A sharp reduction in the price of plane tickets

کاهش شدید قیمت بلیط هواپیما

6 مرداد 1401

2 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

بنا به اعلام انجمن صنفی آژانسهای مسافرتی ایران نرخ دلار محاسبه بلیط پرواز های خارجی از دلار 14.700 تومان به 9.700 تومان کاهش پیدا کرده است.

بنا به اعلام انجمن صنفی آژانسهای مسافرتی ایران کاهش قیمت بلیط هواپیما از 18 مهر اجرایی می شود و  نرخ دلار محاسبه بلیط پرواز های خارجی از دلار 14.700 تومان به 9.700 تومان کاهش پیدا کرده است.

با توجه به افزایش قبلی در نرخ دلار بازار آزاد، نرخ ROE در سیستم آمادئوس برای صدور بلیط پروازهای خارجی به ۱۴۷۰۰ افزایش پیدا کرده بود، به نقل از شنیده ها محتمل است که از ساعت ۱۲ امشب (۱۸ مهر ۹۷) نرخ دلار در سیستم به ۹۷۰۰ تومان کاهش پیدا کند و در صورت تحقق این امر، کلیه پروازهای خارجی از ابتدای صبح فردا با کاهش نرخ ۳۵ درصدی همراه خواهد بود.

با این وصف، قیمت تورها نیز کاهش پیدا خواهد کرد. بنابراین اگر قصد سفر دارید، حالا فرصت مناسبی برای عملی کردن این نیت است. به یک آژانس مسافرتی معتبر مراجعه کنید، سفری عالی برای خود تدارک ببینید و بدون داشتن دغدغه هتل و پرواز، راهی مقصد مورد نظرتان شوید. محبوب ترین مقاصد این روزها به این شرح است: تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور دبی ، تور تایلند ، تور مالزی ، تور گرجستان و …

منبع :  انجمن صنفی آژانسهای مسافرتی ایران

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور