. مهمه بدونید که پذیرش همزمان آقایان و خانم ها در دو بخش مجزا در پارک ساحلی آفتاب مشهد نیز باعث شده تا این پارک آبی هیجان انگیز طبقاتی از این نظر نیز جزو بهترین ها نام برده شود. البته امکانات پارک ساحلی آفتاب مشهد در دو بخش بانوان و آقایان یکسان نیست که در بالا هم به آن اشاراتی داشتیم و بسته به ویژگی های جنسیتی هر بخش تلاش شده تا امکاناتی متناسب با ویژگی های فیزیکی آن جنسیت مورد استفاده قرار گیرد. مهمتر اینکه برای رفتن به این مجموعه میتوان از راه های دسترسی مختلفی استفاده نمایید مثلا یکی از این مسیرها از طریق مترو در ایستگاه سه راه خیام مشهد میباشد. در واقع بعد از ورود به مترو مشهد باید در ایستگاه سه راه خیام از مترو پیاده بشوید و به ابتدای بلوار خیام بروید و در اینجا این امکان را دارید که به راحتی با استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی که به سمت منطقه گردشگری سپاد میروند خود را به پارک ساحلی آفتاب برسانید و یک روز دلچسب را شروع کنید.

 

نحوه خرید اینترنتی بلیت 

توجه داشته باشید که شما جهت خرید بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد علاوه بر مراجعه حضوری می توانید با استفاده از وب سایت یا اپلیکیشن این مجموعه به راحتی و خیلی ساده و صرفا با چند کلیک اقدام به خرید اینترنتی بلیت مجموعه پارک ساحلی آفتاب کنید. توجه داشته باشید که بلیت های اینترنتی پول تیکت نیاز به چاپ شدن هم ندارند و تنها با ارائه کد رزرو که از طریق پیامک برای شما ارسال می شود به مسئولان مجموعه می توانید به این مجموعه وارد شوید و توجه داشته باشید که قیمت پرداخت شده برای بلیت فقط برای استفاده از پارک آبی بوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید به مجموعه هزینه جداگانه ای پرداخت کنید.

 

سانس های مجموعه 

  • آقایان صبح (9 الی 23) و عصر (16 الی 23)
  • بانوان صبح (9 الی 23)

توجه: قسمت بانوان خردسالان از 6 ماه به بالا پذیرش می شوند و پذیرش افراد زیر 18 سال بدون همراه بالای 18 سال مقدور نیست.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور