02122224444

برای رزرو و خرید این تور با شماره بالا در تماس باشید

برای برقراری مستقیم تماس QR کد بالا را با موبایل اسکن کنید

هم اکنون در سلام پرواز پاسخگوی شما هستیم

تور مالزی تابستان 1403

Malaysia Summer Tour

Malaysia | summer

برگزار نمی‌شود

تور مالزی تابستان 1403

اگر تا به حال به مالزی سفر نکرده‌اید‌، این تابستان می‌توانید سفری استوایی و گرم با تور مالزی را تجربه کنید، در تابستان 1403 می‌توانید این شانس را داشته باشید که با هزینه‌ای مناسب و مقرون به‌صرفه به کشوری پیشرفته و بسیار سرسبز و استوایی سفر کنید، مالزی یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری است. جاذبه‌های گردشگری مالزی بسیار زیاد بوده و می‌توانید در طول سفر خود با تور مالزی تابستان 1403، لحظات بسیار خوشی را داشته باشید. 

مالزی کشوری است که بیشتر مردم آن مسلمان هستند. ولی وقتی در این کشور هستید به هیچ عنوان احساس نمی‌کنید که در یک کشور اسلامی هستید چرا که در این کشور دموکراسی کامل برقرار بوده و می‌توانید آزادانه هر کاری که می‌خواهید بکنید، البته باید به قوانین و مقررات این کشور احترام بگذارید. این کشور قوانین سختگیرانه‌ای داشته و در صورتی که رعایت نکنید، برخورد بسیار جدی صورت می‌گیرد، فرقی نمی‌کند که مالزیایی باشید یا توریست.

مالزی سواحل بسیار زیادی داشته که در تور مالزی تابستان 1403 می‌توانید به این سواحل بروید و به نهایت لذت برسید و در دریا شنا کنید و یا از ورزش‌های آبی بهره ببرید. همچنین می‌توانید از غذاهای خیابانی مالزی که بسیار خوشمزه و ارزان هستند میل کنید. در شهرهای مالزی دیسکوهای بسیار خوبی وجود داشته که همه آن‌ها بسیار خوب و همگی دی جی‌های بسیار عالی دارند. شب‌های خوبی در انتظار شما بوده چرا که شب‌های مالزی معروف است به این که تا صبح بیدار بمانید و در خیابان های این شهر قدم بزنید و یا با عزیزان‌تان دورهمی کوچکی داشته باشید. در طول سفر خود به مالزی تنها چیزی که برای شما اتفاق می‌افتد، شادی، نشاط و خنده بوده و این کشور به قدری خوب است که تا سال‌ها از آن یاد خواهید کرد.

Malaysia tour summer 1401

تور تابستان 1403 مالزی سلام پرواز

یکی از بهترین تورهای خارجی سلام پرواز که در تابستان 1403 برگزار شده تور مالزی تابستان 1403 است. سلام پرواز نسبت به آژانس‌های مسافرتی دیگر تور مالزی را ارزان‌تر برگزار می‌کند و به موازات آن خدمات بسیار خوبی هم ازائه می‌دهد. برای اطلاع از قیمت تور مالزی، چگونگی و زمان برگزاری آن می‌توانید با کارشناسان حرفه‌ای این آژانس تماس بگیرید و همین حالا تور مالزی تابستان 1403 خود را رزرو کنید. ما منتظر شما هستیم و همیشه در خدمتگزاری به شما عزیزان هموطن آماده‌ایم. لازم به ذکر است سلام پرواز برای تور مالزی تابستان 1403 خدماتی از قبیل رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان‌، انتخاب هتل و پرواز دلخواه خارج از پکیج ارائه می‌دهد و همیشه سعی بر این داشته تا بهترین امکانات را برای مشتریان خود فراهم سازد. باشد که رضایت شما عزیزان را با ارائه خدمات با کیفیت بتوانیم جلب نماییم.

بهترین زمان خرید تورهای تابستانی مالزی

در ابتدا لازم است بدانید که اگر فصل تابستان را برای سفر به مالزی انتخاب کرده‌اید، بهترین زمان برای سفر به مالزی در این بازه زمانی همان اوایل تابستان و تیرماه است. چون در این ماه هنوز دمای هوای مالزی و همچنین آب‌های اقیانوسی چندان گرم نشده است و شما این امکان را دارید که در کنار سواحل حمام آفتاب بگیرید و از طیف وسیعی از تفریحات آبی منطقه بهره‌مند شوید. همچنین با تهیه تور مالزی تابستان، در این ماه می‌‌توانید خود را به جشنواره سورپرایز تابستانی مالزی هم برسانید که خالی از لطف نیست. از آنجایی که استقبال از تور تابستانی مالزی چندان زیاد نیست، احتمال تکمیل‌شدن ظرفیت تور، آن هم چند روز قبل از آغاز سفر کمی بعید و تعجب‌برانگیز است. اما نکته‌ای که در مورد تور ملزی باید به شما بگوییم این است که برای سفر توریستی به مالزی، شما نیاز به ویزای توریستی مالزی دارید.

The best time to buy Malaysia summer tours

پرسش و پاسخ

  • سوالات خود را در مورد تور مالزی تابستان 1403 در اینجا بپرسید.
  • قبل از مطرح کردن سوال، سوالات قبلی پرسیده شده توسط سایر مسافران را مطالعه کنید.
  • پاسخ سوال شما پس از پاسخدهی توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور