02122224444

برای رزرو و خرید این تور با شماره بالا در تماس باشید

برای برقراری مستقیم تماس QR کد بالا را با موبایل اسکن کنید

هم اکنون در سلام پرواز پاسخگوی شما هستیم

تور استانبول تابستان 1403

Istanbul Summer Tour

Istanbul | summer

برگزار نمی‌شود

تور استانبول تابستان ۱۴۰۳ 

تور استانبول تابستان 1403 طبق هر سال روزهای پر شور و شلوغ و مملو از گردشگر را تجربه می‌کند و دلیل این موضوع این است که فصل تابستان ایام “های سیزن” خرید تور استانبول بشمار می‌رود، یعنی در این ایام قیمت بلیط و تورهای تابستانی استانبول گران‌تر می‌شود؛ چرا که تعطیلات شروع شده است و موضوع عرضه و تقاضا مطرح می‌شود. تور استانبول در اصل یکی از پرفروش‌ترین تورهای مسافرتی در تمام فصول سال است و از آنجایی‌ که استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و البته یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان نیز محسوب می‌شود، همیشه مورد توجه قرار گرفته است. استانبول به دلیل مجاورت با تنگه بسفر، در میان دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته و می‌توان گفت که این شهر، تنها شهر بزرگ جهان است که در هر دو قاره جای گرفته است. تور تابستان استانبول یکی از تورهای محبوب و پرطرفداری است که بیش‌ترین مسافران ایرانی را در این بازه زمانی به خود جذب کرده است و البته این محبوبیت به دلیل قیمت مناسبی است که نسبت به سایر تورهای خارجی دارد و البته این مقصد شگفت‌انگیز در کنار فرهنگ جذاب و جاذبه‌های متنوع گردشگری، همگی باعث شده تا روزانه مسافران زیادی را جذب خود کند.

Istanbul tour summer 1401

قیمت تور استانبول تابستان 1403

در فصل تابستان با توجه به اینکه امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها تمام شده و همچنین ایام تعطیلات مخصوصا برای خارجی‌ها به شمار می‌رود، استانبول با جمعیت مملو از گردشگران ایرانی و خارجی مواجه خواهد شد و همین موضوع باعث می‌شود که تور استانبول ویژه تابستان، افزایش قیمت نسبت به سایر فصول سال داشته باشد اما اینکه آیا نرخ تور استانبول تابستان 1403 خیلی بالاتر است یا خیر؟ در جواب به این سوال باید بگوییم اگر در آن زمان جشنواره و فستیوال مهمی در این مقصد برگزار شود طبعا قیمت بالاتر خواهد رفت و اما اگر جزو روزهای معمولی سال باشد این افزایش قیمت آنچنان محسوس و قابل توجه نیست. موضوع حائز اهمیت بعدی این است که اختلاف قیمت تور تابستان استانبول شما باطبع به زمان سفر شما هم بستگی دارد. به این صورت که در زمان سفر شما در استانبول نمایشگاه یا مراسم خاصی برگزار شده باشد، هزینه تور استانبول شما نسبت به دیگر تایم‌ بالاتر می‌رود! اما اگر در زمان سفر رویداد خاصی در استانبول نباشد، هزینه تور تابستانی شما در دیگر تایم‌ها کم‌تر تمام می‌شود. توجه داشته باشید که هرچند که در فصل تابستان قیمت تور استانبول کمی بالاتر می‌رود اما همه چیز به شرایط هتل‌‌ها و ایرلاین‌ها‌ بستگی دارد.

در کل قیمت تور مسافرتی استانبول ویژه تابستان بر اساس سه پارامتر خطوط هوایی، هزینه هتل و نرخ ارز مورد نظر محاسبه می‌شود. در ضمن قیمت تور هوایی استانبول از تهران با نرخ ریال از مسافر دریافت می‌شود و همچنین هزینه‌های هتل و محل اقامت، بسته به منطقه هتل و همچنین 4،3 یا 5 ستاره بودنش کاملا متغیر می‌باشد. در صورتی که هتل در مرکز شهر باشد، هزینه آن بیش‌تر است اما اگر هتل در حومه شهر باشد، هزینه کم‌تری برای اقامت شما  دارد. همچنین تعداد روزهای اقامت شما و ارائه خدمات و امکاناتی اعم از ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و… می‌تواند قیمت تورهای تابستانی استانبول را دستخوش تغییراتی کند.

بهترین زمان خرید تورهای تابستانی استانبول
 

در بالا هم اشاره کردیم که تابستان فصل‌های سیزن و پرگردشگر استانبول به شمار می‌رود و با توجه به موضوع عرضه و تقاضا پیشنهاد سلام پرواز این است که شما از 10 روز قبل از تاریخ سفر تور استانبول تابستان خود را خریداری نمایید. اما نکته‌ای که شاید کسی به آن نپردازد و به شما نگویند این است که در “‌های سیزن‌” بهتر است بلیط‌تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر رزرو یا خریداری کنید تا مبلغ کم‌تری را پرداخت کنید، چرا که هرچقدر به زمان سفر نزدیک‌تر می‌شوید، طبیعتا هزینه بلیط رفت و برگشت و هتل‌ها افزایش خواهند داشت. همچنین توصیه می‌کنیم برای رزرو هتل هم بهتر است از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام نمایید.

The best time to buy Istanbul summer tours

تور لحظه آخری و ارزان استانبول ویژه تابستان 1403

شهر استانبول همیشه در تمام ایام سال طرفداران خاص خود را دارد و از آنجایی که تور مسافرتی استانبول جزو تورهای پرطرفدار خارجی در بین ایرانیان است، خوشبختانه در تمامی فصول تور لحظه آخری و ارزان استانبول را پیدا خواهید کرد. تور دقیقه نودی استانبول یا همان تور لحظه آخری و ارزان استانبول از پیشنهادات ما در مجموعه مسافرتی سلام پرواز به عنوان مجری مستقیم تور استانبول است که اگر بخواهید بدون پرداخت هزینه زیاد این امکان را دارید که مسافر این شهر جذاب شوید. توجه داشته باشید که در ایام تابستان کم‌تر تورهای لحظه آخری ارائه می‌شوند با این حال اگر امسال هم با عبارت تور تابستانی استانبول لحظه آخری مواجه شدید، سعی کنید نسبت به این موضوع با دقت و هوشمندانه عمل کنید. چرا که ممکن است آمادگی لازم را برای سفر نداشته باشید در حالیکه چند ساعت بعد زمان پروازتان است.

بهترین جاذبه‌های گردشگری در تور استانبول تابستان 1403

استانبول در واقع شهر توریستی زیبا و دوست داشتنی است که در هر چهار فصل از سال به خصوص در فصل تابستان گردشگران زیادی از سراسر جهان برای بازدید از اماکن دیدنی، تاریخ کهن و طبیعت بکر آن راهی اسن مقصد جذاب می‌شوند، در بازه زمانی تعطیلات تابستان، استانبول گرچه گرم است اما زمانی مناسب برای لذت‌بردن از انواع تفریحات مهیج و لذت‌بخش در محوطه باز، سواحل و اماکن توریستی و دیدنی این شهر است. با ما همراه باشید تا با بهترین جاذبه‌های تابستانی استانبول آشنا شوید.

بازدید از جزایر شگفت ‌انگیز پرنس
 

درست در فاصله‌ یک ساعته از شهر استانبول جزایری در دریای مرمره دیده می‌شوند که جزو شگفت‌انگیزترین و زیباترین جزایر کشور ترکیه به شمار می‌روند. جزایری که به پرنس مشهور شده‌اند و تعداد زیادی از گردشگران دنیا را در تمامی روزهای سال شیفته خود می‌کنند. جزایری پر از آرامش، سکوت و همینطور چشم‌اندازی رویایی و بی‌نظیر که پر از گوشه‌های بکر و ناب برای خلوت‌های عاشقانه دارد. جزایری که در تمامی فصل‌‌های سال برای سفرهای رمانتیک و عاشقانه گزینه‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شود و در روزهای تابستانی با وجود گرمای هوا هم مناسب گشت و گذار و تفریح شما گردشگران می‌باشد.

Visit the amazing Prince Islands

تجربه تورهای کشتی نوردی تنگه‌ بسفر
 

تنگه‌ بسفر یکی از زیباترین تنگه‌‌های توریستی جهان شناخته می‌شود که در شهر استانبول واقع شده است و از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر شناخته می‌شود. تنگه‌ای آبی که خط جدایی بخش آسیایی از بخش اروپایی شهر می‌باشد. تنگه‌ای که یکی از رمانتیک‌‌ترین و منحصر به‌فردترین بخش‌‌های استانبول به حساب می‌آید. در این جا پر از کافه‌‌ها و رستوران‌ها، و همینطور باشگاه‌های شبانه برای انواع خوش گذرانی‌ها و تفریحات شبانه است، تنگه‌ای که تورهای کشتی‌نوردی زیادی همه‌روزه برای بازدید از آن در شهر استانبول برگزار می‌شوند.

لذت بردن از سواحل استانبول
 

شهر استانبول به دلیل تفریحات تابستانی و طیف وسیعی از سرگرمی‌ها جزو یکی از بهترین مقاصد سفری محبوب در نزدیکی کشورمان نام برده می‌شود. قطعا می‌دانید که این شهر بزرگ را سواحل متنوع و زیبایی در بر گرفته که همین موضوع یکی از دلایلی است که گردشگران زیادی را به سمت این شهر جذب می‌کند. با توجه به سواحل آرامش بخش و رویایی که در استانبول می‌باشد، به جرات می‌توان سواحل این شهر را جزو جاذبه‌های دیدنی و پرطرفدار تابستانی نام برد. همچنین در این سواحل درختان سبز کاج را که کوه‌ها را پوشانده و تا چشم کار می‌کند آب‌های شفاف و زلال دریای پهناور به چشم‌تان خواهد خورد را می‌بینید و بهترین مکان برای تفریحات آبی و حمام آفتاب در تعطیلات تابستانی می‌باشد و حتی در این جا حتی غروب آفتاب را متفاوت‌تر و البته دو چندان زیباتر مشاهده می‌کنید؛ بهترین زمان برای بازدید از سواحل استانبول فصل بهار و تابستان می‌باشد.

بازدید از روستای پولونزکوی استانبول
 

بی‌تردید روزهای گرم تابستانی را در هر کجای دنیا که باشید، دوست دارید به مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا و خنک بروید و کلی خوش بگذرانید و روزهای خاطره انگیزی را ثبت نمایید. مناطقی که خنک‌تر از شهرها هستند و فضاهای زیبا و سرسبزشان به راحتی می‌توانند حال و هوای شما را دگرگون کنند و از اقامت در آن‌ها کلی کیف کنید. با این اوصاف درست در 15 کیلومتری شهر استانبول روستایی قرار گرفته است که با سفر به آن تجربه‌ای فوق‌العاده لذت‌بخشی را رقم می‌زنید و حتی شما گردشگرانی که با تور استانبول سفر کرده‌اید این امکان را دارید که یک روزتان را در این روستا بگذرانید. پولونزکوی در اصل روستای بکری است که تعداد زیادی از توریست‌ها و همینطور شهروندان استانبول آخر هفته‌‌ها در آن کمپ می‌‌زنند و اقامت می‌‌کنند.

Visiting Polonzkoy village in Istanbul

تفریح و خوشگذرانی در پارک آبی دلفین
 

بزرگ‌ترین پارک آبی استانبول با سرسره‌های مهیج کوچک و بزرگ، 7 استخر متنوع، رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه‌ها، موسیقی و برخی سرویس‌‌های کاملا رایگان که تنها در فصل تابستان باز می‌باشد، می‌‌تواند جزو لذت‌بخش‌ترین تفریحات تابستانی در استانبول به شمار رود. دسترسی به این پارک از هر جای شهر بسیار آسان و راحت است و هزینه بلیط با توجه به جنسیت، سن و روزهای هفته کاملا متفاوت محاسبه می‌گردد. ضمنا هزینه بلیط برای خانم‌ها 60 لیر و آخر هفته 70 لیر، برای آقایان 70 لیر و آخر هفته 80 لیر، هزینه بلیط کودکان 5 تا 12 سال 35 لیر و آخر هفته 40 لیر و ورود کودکان زیر 5 سال رایگان است.

تجربه خرید در حراج‌‌های تابستانی استانبول
 

یکی از تفریحات استانبول بی‌شک در فصل تابستان که فصل “های سیزن” خرید می‌باشد، خرید از حراج‌های تابستانی استانبول می‌باشد که می‌توانید از آن‌ها کلی لذت ببرید، خرید و گشت ‌و گذار در حراجی‌‌ها به مناسبت شروع فصل تابستان است. این بازه زمانی بهانه‌ای شده تا این شهر هر ساله شاهد حراج‌‌های فوق‌العاده و شگفت‌انگیزی برای مسافران تور استانبول تابستان ۱۴۰۳ باشد که معمولا از اوایل خرداد ماه هم شروع می‌شود. اگر به خرید علاقه دارید تابستان بهترین زمان برای استفاده از حراج‌های استثنایی این شهر است. در این دوره تمامی فروشگاه‌ها باید اجناس خود را با تخفیف به مشتری ارائه دهند و معمولا حراج‌ها از 20 تا 50 درصد متغیر است و همچنین برخی از فروشگاه‌‌های بزرگ و مطرح در شب‌ها برنامه‌ها و جشن‌هایی را برای مشتریان تعبیه کرده‌اند که جذابیت بالایی برای‌تان خواهد داشت.

 

پرسش و پاسخ

  • سوالات خود را در مورد تور استانبول تابستان 1403 در اینجا بپرسید.
  • قبل از مطرح کردن سوال، سوالات قبلی پرسیده شده توسط سایر مسافران را مطالعه کنید.
  • پاسخ سوال شما پس از پاسخدهی توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور