02122224444

برای رزرو و خرید این تور با شماره بالا در تماس باشید

برای برقراری مستقیم تماس QR کد بالا را با موبایل اسکن کنید

هم اکنون در سلام پرواز پاسخگوی شما هستیم

تور دبی نوروز 1403

برگزار نمی‌شود

تور دبی نوروز 1403

دبی یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌رود که به واسطه سواحل زیبایش، هتل‌های پیشرفته و مدرن، امکانات تفریحی شگفت‌انگیز و حضور بهترین شرکت‌ها و مراکز خرید در این شهر، بسیار مورد توجه گردشگران از سراسر دنیا قرار گرفته است. دبی بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهر در کشور امارات می‌باشد که به واسطه صنعت گردشگری که دارد، حضور بزرگ‌ترین شرکت‌های تجاری در این شهر، اجازه ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری به افراد خارجی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. دبی یکی از مقاصد اصلی گردشگری بسیاری از کشورها به خصوص ایران است تا جایی که بسیاری از کشورها پرواز مستقیم به این شهر دارند و این همه محبوبیت و وجود جاذبه‌های لوکس و مکان‌های تفریحی در دبی باعث شده که امسال هم مثل هر سال تور دبی نوروز 1403 جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تورهای خارجی در بین ایرانیان برای گذراندن تعطیلات سال نو باشد.

پیشنهاد سلام پرواز این است که نوروزتان را در مدرن‌ترین شهر خاورمیانه بگذرانید و همچنین حتما از آسمان‌خراش‌ها دیدن کنید، شترسواری کنید و اوج هیجان سافاری و هزاران تفریح دیگر را در دل این شهر کویری به خودتان هدیه کنید. خوشبختانه فصل بهار در دبی نسبت به تابستان شرایط بهتری را دارد و همین موضوع نیز مزید بر علت است. برای اینکه از یک سفر عالی و خاطره‌انگیزی برخوردار شوید، می‌توانید روی تور ارزان دبی ویژه نوروز 1403 مجموعه سلام پرواز حساب ویژه‌ای باز کنید. همچنین می‌توانید با کارشناسان تور دبی در ارتباط باشید و اطلاعات تکمیلی را به دست آورید.

قیمت تور دبی نوروز 1403

بی‌شک تمام شما مسافران می‌دانید که قیمت تور دبی نوروز 1403 به 3 پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت و ویزای شما بستگی دارد؛ خوب البته فصل سفر و تعداد روزهای اقامت هم این نرخ را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اینجا مهم است بدانید که از کشورمان ایران 4 پرواز مستقیم ماهان، ایران ایر، ایر عربیا و امارات و 1 پرواز غیرمستقیم قطر به سمت دبی پرواز دارند که پرواز ایرعربیا در فرودگاه شارجه به زمین می‌نشیند و تا دبی بدون ترانسفر شما عزیزان 1 ساعت فاصله زمانی دارید. در ادامه موضوعی که در انتخاب هتل باید به آن دقت کنید، موقعیت مکانی هتل‌های دبی می‌باشد، به طوری که هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک باشد، به‌طبع هزینه‌های شما بالا می‌رود و اگر هتل شما در حومه شهر قرار گرفته باشد، هزینه کم‌تری برای اقامت خواهید پرداخت.

نکته بعدی اینکه با توجه به افزایش قیمت هتل‌ها و بلیط پروازهای رفت و برگشت دبی در این بازه زمانی، هزینه‌‌های تورهای دبی نوروزی معمولا 2 برابر و یا بیشتر از تور دبی در دیگر ایام‌‌ سال می‌شود. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که در ایام عید اکثر فروشگاه‌‌های برندهای معتبر دنیا تخفیفات ویژه‌ای بر روی اجناس خود می‌گذارند که ارزش رفتن و خریدکردن را دارد. در آخر دیگر نگران نرخ تور دبی عید 1403 نباشید چرا که ما در مجموعه مسافرتی سلام پرواز با ارائه تور لحظه آخری دبی و تور ارزان‌قیمت دبی در فصل بهار، شرایط را به گونه‌ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیش‌ترین لذت را از سفرتان و پکیج تور دبی انتخابی خود ببرید.

تور نوروز دبی ارزان و لحظه آخری
 

در ابتدا لازم است بدانید که منظور از تورهای دبی ارزان و لحظه آخری اغلب رزرو بلیط هواپیما دبی با قیمت ارزان‌تر و مقرون به‌صرفه است و اینکه در رزرو هتل تخفیف‌های عالی صورت بگیرد که ممکن است در این بازه زمانی به ندرت اتفاق بیفتد و خیلی کم از سمت آژانس‌های مسافرتی عرضه شود. البته این امکان وجود دارد که هتل به دلیل کاهش تقاضا تخفیف‌هایی برای مسافران لحاظ نماید و این اتفاق می‌تواند منجر به ارائه تور دبی به صورت لحظه آخری شود. توجه داشته باشید که اغلب تورهای لحظه آخری دبی به صورت هوایی انجام می‌گیرد. خوب از آنجایی که ایام نوروز فصل شلوغ و پرگردشگر دبی به شمار می‌رود این تورها خیلی ارائه نمی‌شود ولی اگر قصد داشته باشید که تور دبی ارزان‌قیمت را خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم که در فصول گرم سال به آنجا بروید و یا اینکه از تور زمینی و دریایی به دبی را انتخاب کنید.

در ادامه مهم است بدانید که تور نوروز دبی ارزان و لحظه آخری در تور دبی نوروز 1403 ، آن معنای تور لحظه آخری را که دیگر مقاصد گردشگری خارجی دارند را ندارد، چرا که شما مسافران برای خرید تور دبی دقیقه نود در ابتدا باید ویزای امارات را دریافت کنید که این پروسه اخذ ویزا خودش حداقل بین 3 تا 5 روز کاری زمان خواهد برد و در ادامه حالا سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان یک تور لحظه آخری دبی را خریداری کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر شما ویزای توریستی امارات را در دست دارید و کمی هم خوش‌شانس باشید و طی آن چند روزی که این ویزا مهلت دارد تور لحظه آخری دبی به شما ارائه شود، بنابراین به راحتی می‌توانید از این تورها نهایت استفاده را ببرید و با قیمتی مناسب و باورنکردنی عازم این شهر زیبا و لوکس شوید.

بهترین زمان خرید تور دبی نوروز 1403

بهترین زمان خرید تور دبی نوروزی از 1 تا 1.5 ماه قبل از تاریخ سفرتان به دبی است و اینکه در این بازه زمانی بلیط رفت و برگشت هواپیما را می‌توانید به صورت سیستمی بخرید و هزینه کمتری برای بلیط رفت و برگشت دبی بپردازید. همچنین برای رزرو هتل محل اقامت نیز بهتر است یک ماه قبل از تاریخ سفر اقدام نمایید. نکته مهم بعدی اینکه در مورد هتل محل اقامت در دبی این نکته را در نظر داشته باشید که هتل محل اقامت شما هر چقدر به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه‌های اقامتی شما بیشتر خواهد بود و هرچه هتل محل اقامت از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر قرار گرفته شده باشد، هزینه پایین‌تری برای اقامت می‌‌پردازید. اما بهترین تاریخ شروع سفر نوروزی به دبی 27 اسفند ماه تا 4 فروردین است که این زمان پرطرفدارترین تاریخ برای حضور شما در دبی و اقامت در بهترین هتل با بهترین امکانات و برنامه‌های جذاب است. اگر این بازه زمانی را انتخاب کردید پیشنهاد ما این است که قبل از نیمه اسفند ماه نسبت به خرید تور نوروز دبی خود اقدام نمایید.

نکته: تور نوروز 1403 دبی در تاریخ‌های 28 و 29 اسفند و 1 و2 فروردین کمی گران‌تر از بقیه تاریخ‌ها می‌باشد.

پرسش و پاسخ

  • سوالات خود را در مورد تور دبی نوروز 1403 در اینجا بپرسید.
  • قبل از مطرح کردن سوال، سوالات قبلی پرسیده شده توسط سایر مسافران را مطالعه کنید.
  • پاسخ سوال شما پس از پاسخدهی توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور